Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De inauguratie.

U leest om dit moment het verhaal De inauguratie gepost door Sybilla. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sybilla
Gepost op: 2009-2-6

Verhaal:

De inauguratie
Het gebeurde na de inauguratie van president Barack Obama in Washington D.C. Ze was daar door een vreemde loop van omstandigheden. Haar vriendin, waarmee ze een weekendje naar Washington was gegaan lag in het ziekenhuis met een onbekend virus. Ze kon niets anders doen dan wachten en haar vriendin tijdens de bezoekuren moed in te spreken. Door deze toestand was het weekendje inmiddels uitgelopen en op dinsdag was ze er nog steeds. Het positieve was dat ze nu natuurlijk de inauguratie kon bijwonen. Tussen de blije mensen stond ze in haar eentje te blauwbekken, ja, zo’n historisch moment, daar moest je wat voor over hebben. Ze voelde zich gelukkig niet alleen, de mensen waren blij en uitgelaten, ze babbelde met iedereen om haar heen en als ze hoorden dat ze uit Nederland kwam gaf dat meteen nog meer gespreksstof.

Plotseling voelde ze heel sterk dat ze werd bekeken en snel draaide ze zich om, haar ogen spieden rond, wie gaf haar dat gevoel. Twee meter achter haar vond ze hem en haar adem stokte in haar keel, ze keek in zijn lachende gezicht en hij gebaarde dat hij naar haar toekwam. Herkenning, verbazing, blijheid, dit alles vloog over haar gezicht. Het was toch zeker zo’n twee jaar geleden dat ze hem voor het laatst had gezien. Een wilde en passionele nacht had ze ooit met hem doorgebracht.
Wat doe jij hier nou, riepen ze tegelijk tegen elkaar en lachten om hun domme vraag. Ze begonnen te praten en informeerden omslachtig naar elkaars privéomstandigheden en toen duidelijk was dat ze allebei ongebonden waren werd het lange wachten steeds aangenamer. Natuurlijk kwam de bewuste avond ook ter sprake en ze voelde weer dezelfde kriebels in haar onderbuik als toen.
Eindelijk was het zover, de ceremonie begon en even later begon Obama aan zijn speech Door de kou waren ze dichter tegen elkaar aan gaan staan, hij stond achter haar en had zijn armen haast vanzelfsprekend om haar heen geslagen. Ze voelde zich veilig, als was het vertrouwd en het voelde ook zeker heel intiem.

Na de speech begaf de menigte zich richting Pennsylvania Avenue, de route van de parade waarmee de nieuwe president naar het Witte Huis begeleid zou worden. De mensenmassa voerde hen mee en ze zochten naar een geschikt plekje.Ik zie niks zei ze, ik kan niet over de mensen heen kijken. Ik heb een beter idee zei hij, we gaan naar mijn hotel, dat ligt hier vlak bij, kunnen we weer een beetje op temperatuur komen en alles op het grote scherm in de lobby zien. Maar in de lobby was het ook stampend vol, ik zie nog niks en ik heb het ook nog steeds verschrikkelijk koud, mopperde ze. Kom, zei hij, dan gaan we naar mijn kamer en als je wilt zal ik een warm bad voor je klaarzetten.
Oef, dat werd ineens wel heel intiem maar ook heel verleidelijk want ze was door en door verkleumd.

Het grote bad was toch gauw vol en hij had zelfs een kaarsje erbij gezet, oh wat romantisch dacht ze, misschien wordt deze memorabele dag nog bijzonderder. Snel kleedde ze zich uit en stapte in het bad, ohhhh wat was dat lekker, de aromatische olie maakte haar huid glad en de geur was …. sensueel. Ze sloot haar ogen en dommelde dromend weg.
Loom opende ze haar ogen, hij stond naast haar in de badkamer, heb je er bezwaar tegen als ik erbij kom vroeg hij hees. Nee, zeker niet, zij ze en hij begon zich uit te kleden, ze bekeek hem aandachtig, hmmm hij zag er nog steeds goed uit. Groot, stevig, brede schouders, helemaal glad geschoren en zijn lid stond strak omhoog tegen zijn platte buik. Ahh, dat beloofde nog wat en ze voelde de zo bekende kriebels in haar onderbuik.
Ze streelde elkaar, genietend van het gevoel van hun warme gladde lichamen tegen elkaar. Dan kuste hij haar en ze sloot haar ogen en kuste hem terug, zachtjes, genietend.

