Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De jongen en het meisje.

U leest om dit moment het verhaal De jongen en het meisje gepost door melanie michalski. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: melanie michalski
Gepost op: 2010-8-23

Verhaal:

De jongen en het meisje
Er liep eens een meisje in het bos.En ze heete Laura,en ze kwam een jongen tegen.Laura vond hem zo knap,dat ze bijn flauw viel.De jongen vroeg:wil je samen spelen.Laura antwoorden:heel graag.Maar ze bloosde alle twee.Toen gingen ze spelen.Eerst deden ze voetbal.Daarna gingen ze naar het zwembad om te zwemmen,de jongen vroeg aan Laura: hoe heet jij. Laura zei:LAura. en jij zei Laura. keryl.Mooi naam zei Laura.Keryl zei:e u uum um. Wil je meschien verkering met mij.Laura zei:JA Ja.nartuurlijk.ik zou het niet durven te vragen.Keryl was jarig.hij werd 16 jaar.LAura mocht komen hij kreeg van Laura een cros fiets.(bmx)het feest was supper.LAura zei tegen Keryl:ik ben ook bijna jarig.kom jij ook?JA zei keryl.het feest van Laura is begonnen. ze werd 16 jaar net als keryl.ze kreeg van keryl een laptop met snoopy er op.
de dag was voorbij en keryl gin naar huis.maar eerst een kusje op de wang.
de dag was lang voor laura.
EINDE.

Aantal keer bekeken: 4614
Waardering: 4.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online