Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De lievste jongen van de wereld.

U leest om dit moment het verhaal De lievste jongen van de wereld gepost door Marjan@@@. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Marjan@@@
Gepost op: 2011-2-18

Verhaal:

De lievste jongen van de wereld
(dit verhaal is echt gebeurd in Brits oord hij heet Thomas mijn held)

Wel,wel,wel...Ik wist nog vlug mijn broek op te trekken voordat Jamie(rijke jongen en bijna verkrachter)me zou zien.(Nog een tip als je een jongen volgt en je wilt naar de wc DOE HET DAN THUIS!!!)Ik keek naar mijn knie en ik zag dat het bloedde...Ziet er lelijk uit zei Jamie.Zou ik er op zuigen?Het even aflikken?LAAT ME MET RUST!zei ik.Wat kom je hier eigenlijk doen?Ik wist niet wat ik moest zeggen...Ik ...Verdacht jullie!
Zozo en wat heb ik gedaan?Jij...mompelde ik WILT THOMAS UIT DE WEG RUIMEN.Goed geraden!En waarom?Omdat hij in de weg staat schatje.Noem me niet zo!!riep ik.Ach hou je mond!!!riep Jamie.Ik schreeuwde :THOMAS HELP THOMAS!!!!!Hij gaf me een klap.Hoe kon hij?Niemand heeft me ooit geslagen en die rijkelaardsjongen gaf me een mep!!Hij greep mijn arm en sleurde me mee terwijl hij uit zijn whiskyfles een slok nam.Wat...Ga je doen LAAT ME ONMIDDELIJK LOS!!!schreeuwde ik maar hij hoorde me niet.THOMAS HELP ME!!!Zwijg of ik...hij maakte z'n zin niet af.Ik wilde het niet weten wat hij in z'n hoofd had.Brendell (Jamies vriend)ga op de uitkijk staan zorg dat die Thomas eraan gaat!Ik riep nog een laatste keer:THOMAS HELP!!!!Als de politie er achter komt zijn jullie er geweest.Misschien...maar daar heb ik nu niet veel aan, zei Jamie.Ik liet me op de grond vallen en toch bleef hij me sleuren naar...een schuur.OH HELP HIJ WIL ME VERKRACHTEN!dacht ik.En schat bevalt het je?,zei hij grijnzend.Hé handjes thuis oké!hij greep m'n riem vast maar ik deinsde net nog achteruit.KOM HIER ALS JE WILT DAT HET GEEN PIJN DOET!Je bent verloofd! riep ik.JA!DAS WAAR,dus?'Ik ben dood nu' dacht ik.Tot...Opeens hoorde ik voetstappen.Zou het mijn vader zijn die me op het strand zoekt?Of de politie?Nee!THOMAS!!!Ik riep het uit terwijl Jamie schrok en achteruit deinsde.Thomas zei niets en keek niet eens naar me.Zijn aandacht was aan Jamie gericht.Hij kwam dichterbij en pakte zijn arm en trekte het naar opzij.Jamie schreeuwde het uit maar Thomas hoorde niets en ging gewoon verder...Ik keek toe en kon het gewoon niet geloven de stoerste jongen van het eiland:Jamie Tait huilde en riep om genade.Thomas ging op zijn hurken zitten en fluisterde iets in zijn oor.Nee! riep Jamie.Niet doen!!!Maar thomas hoorde hem niet en wilde zijn broek uit doen.Hij nam zijn mes uit zijn zak.Opeens wist ik wat hij wilde doen.NEE riep ik THOMAS niet doen!!!Hij stak zijn mes weer in zijn zak en keek naar Jamie die huilend op de grond lag en zei:Je bent het niet waard om een jongen te zijn!Hij keek me aan en zei:gaat het Marjan?Wat heeft hij gedaan?N...NI...Niets zei ik rustig.Maar wat heb je met Brendell gedaan?-Uitgeschakeld.-Je bent m'n held!-Kom je mee?Weg uit deze vieze schuur?Ik knikte.Toen we buiten waren knuffelde ik hem en bedankte hem.Thomas zei niets.Hij kwam dichterbij.Hij gaf me een warme kus op mijn wangen en zei:Laat me nooit meer schrikken!

EINDE DEEL 1


Als jullie het goed vonden en willen weten wat er met mij en Thamas gebeurd:OF HIJ DOODGAAT OF IK ZELFMOORD WIL PLEGEN ENZOV...mail me dan en dan schrijf ik het TWEEDE DEEL OOK OP.Msn:maryana78@hotmail.be

Aantal keer bekeken: 3421
Waardering: 7.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online