Ze voelde zich nu zo heel anders, zo rustig en ontspannen, dat was de laatste keer wel anders geweest, wild en onstuimig wilde ze toen alleen maar door hem geneukt worden en knallend klaarkomen. Waarschijnlijk dacht hij ook aan die avond want hij streelde zachtjes de binnenkant van haar hand en zijn kussen werden hartstochtelijker, zijn mond ging van haar hals naar haar borsten. Ohh lekker, kreunde ze toen hij haar tepel in zijn mond nam en ze liet hem genietend haar lichaam bekijken. Zij was ook niet veel veranderd, haar haar was wat langer, nog steeds een dikke bos blond haar. Haar borsten waren nog steeds klein en stevig, nu met keiharde tepels. Haar buik was zacht en iets ronder dan haar lief was en haar slanke heupen waren nog steeds slank. Ook zij had haar schaamstreek geschoren, sinds ze twee dochters had gekregen schoor ze het nooit meer helemaal kaal, ze was tenslotte geen klein meisje. Haar lipjes waren wel glad geschoren en ook haar benen waren lekker glad. Het waren mooi gevormde benen, twaalf jaar klassiek ballet en altijd blijven dansen, nee, niets mis mee.
Zijn handen gleden over haar lichaam en ze genoot, zijn vingers streelde de binnenkant van haar benen. Heel langzaam liet hij ze vanaf haar kuiten naar boven gaan. Bijna boven gekomen gleed hij met zijn handen over haar heupen en pakte haar billen vast. Hij kneedde ze en trok haar dichter tegen zich aan. Bijna automatisch ging haar ene been omhoog om hem te kunnen ontvangen, ze was er al zo klaar voor. Maar hij duwde haar knie naar beneden, denk erom zei hij, niet zo snel. Hij draaide haar om en greep haar borsten en duwde zijn harde penis tegen haar billen, genietend voelde ze hoe hij zijn harde paal tussen haar billen schoof. Zijn handen gleden weer langzaam van haar borsten naar haar heupen en hij trok haar nog wat steviger tegen zich aan. Zijn pik schoot tussen haar benen, droogneuken in het water, ze glimlachte, het was duidelijk dat hij haar supergeil wilde maken.

Het water was ondertussen wat afgekoeld en ondanks dat ze inmiddels bloedheet was, rilde ze even. Kom, ik zal je afdrogen zei hij en stapte uit bad. Met een handdoek omgeslagen liepen ze de slaapkamer in. Hij nam haar gezicht in zijn handen en kuste haar passioneel, zo dirigeerde hij haar naar het grote bed en beduide haar om op haar buik te gaan liggen. Ik zal je insmeren zei hij en meteen voelde ze dikke stralen huidolie op haar rug, met grote krachtige streken smeerde hij haar schouders, rug en benen efficiënt in. Nah, ik had me een erotische lichaamsmassage toch iets anders voorgesteld. Ach, het is blijft een man dacht ze vrolijk, hoewel … zijn grote warme handen waren nu wel erg lang met haar billen bezig.

Ze gloeide helemaal, hij zat op haar benen en belette haar zo om ze verder uit elkaar te doen, ze voelde zijn warme gladde zak tegen haar billen. Hij streelde haar billen en liet nog wat druppels olie op haar rug vallen en heel langzaam gleden zijn gladde vingers vanaf haar ruggengraat, over haar stuitje, rusten even bij haar kuiltje boven haar billen en langzaam gleden zijn vingers verder naar beneden. Met een vinger gleed hij langs haar kontgaatje, oh, ze kreunde … hij zou toch niet …. oh wat was dat geil. Dan duwde hij ineens haar benen uit elkaar en ging er tussen in zitten, met zijn beide handen streelde hij de binnenkant van haar dijen, zijn duimen steeds vlakbij haar inmiddels kletsnatte vagina. Oh, mmm kreunde ze, …… wat ongelofelijk geil, ….. zijn vingers gleden langzaam verder, opende haar lipjes en ze zuchtte diep toen hij eindelijk de ingang van haar grotje beroerde. Een vinger gleed behoedzaam naar binnen, toen een tweede en dan drie vingers in haar hete kut, ze werd helemaal gek.

Ineens stapte hij van het bed, zo, wat wil je drinken, Spa, biertje of een misschien een glaasje wijn? Langzaam draaide ze zich om en keek hem aan, haar ogen nog half gesloten, donker en geil, meende hij dat nou werkelijk??
Hij liep al naar de minibar, en zei, weet je het al. Ik wil jou, fluisterde ze. Hij had haar wel gehoord en draaide zich lachend om, rustig meisje, we zijn nog lang niet klaar. Ze sloeg een badjas om en ging bij hem zitten, het was duidelijk wie hier de leiding had.

