Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De jongen die mijn hart niet terug wil geven (waargebeurd).

U leest om dit moment het verhaal De jongen die mijn hart niet terug wil geven (waargebeurd) gepost door Tears. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Tears
Gepost op: 2010-11-8

Verhaal:

De jongen die mijn hart niet terug wil geven (waargebeurd)
Ben je ooit wel eens zo verliefd geweest dat je het een obsessie kan noemen? Ik wel. Zeker wel...

Toen ik in de brugklas zat begon het. Het was rond januari denk ik, dat ik hem meer dan aardig begon te vinden. Ik had nog nooit zo'n jongen gezien. Ik weet zeker dat er ook geen jongen zoals hij is. Als ik hem zie, is het alsof een licht in me gaat branden, een warm gevoel. Hij hielp me altijd met alles. Vooral met techniek en handvaardigheid. Ik ben een ramp met solderen ^^. Altijd zo lief, dan hield hij mijn handen vast en deden we het samen. Of met de boor en al die rare boordingetjes hielp hij me. Hij zo zorgzaam, hoe hij me nooit liet boren voor dat ik die stomme veiligheidsbril op had. En als er maar een veiligheidsbril was, moest ik hem opzetten en dan ging hij zonder. Terwijl hij de gene was die ging boren >_<
Nog meer herinnering aan dat lokaal. Nadat we hadden geboetseerd en onze handen gingen wassen, hadden we altijd een watergevechtje. Kinderachtig, maar zo leuk.
En tijdens een excursie zat hij de hele tijd wanneer het saai werd met me te praten. Zelfs de normaalste gesprekken voelden fantastisch. Die dag was hij de hele tijd bij me.
Maar net toen ik dacht dat het misschien wat kon worden tussen ons, ging het mis. Tijdens een schoolfeest kreeg hij verkering met een ander. Dat deed pijn, heel veel pijn.
Aan het eind van het jaar hadden we een klassenuitje. Een dag om nooit te vergeten. Zijn vriendinnetje was er die dag niet, Godzijdank. We waren bij een meertje. Ik, hij en een paar vrienden gingen naar het steigertje, waar iedereen elkaar steeds vanaf duwde. Kinderachtig? Jupp, maar eveneens fantastisch.
En zoals je kon raden, hij was de hele tijd bij mij. Het voelde weer zoals vroeger. Dat warme gevoel dat door mijn aders stroomde kwam weer terug. En ook toen we waterpolo gingen spelen in het ondiepe gedeelte, zat hij me vaak te tackelen. Ik weet nog dat mijn hele benen onder de blauwe plekken zaten, maar dat vond ik niet erg.
Aan het eind van die dag, toen sommige al weg waren, waren wij nog even aan het zwemmen. We gingen steeds dieper, en opeens voelde ik wier aan mijn benen. Ik zat vast. Als een echte man 'redde' hij me er uit. Waha oke ik zat niet echt vast maar in dit soort situaties mag je acteren. En daarna, toen we weer het water uitgingen, tilde hij me op het steiger. (L)
Die zomer dacht ik non-stop aan hem. Ik had nog een foto van hem op mijn mobiel, waar hij 6 zonnebrillen op had. Ik weet niet hoe vaak ik die zomer om die foto gelachen heb. Maar een foto is voor 7 weken lang te weinig om dat warme gevoel in je bloed te houden. Het koelde langzaam af.
De school begon weer, ik zat niet bij hem in de klas. Dat wist ik al van te voren maar ik baalde wel want als hij geen ov in de pw-week had gehaald, zat hij bij mij in de klas.
Met zijn vriendinnetje was het in de tussentijd uitgegaan. Ik zie hem nog wel vaak, maar praat niet meer zo vaak met hem. Maar als ik met hem praat, is het nog precies zoals vroeger. Dan zegt hij na een tijdje: "He volgend jaar moet je bij mij in de klas komen he? Gewoon wat onvoldoendes halen."
Af en toe doet hij nog wel rare, lieve dingen. Dan legt hij bijvoorbeeld zijn hand op mijn haar of op mijn schouder .De laatste keer dat ik het zag, pakte hij plots mijn beide handen, hield ze even vast, keek me even aan en liep zonder iets te zeggen weer weg... ?_?
Jongens, ik snap er af en toe niks van! Ik hou nog altijd heel veel van die jongen, maar ik weet niet wat ik moet doen. Heb jij advies voor mij, of zit jij ook in zo'n situatie, alsjeblieft laat het me weten!! Maak gewoon ook een verhaal hier met als titel "Reactie@De jongen die mijn hart niet terug wil geven (waargebeurd) of iets anders dat er op lijkt. PLEAASE HELP ME T_T

Xx

Aantal keer bekeken: 4223
Waardering: 8.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online