Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De massage.

U leest om dit moment het verhaal De massage gepost door De masseur. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: De masseur
Gepost op: 2008-11-28

Verhaal:

De massage
Al sinds ik verkering heb met mijn huidige vriendin geil ik op mijn schoonmoeder. Een lange vrouw, grote borsten, 60 jaar oud. Ze ziet er nog goed uit. Een beetje een kakker, maar goed.
Regelmatig trek ik mezelf af met haar in mijn gedachten. Ook tijdens de sex met mijn vriendin is zij regelmatig in mijn gedachten en dan neem ik haar van alle kanten.
Maar in de praktijk is het er nog nooit van gekomen. Tot vorige week vrijdag dan. Want sinds kort volg ik een cursus sportmassage. Daarvoor moet ik regelmatig oefenen en bij voorkeur op verschillende mensen.
Vorige week kwam mijn schoonmoeder op de koffie bij mijn vriendin en ik, toen het onderwerp op sportmassage kwam. Ik had net de buurvrouw gemasseert, zodoende. Mijn vriendin vroeg aan haar moeder: ,,Vind jij het niet lekker om gemasseerd te worden, of vind je dat raar?'' Ze leek wel geinteresseerd maar al snel gingen we over op een ander onderwerp. Toch was bij mij in mijn broek al een aardige bobbel ontstaan. Alleen het idee al om haar rug en kont te kunnen masseren omdat ze last van haar rug heeft.....
Het werd al laat en mijn schoonvader was er nog steeds niet om haar op te halen. Ik nam het initiatief en zei dat ik haar wel naar huis zou brengen. Dat zou me de gelegenheid geven nogmaals het aanbod te doen. Zo gezegd zo gedaan.
Ik zei: ,,waarom kom je niet vrijdagochtend? Dan ga je toch altijd boodschappen doen? Kom je daarvoor.'' Mijn vriendin is dan te werk en we zouden het rijk en de massagetafel voor ons zelf hebben.
Ze hapte toe en ik voelde acuut het voorvocht al opkomen.
De volgende vrijdagochtend stond ze zoals afgesproken om 10 uur op de stoep. Ze was net wakker en had gedoucht.
,,Trek je shirt en lange broek maar uit, de rest mag je aanhouden'', zei ik. Ze kleedde zich uit en ging op haar buik op de tafel liggen.
Ik begon zoals het hoort met het onderzoek waar de klachten zouden zitten. Vervolgens pakte ik het massagemiddel en masseerde ik daarmee langdurig haar rug. Met de gedachte dat ik haar vandaag zou pakken, werd ik al zo geil als boter. Ze moet zoiets gevoeld hebben, want tijdens het masseren sta ik soms dicht tegen de tafel waarbij haar hand tegen mijn piemel aankomt. En die was nu een stuk groter geworden.
Na de rugmassage dekt ik haar af en trok ik haar slip naar beneden. Een heerlijke grote kont had ik voor me en ik deed weer het onderzoek naar de klachten. Uiteraard nam ik daarvoor meer tijd als nodig, net als bij de daaropvolgende massage met olie. Weet zij veel.
Bij het masseren keek ik regelmatig zo in haar sterretje. Ik werd nog geiler en zei dat ze haar benen wat wijder moest doen. Ze gehoorzaamde en ik kreeg nu bij het masseren een prachtig uitzicht op haar vagina.
,,Vind je dit niet raar?'', vroeg ze. ,,Nee hoor, het is gewoon mijn werk he? Het is niet alsof we sex hebben toch?''. ,,Nee'', zei ze bijna teleurgesteld.
Na het opwarmen is het tijd voor de kneding. Ook dit deed ik langer dan normaal, waarbij ik steeds dieper tussen haar benen terecht kwam. Hoort eigenlijk niet, maar weet zij veel.
Steeds raakte ik een beetje haar lippen en ze voelde zowaar vochtig aan. Ze bewoog dan ook. Op mijn vraag of ze het prettig vond, antwoorde ze ,,ja heel erg''. Ik ging dus maar verder en merkte dat ik meer mocht doen. Ik kwam met mijn vinger op de vagina en drong langzaam naar binnen. Ze zei niets en liet me gaan.
Ik ging door en haar kutje werd steeds vochtiger. Ik haalde mijn vinger heen en weer en besloot uiteindelijk haar slip helemaal uit te trekken. ,,ZO, dan hebben we daar geen last meer van'', zei ik.
,,Weet je het zeker?'', vroeg ze. ,,Ik ben tenslotte je schoonmoeder?'' ,,Ach, als jij het niet tegen je dochter zegt, hoeft ze van niets te weten en kunnen we wekelijks plezier van elkaar hebben. Ik geil al lange tijd op je en heb vaak van dit moment gedroomd.'' ,,Ik vind het ook wel prettig'', zei ze. ,,Je schoonvader en ik doen het eigenlijk nooit meer. Hij wil niet meer.''
Nou ik wel. Ik trok haar over de massagetafel wat naar achteren zodat haar benen op de grond kwamen. Gebogen over de rand van de tafel en haar benen wijd, was dit ideaal. Ik scheurde mijn trainingsbroek en boxershort van mijn kont en stak mijn leuter in haar natte poes. Langzaam pompte ik heen en weer, haar handen op haar heupen. Ze begon langzaam te kreunen en keek me via de spiegel in mijn gezicht. Ik begon harder te pompen. Ze sloot haar ogen en ik ging nog harder. Ik kwam op mijn hoogtepunt en schoot mijn witte geil in de baarmoeder van mijn schoonmoeder.
Ook zij was inmiddels met schokkende bewegingen klaargekomen maar wilde meer. Ze draaide zich om, zag mijn nog druipende pik en nam hem in haar mond. Ze begon me als een gek te pijpen waardoor ik al snel voor een tweede keer kwam. Nu spoot ik haar keel vol. Wat een vrouw, wat een ochtend. Dit had ik nog nooit gedaan met haar dochter.
Maar het was nog niet genoeg. Ik nam haar mee naar onze slaapkamer en legde haar op haar rug. Ik kroop tussen haar benen en begon haar te beffen. Ze ruikt hetzelfde als haar dochter en daar wordt ik ook ongelovelijk geil van. Nu kwam zij voor de tweede keer, terwijl ik mijn tong diep in haar stak en af en toe op haar klitje beet.
Ze draaide zich weer om en ging op haar handen en knieen zitten. Nogmaals nam ik haar op zijn hondjes, nu met mijn handen om haar grote borsten. Een hattrick, de derde laag geil spoot ik in haar. Daarna lagen we nog een half uurtje onder de dekens lepeltje lepeltje en moest ik beloven voortaan elke week zo'n massage te geven. ,,Geen probleem'', zei ik.

Aantal keer bekeken: 14660
Waardering: 6.80 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online