Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De liefde wint DEEL 1.

U leest om dit moment het verhaal De liefde wint DEEL 1 gepost door Daylene. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Daylene
Gepost op: 2009-4-29

Verhaal:

De liefde wint DEEL 1
'Ýente''yente,schiet op'' riep daylene ongeduldig.
'' we zijn al laat, oma komt ons zo ophalen'' zegt daylene die haastig haar laatste dingen in haar koffer doet .
vandaag gaat daylene en haar dochtertje van 3 op vakantie naar turkije.
het is midden in de nacht uurtje of 3.
daylene pakt de jas van haar en yente haar jas en loopt met de koffer van haar naar buiten waarna yente achter haar aanwaggelt met ene klein koffertje.
de hele straat is stil en blanko alleen daylene en yente staan op straat in een frisse wind flaagt lans hun heen.
yente kijkt haar moeder met haar zwarte donkere oogjes aan.
'' mama?,moeten we nog lang wachten?'' vraagt yente met een pruillipje.
'' Nee lieverd,oma komt er zo aan'' zegt daylene lachend.
op dat moment komt er een witte twingo om de hoek scheuren.
'' Hallo liefjes'' zegt dorenda lachend en pakt de bagage van daylene over en zet het in de auto.
'' kom snel we zijn al laat'' zegt dorenda en geeft yente een kus en gaat weer zitten en rijd met gierende bande weg naar schiphol.
eenmaal aangekomen drinken ze nog wat met dorenda en gaan daarna na uitgebreid afscheid genomen te hebben door de douane heen , waarna ze nog 2 uur moeten waachten voordat ze het vliegtuig in mogen.
''kom yente daar is een mini supermarktje'' zegt daylene lachend en neemt yente aan haar handje mee.
ze koopt wat drink en wat snoep `voor yente om haar een beetje zoet te houden.
ze liepen een beetje rond en na 2 uur mochten ze eindelijk het vliegtuig in.
yent ging vol bewondering bij het raam zitten en keek door het kleine raampje naar buiten ,
het was nog nacht dus je zag niet meer dan lichtjes van de vliegbaan en van schiphol zelf maar yente vond het geweldig.
na een uitleg van de stuardes en alles gereed was begon het vliegtuig te rijden en steeds meer vaart te maken .
yente keek vol bewondering door het raampje hoe we opstegen .
geen enkel beetje angst straalde ze uit.
na 1 uurtje vliegen viel yente in slaap en had niks van de reis meegemaakt.
na 3 1/2 uur begonnen ze met landen .
daylene maakte yente zacchtjes wakker.
'' yente!''yente!'' zei ze met een lieve stem .
''wakker worden meisje we zijn er bijna we gaan nu landen '' zei daylene en gaf yente een aai over haar bol .

Aantal keer bekeken: 2424
Waardering: 4.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online