Nu mag jij mijn rug insmeren zei hij en ging op zijn buik op het bed liggen. Mmm, ze zou hem krijgen, haar zo geil maken …. wat een lef had die man. Ze ging naakt op haar knieën naast hem zitten en deed wat olie op zijn rug. Rustig smeerde ze het met haar kleine handjes uit over zijn hele rug en begon hem toen te strelen. Eerst zachtjes, alleen met haar vingers, dan met haar vlakke handen en af en toe gaf ze lichte kusjes op zijn schouders en met haar tong likte ze soms ineens vanaf zijn nek zijn hele ruggengraat naar beneden. Dan masseerde ze weer stevig zijn schouders en rug. Ze smeerde zijn benen in, snel en met korte bewegingen en toen ging ze, net als hij bij haar had gedaan, op zijn bovenbenen zitten. Ze voelde haar kutje weer nat worden. Ze liet zich voorover vallen en liet haar borstjes in zijn rug prikken, ze omarmde hem met haar warme zachte lichaam. Haar harde tepels liet ze langzaam over zijn rug glijden. Ze kwam een stukje overeind en liet haar hete adem over zijn billen gaan en gaf zachte kusjes en likjes met haar tong. Met haar handen streelde ze nu de binnenkant van zijn benen, ook hier liet ze haar mond het werk doen, ze gaf kleine likjes vlak bij de aanhechting van zijn balzak. Hij kreunde zacht, dat wilde ze horen, ze werd geiler bij het idee dat ze hem zo kon opwinden. Ze liet haar tong dwalen, zacht likte ze zijn zak en ze voelde haar kutje natter worden toen hij weer instemmend kreunde. Ze ging staan op het bed en ze zette haar voeten aan weerszijde van hem en liet zich toen met haar natte kut op zijn schouders zakken. Hij moest haast wel voelen hoe heet en nat ze was. Langzaam schoof ze naar zijn billen, een spoor nat geil over zijn rug trekkend.
Toen stapte ze van het bed en zei, ik heb honger, zullen we wat gaan eten? Lachend draaide hij zich om, zag haar voldane glimlach en zei: oké time-out.

Om geen kostbare tijd verloren te laten gaan, gingen ze beneden in het restaurant van het hotel iets eten. In de lift terug naar boven kuste hij haar en vroeg? Heb je het wel eens in de lift gedaan? Ze moest er serieus over nadenken en zei toen, nee, en jij? Nog niet …. de lift ging open en een bejaard stel stapte bij hen in de lift, en dat gaat vandaag ook niet gebeuren, fluisterde hij in haar oor maar ik ga je dadelijk likken tot je sterretjes ziet. Mmm, zei ze, dat vind ik een goed plan. Terug op de kamer, kleedde ze elkaar kussend uit en ze ging op haar rug op het bed liggen en hij ging tussen haar benen zitten en duwde haar knieën omhoog en haar benen wijd. Met zijn handen streelde hij de binnenkant van haar benen, ook haar borsten kregen een beurt. Toen ging hij met zijn tong langzaam naar beneden. Hij likte haar kale venusheuvel, haar schaamlippen en trok met zijn tong cirkeltjes om haar clitoris. Ze genoot en voelde dat ze alweer flink nat was geworden. Dan duwde hij zijn tong diep in haar grotje en proefde haar geil, en eindelijk likte hij haar klit. Eerst zacht, plagend en dan voerde hij de druk op. Ze duwde haar kut zowat in zijn gezicht zo geil was ze en ze sloot haar ogen en concentreerde zich op het heerlijke gevoel in haar clitoris. Ze wilde zo graag klaarkomen op zijn tong, maar het was haast onmogelijk voor een man om haar met zijn tong klaar te maken, dus ze duwde hem zachtjes iets achteruit en vroeg, wil je mij alsjeblieft neuken? Met lange diepe lome halen en dan steeds iets sneller en harder? Ondertussen had ze haar knieën nog hoger opgetrokken en haar vinger gleed over haar genotsknopje, en niet over mij heen buigen anders kan ik er niet goed bij, en niet klaar komen hoor, please? Hij knipperde met zijn ogen, duh ….? Hij deed het enige juiste wat hij kon bedenken, deed snel een condoom om en schoof zijn keiharde paal langzaam in het kletsnatte open kutje dat voor hem lag. Heet was ze, en nat en strak, oh dit voelde zo goed. Ze begon te hijgen, rode vlekken verschenen in haar hals, haar spieren spanden zich aan. Ja, lekker, ga door, kreunde ze, ja alsjeblieft, harder, jaaa, ohhh, neuk me, ja, sneller, oh ja, neuk me, please, dit is zo geil, jij bent geil, oh, jaaaa, daar komt het. Hij voelde haar spieren verkrampen en toen …. ohhhhhhhh, gilde ze, ja, lekker, ohhhhh. Hij voelde haar kut samentrekken en het leek wel of ze spoot. Ze schokte met haar heupen en kneep hem zowat fijn met haar benen. Eindelijk werd haar ademhaling rustiger en deed ze haar ogen open en keek hem aan en zei, oeh, dat was lekker, jij bent echt lekker. Jij ook, grinnikte hij.

