Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De lelijke vrouw.

U leest om dit moment het verhaal De lelijke vrouw gepost door magss. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: magss
Gepost op: 2011-3-20

Verhaal:

De lelijke vrouw
Dit verhaal gaat over een jonge vrouw Laissa, in het jaar 1732. Laissa was een van de lelijkste vrouwen van het heme dorp, Ze had nog nooit liefde gevoelt, of lief gehad, ze zou er alles voor opgeven om één keer in de armen van een gelievde te liggen...Op een regenachtige dag zat Laissa aan het graf van haar moeder .. "Moeder u geeft me belooft dat u er altijd zou zijn voor mij, en nu bent u weg.. Wat ben ik zonder jou liefde? het is de enige liefde die ik had..." Op dat moment verwenen de wolken en brandde er een warme zon op de rug van Laissa.. Toen hoorde Laissa een warme lage stem zeggen : "Wat doet zo'n beeldige jongedame heel alleen op deze verlaten plaats?" Met een ruk draaide Laissa haar om en keek naar de oogverblindende gedaante van een man met lang zwart haar en kastanjebruine ogen.. "Ik ben Laissa" antwoordde ze. "Ik ben Igor, aangenaam kennis te maken".. De Dagen Vlogen Voorbij En Dagen Werden Maanden Toen Igor En Laissa Trouwden ze was nog nooit zo gelukkig geweest.. (10 JAAR LATER).. Laissa had 2 mooie dochtertjes : 4 jaar oude Lisa en 5 jaar oude Vivianne .. Ze waren een gelukkig stelletje toen plots Igor kanker kreeg.. Met tranen in de ogen keek ze toe terwijl Igor Stierf... "Laissa mijn vrouw, leef verder zonder mij, zoek een man, maar beloof dat je ons gezin ook zonder mij bij elkaar houdt." zei Igor.. "Ik..Ik...Ik beloof het." Daarna stierf Igor.. 15 jaar later werd Larissa weer verlieft op een rijke Man genaamt Graaf Varkwat.. Maar hij was verlieft op haar 20 jaar oude dochter Vivianne.. Vivianne haatte de graaf maar dat dulde de graaf niet! Dus trouwde de graaf met Laissa in hoop dat hij door Laissa's domheid met Vivianne zou kunnen zijn.. Op een avond Sluipte de graaf Vivianne's kamer in en betaste haar.. Vivianne gilde en sloeg hem zo hard ze kon! Op dat moment kwam Laissa binnen en zag graaf aan haar dochter zitten..Vol woedde zei de graaf: " Bind je onbeschofte kinderen vast en gooi ze in een rivier! Ze zijn onbeschoft en kunnen niet van mij blijven!".. Laissa deed wanhopig wat hij zei en gooide de kinderen in de rivier, in hoop dat de graaf voor altijd bij haar bleef.. Ze hoorde haar kinderen huilen en roepen.. maar was te wanhopig om te luisteren.. 2 dagen later was de graaf verlieft op een andere vrouw en liet hij zo Laissa weer eens achter.. Die avond Begreep Laissa alles weer en terwijl ze snikte hoorde ze de woorden van Igor;:"Beloof dat je dit gezin ook zonder mij bij elkaar houdt".. Vol verdriet ging Laissa naar het meer en sprong in het water zoekend naar haar dochters terwijl ze de woorden herhaalde: "Wat ben ik zonder jullie liefde?!" Zo verdronk ze ook... Het schijnt als je aan het juiste meer 20 keer roept :"wat ben ik zonder jullie liefde?" Dat Laissa uit het water springt en je : 1) verandert in een lelijke vrouw of 2) je meesleurt in hoop dat je haar kinderen weet te vinden... De lijkjes werden nooit teruggevonden...

Aantal keer bekeken: 3044
Waardering: 7.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online