Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De man met de bloedende vinger.

U leest om dit moment het verhaal De man met de bloedende vinger gepost door Tess en Joy. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Tess en Joy
Gepost op: 2010-8-21

Verhaal:

De man met de bloedende vinger
Er was eens een man. Hij was alleen thuis. Hij kreeg ineens een telefoontje, aan de andere kant van de lijn zei een stem:
Hallo ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 5 huizen verderop en ik ben over 5 dagen bij je.
De man dacht dat het maar een stomme grap was. En hij ging naar bed. De volgende dag kreeg de man een smsje:
Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 4 huizen verderop en ik ben over 4 dagen bij je.
De man vond het nog steeds niet echt eng, maar voor de zekerheid deed hij de ramen dicht. De volgende dag kreeg de man een e-mail:
Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 3 huizen verderop, en ik ben over 3 dagen bij je. De man begon het toch een beetje eng te vinden en deed de voordeur op slot. De volgende dag kreeg hij een brief:
Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 2 huizen verderop, en ik ben over 2 dagen bij je. De man begon het nu nog enger te vinden en deed ook de achterdeur op slot. De volgende dag werd de man nog een keer gebeld: Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 1 huis verderop en ik ben over 1 dag bij je.
De man begon het nu heel eng te vinden en deed ook de gordijnen dicht.
De volgende dag werd er aangebeld, de man besloot toch de deur open te doen, hij haalde de deur van het slot af, en deed de deur open. Daar stond de man met de bloedende vinger, hij vroeg: Mag ik een pleister???

XD

Aantal keer bekeken: 6098
Waardering: 6.72 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online