Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De jongen (deel 1).

U leest om dit moment het verhaal De jongen (deel 1) gepost door Laure. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Laure
Gepost op: 2009-12-5

Verhaal:

De jongen (deel 1)
Eindelijk was het weekend. Olivia fietste naar huis. Blij dat het twee dagen geen school meer was. Ookal betekende dat huiswerk maken. Het huiswerk dat Olivia nog niet had gemaakt. Het vrolijke humeur van Olivia werd niet zo vrolijk meer. Gelukkig kwam Xena zondag langs om naar de film te gaan. Olivia trapte wat harder op haar pedalen. Ze fietste tegen de wind in. Ze stopte nog bij een winkeltje waar ze wel leuke spulletjes hadden. Hoeveel had ze nog op zak? Haastig telde Olivia haar geld. Ze kocht vriendschapsringen voor haar vriendinnen. Want de volgende week woensdag waren ze al een eeuwigheid vriendinnen.

Zondag gingen Olivia en Xena samen naar de film. Het was super leuk tot de pauze. Olivia wou recht gaan staan maar toen zag ze de vreselijk knappe Simon uit hun klas. Paniekerig tikte ze op Xena's arm. 'Xena, Simon zit hier in de zaal' fluisterde ze haar toe. 'Wat? Dé Simon?' vroeg ze. Olivia knikte haastig. Xena en Olivia vonden hem erg leuk en natuurlijk ook vreselijk knap. Zoals alle meisjes van hun klas eigenlijk. Xena draaide zich om zodat ze Simon kon zien.
'Het is hem echt!' reageerde ze. 'Ja naruurlijk, had je gedacht dat ik loog?'zei Olivia. 'Nou, eigenlijk niet.
Xena rommelde in haar handtas in de hoop dat ze een spiegeltje mee had. 'Haha, een spiegel mee naar de bios. Voel je je wel lekker?' Lachte Olivia. 'Nja, ik heb er geen bij. Ik heb eigenlijk bijna nooit een spiegeltje bij!' De film begon weer maar Xena en Olivia konden zich niet concentreren op de film en hoorden maar de helft. Telkens keken ze weer om naar de rij waar Dé Simon zat. Olivia draaide zich om en toen zag ze dat Simon ook keek. Met bonkend hart ging ze zitten. Happend naar adem pakte ze de arm van Xena. Xena keek haar vreemd aan. 'Euh, wat is er?' vroeg ze verbaasd. 'Hij... hij keek ook!' Xena's ogen werden groot. 'Dus, dus, denk je dat hij wéét dat we kijken?' ze klonk ernstig. Olivia moest even bekomen. Dan knikte ze langzaam. 'Help!' piepte Xena eruit. Snel keek ze om. Geschokeerd ging ze tegen haar stoel plakken. 'Hij kijkt nog steeds. Wat moeten we doen?' vroeg ze angstig. 'Niks. Gewoon de film uitkijken. Als die gedaan is gewoon naar buiten lopen en doen of je niet eens wéét dat hij er is' antwoordde Olivia. Xena knikte.
Na de film deden ze wat ze hadden afgesproken. Tot een stem zei 'Hallo' dat was Simon. Xena en Olivia verstijfde.Olivia ademde diep in en uit. 'Hallo' ze probeerde niet nerveus te klinken. 'Dat was een leuke film hè?' vroeg hij. 'Ja, het was heel leuk' antwoordde Xena.

..


Aantal keer bekeken: 2357
Waardering: 4.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 166 bezoekers online