Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De likkende moordenaar.

U leest om dit moment het verhaal De likkende moordenaar gepost door Isabel&Heleen. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Isabel&Heleen
Gepost op: 2011-5-15

Verhaal:

De likkende moordenaar
Er was eens een meisje en die heete Annebel, als ze ging slapen had ze altijd haar hond naast haar liggen. Voordat ze ging slapen wilde ze likjes! 3 likjes was erg goed, 2 likjes was minder goed en 1 likje was slecht. Die avond kreeg ze 3 likjes, alles was goed en ze ging slapen. Ze hoorde de kraan tikken en ging ernaartoe maar die was dicht. Ze ging weer naar bed en kreeg 2 likjes.. ze werd een beetje nerveus weer hoorde ze de kraan tikken. ze liep ernaartoe maar hij was weer dicht. Ze ging weer slapen en kreeg nu 1 likje. Opeens zag ze een schaduw achter het gordijn, ze schoof het gordijn opzij en zag haar hnod met een spijker in z'n keel + een briefje aan de muur! En op dat briefje stond met bloed geschreven: MOORDENAARS KUNNEN OOK LIKKEN!

Aantal keer bekeken: 3801
Waardering: 5.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online