Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De lampgeest.

U leest om dit moment het verhaal De lampgeest gepost door Robin Wilfred Jansen. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: Robin Wilfred Jansen
Gepost op: 2011-2-8

Verhaal:

De lampgeest
Emma en Sophie komen binnen in hun nieuwe huis en gaan naar zolder. Ze ontdekken een oude lamp en maken hem schoon. Maar het blijkt dat er een lampgeest in zit! Hij heet Adil en beweert uit Balamkadaar te komen. Dus ze kunnen wensen wat ze maar willen! Maar zo loopt het nog wel eens fout want Adil heeft nog steeds niet zijn school afgemaakt! Daarom vindt hun vader dat ze niet mogen wensen maar dat doen ze toch. En dan gebeuren er dingen zoals piraten in huis en een vader die in een spion veranderd! Nounou, die Emma en Sophie moeten maar eens luisteren!

Bron: Genie in the House (tv progamma op Nickelodeon)

Aantal keer bekeken: 3094
Waardering: 4.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 37 bezoekers online