Ze lag naast hem, tegen hem aan en nadat ze een beetje was bijgekomen, fluisterde ze in zijn oor, ik ga het zaad uit je zak likken. Hij glimlachte en zei, het zal tijd worden.
Ze ging boven op hem zitten, zodat zijn harde pik klem zat tussen haar bovenbenen en de warmte van haar vagina kon voelen. Ze liet haar handen over zijn lichaam glijden, ze kuste zijn tepels en beet er zachtjes in. Vlinderlichte kusjes liet ze in een rechte lijn naar beneden stromen, langs zijn buik, zijn navel, zijn schaambeen, mmm zo lekker glad, hier maakte ze een bocht naar zijn lies, onder zijn zak langs en langs de andere lies weer naar boven. Ze pakte zijn paal met een hand vast en likte met haar tong zachtjes het topje van zijn eikel. Dan nam ze ineens zijn hele pik in haar mond zodat zijn eikel diep achter in haar keel zat, haar lippen sloot ze om zijn schacht maar ze zorgde ervoor dat zijn pik de warmte van haar mond verder nergens raakte, zo voerde ze de spanning op. Haar mond liet hem los en ze likte zijn balzak, eerst zachtjes en dan nam ze een voor een zijn ballen in haar mond, dan probeerde ze zijn hele zak in haar mond te krijgen, lukte niet helemaal, en hij werd er toch behoorlijk geil van. Toen pakte ze zijn pik weer vast, losjes met twee vingers en ze maakte van haar mond een nat heet strak gaatje, heel langzaam zoog ze zijn hele pik met sterke zuigkracht helemaal naar binnen. Hij kreunde, ooh, ja, dat is lekker, ze liet hem losjes los en deed het opnieuw, alleen deze keer liet ze haar tong vanaf zijn eikel mee naar beneden draaien. Omhoog hield ze haar mond ook weer strak. Haar andere hand streelde zijn zak en ze wilde eigenlijk dat ze twee monden had, een voor zijn zak en een voor zijn pik. Maar ja, dat kon natuurlijk niet, dus focuste ze maar op zijn pik. Ze had geen idee of hij zo klaar kon komen maar ze wilde het in ieder geval proberen. Ze zou tenslotte het zaad uit zijn zak likken, ze pijpte hem alsof haar leven ervan af hing. Af en toe nam ze zijn paal heel diep achter in haar keel. Hij kreunde, ja, oh, dat is lekker, dan weer liet ze haar tong vlak onder zijn eikel rondjes draaien, ja, ze was dol op pijpen. Maar omdat ze steeds net iets anders probeerde kreeg hij niet echt de kans om tot het hoogtepunt te komen. Zijn hand probeerde haar hoofd in de juiste positie te houden en hij neukte haar mond. Ze protesteerde, dat was blijkbaar niet de bedoeling, ze besloot het over een andere boeg te gooien, haar handen moesten maar meehelpen, met een hand trok ze hem af en haar tongetje liet ze steeds over zijn eikel flitsen. Even later nam hij het toch over, zijn hand duwde de hare zachtjes weg en hij nam zijn grote paal in zijn grote warme hand. Ze vond het mooi om te zien en wist zijn genotgevoel te verhogen door zijn zak te likken, ze wilde echter ook geen druppel missen. Met haar hoofd schuin naar beneden, keken haar ogen omhoog naar zijn lichaam en zijn gezicht, hij kreunde, ja oh lik me, lekker, ga door lik me, ohh, dit is geil, ohh jaaaa, ik kom. Haar tong had het al aan voelen komen, onder grote druk werd het sperma naar boven geduwd. Ze was deze keer precies op tijd, zijn warme zaad spoot met kracht in haar mond, het was veel. Ze proefde het aandachtig en slikte het toen in een keer door, het straaltje dat langs haar kin was gelopen stopte ze met haar vinger in haar mond en ze likte nog een keer wellustig langs haar lippen.
Ohh, mmmmm, lekker, zei ze en ging tevreden naast hem liggen.
Ja, zei hij met een diepe zucht, …lekker.




Aantal keer bekeken: 21867
Waardering: 8.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online