Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De lift.

U leest om dit moment het verhaal De lift gepost door Pher. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Pher
Gepost op: 2011-2-9

Verhaal:

De lift
Op mijn werk is iets vreemds gebeurd. Ik werk op een Callcenter. Het is een aardig groot gebouw en wij verplaatsen ons dan ook met de lift tussen de diverse belvloeren.
Ik heb ook een enorme hoeveelheid aan collega’s. Eén van mijn mannelijke collega’s heet Gert-Jan. Dit is nog een jonge knul, 23 om precies te zijn, maar wel een enorm lekker ding om te zien. Stevig lichaam en een lekker koppie erop. Zo nu en dan zit hij aan mijn bel eiland en dan kan hij me zo heerlijk zwoel aankijken, hij knipoogt dan ook meestal vrolijk. Heel vreemd, maar toch hangt er op één of andere manier een spanning tussen ons.
Halverwege de dag moest ik wisselen van bel project, met als gevolg dat ik dus naar een andere belvloer moest. Eigenlijk een beetje balend, omdat ik van mijn favoriete project af moest, drukte ik op de knop van de lift. Zo te zien was ik de enige die middag die van belvloer moest wisselen. Op mijn gemakje stapte ik in en drukte op de knop voor de vierde verdieping. Plotseling werd er een voet tussen de deur gezet, er moest nog iemand mee. Het bleek Gert-Jan te zijn. Hij keek me weer eens heel doordringend aan en op een bizarre manier voelde ik me ineens heel ongemakkelijk. Het is maar een kleine lift, dus ik was me erg bewust van zijn aanwezigheid en de geur van zijn aftershave. “Zijn je schoenen mooi?” vroeg hij grinnikend, omdat ik naar de neuzen van mijn pumps stond te kijken. Geschrokken blozend keek ik hem aan.
Op dat moment schokte de lift, de lamp knipperde even en ging toen uit. Daar zaten we dan, in een donkere stilstaande lift. Ik wilde me net omdraaien om op de knop van het lift alarm te drukken toen ik Gert-Jans adem in mijn hals voelde. “Niet op de knop drukken” fluisterde hij met zijn lippen tegen mijn nek. Ik voelde zijn hand over mijn rug glijden naar mijn middel. Langzaam maar dwingend trok hij me naar zich toe. Zijn lippen verplaatsten zich tergend langzaam over mijn hals omhoog, langs mijn oor, op mijn wang stopte hij en trok hij even terug. Mijn ogen begonnen te wennen aan het donker en ik zag dat hij me even onderzoekend aankeek. Zwaar gespannen ademend keek ik terug. Hij legde zijn hand in mijn nek en trok me nog dichter naar zich toe. Zachtjes drukte hij zijn lippen tegen de mijne. Ik kon niets anders doen dan zijn kus te beantwoorden. Mijn lippen ontspanden zich en zij tong gleed naar binnen. Onze tongen vonden elkaar……..

Zijn handen gleden over mijn rug. Behendig schoof hij zijn hand onder mijn blouse. Zijn hand voelde warm op mijn blote rug. De druk van zijn mond op de mijne werd harder, dwingender en ik kreeg het gevoel mezelf te verliezen.
Zijn vrije hand zocht mijn borsten. Zacht knedend en met de andere hand op mijn rug duwde hij zijn lichaam tegen de mijne. Ineens trok hij zijn hand van mijn rug en pinde mij met zijn lichaam tegen de wand van de lift en schoof een been tussen mijn benen. Mijn rokje schoof hierdoor omhoog. De hand die eerst op mijn rug had gelegen gleed via mijn bloot gelegde bovenbeen omhoog naar de rand van mijn string. Ogenschijnlijk doelloos liet hij zijn hand daar liggen, enigszins aarzelend.
Door de druk van zijn lichaam voelde ik zijn opwinding tegen mijn heup. Zijn mond liet de mijne los en ik snakte naar adem. In het donker zag ik dat hij me onderzoekend aankeek met een opgewonden twinkeling in zijn ogen. Traag en plagend liet hij mijn string naar beneden glijden, gedwee stapte ik eruit. Grinnikend stopte hij het in de zak van zijn colbertje.
Hij trok me iets terug van de muur, legde zijn handen onder mijn billen en tilde me op. Mijn rug werd opnieuw tegen de muur gedrukt. Blijkbaar had hij zichzelf al uit zijn knellende jeans bevrijd. Langzaam gleed hij mij vochtige holte binnen. Hij is goed geschapen en vulde me volledig. Bang om het uit te schreeuwen van genot drukte ik mijn mond verhit tegen de zijne.
Ritmisch bewoog hij me op en neer. Steeds sneller, steeds wilder.
Even knipte de lamp van de lift aan en kon ik duidelijk de opwinding op zijn gezicht zien. Meteen daarna werd het weer donker. Dit was echter wel een teken dat de lift binnen niet al te lange tijd weer in beweging zou gaan komen. Dit leek hem op te zwepen en hij ramt nog een keer diep naar binnen. Hij zuchtte diep en met een grom kwam hij klaar.
Voorzichtig liet hij me weer op de grond zakken. Ik trok met trillende handen mijn rokje weer omlaag. Mijn benen leken me niet meer te dragen, dus liet ik me langs de lift wand omlaag zakken. Gert-Jan volgde mijn voorbeeld en nam naast me plaats op de vloer. Zonder iets tegen elkaar te zeggen nam hij mijn hand in de zijne en kuste me nog eenmaal op de lippen. Zo bleven we rustig, zwijgend, zitten in het donker.
Na enige tijd sprong de lamp weer aan en schokkend kwam de lift weer in beweging. Toen de deuren zich op de vierde verdieping weer openden stonden er een aantal collega’s met bezorgde gezichten op ons te wachten. Zwijgend stapten we de lift uit. Nog even streek hij met zijn hand langs de mijne en samen met onze collega’s stapten we de bel vloer op.
De rest van de dag zaten we beiden aan een ander bel eiland, maar af en toe zag ik, op afstand, zijn hand in de zak van zijn colbertje verdwijnen.
Zijn blik kruiste heel even de mijne en hij knipoogde, want ik wist wat hij in zijn zak had…….


Aantal keer bekeken: 11312
Waardering: 6.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online