Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De moordende maniak!.

U leest om dit moment het verhaal De moordende maniak! gepost door Nina van Boxem. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Nina van Boxem
Gepost op: 2009-5-26

Verhaal:

De moordende maniak!
De moordende maniak!

Op een dag hoorde de politie uit Beek niks meer uit het dorp Underground. Het dorp had die naam gekregen omdat jaren geleden een maniak iedereen uit het dorp had uitgemoord.
1 iemand had de moordende maniak vergeten te vermoorden. Diegene was een man en had samen met een vriendin uit een ander dorp een gezin gesticht. Maar nu hoorde de politie niks meer uit het dorp.

Het begon allemaal zo: Haar man had een drilboor gekocht om de stoep te verwijderen en er een grasveldje van te maken. De dag daarna ging de man aan het werk. Heel voorzichtig startte hij de drilboor. Het eerste gedeelte van de stoep ging goed en het tweede ook maar toen bij het derde gedeelte: Hij schoot uit!!! Onee!!! Zijn voet! De drilboor ging er dwars doorheen! Hij was zijn voet kwijt! Het was een bloedbad! Het bloed spoot eruit! Zijn vrouw kwam naar buiten rennen en werd krijtwit. Ze kon zo snel niet bedenken wat ze moest doen, ze wist niks meer! Haar zoon kwam naar buiten rennen en rende snel weer naar binnen om het alarmnummer te bellen en het spoedbericht te melden. Binnen 5 min. was de ambulance bij het huis. De man werd op de brandcard gelegd en ging bijna dood van de pijn en schrik. Hij was totaal verlamd! Zijn vrouw kwam erachter aan met hun auto. Wat was er gebeurt?! Schreeuwde het door haar hoofd. Ze wist alleen dat er een verschrikkelijke grote bloedvlek om het tuinpad lag. Maar verder? Ze wist NIETS!

Een paar dagen later werd de man plotseling wakker. Hij schreeuwde het uit: JIJ HEBT MIJ VERMOORD!!! De vrouw wist niet wat haar overkwam. Ze had hem niet vermoord! Nooit zou zij zoiets vreselijks doen. Nooit! En nog wel haar eigen man beschuldigde haar! Niet te geloven dat ze ooit met hem was getrouwd. Maar wacht eens even haar man was helemaal niet dood. Hij was zelfs springlevend! Hij was een het krijsen en aan het doen! Al snel stonden alle dokster, zusters en broeders bij zijn bed. Een dokter probeerde zijn arm te pakken om hem te laten kalmeren, maar de dokter ging zo door zijn arm heen!
Het was verschrikkelijk. Een geest in hun ziekenhuis! Die man moest hier zo snel mogelijk weg! Ze wilde geen slechte reputatie krijgen. Hij riep naar de vrouw van de man, die als verlamd in de stoel zat, dat ze hier onmiddellijk moest vertrekken. De vrouw liep naar de deur maar werd terug geroepen Neem u man mee! Zei een van de dokters. Maar hij moet hier blijven, hij is ziek, jullie moeten hem beter maken hoor! Nee, mevrouw u man is een geest hij is zo goed als dood, u kunt hem mee naar huis nemen.

Op de terugweg naar huis probeerde haar man, haar steeds bij haar keel te pakken. Op een gegeven moment was de vrouw het zat. Ze stopte langs de kant van de weg. En gooide haar man uit de auto. Zo daar was ze vanaf. Maar hoe vertelde ze het tegen haar twee kinderen? Ik weet wat, ik vertel gewoon dat hun vader uit het ziekenhuis is ontsnapt en niet meer gevonden kan worden. Ze vertelde het aan haar kinderen en die waren opgelucht! Eindelijk van die vent af zeiden ze. Hun moeder was zooooooo ontzettend kwaad!!!!! Hoe durfde ze! De dagen erna negeerde ze haar kinderen volkomen.

De man was die nacht stiekem het huis in geslopen. Of eigenlijk het schuurtje. Hij pakte de drilboor. Want dat kon hij gelukkig nog wel. Hij kan overal doorheen lopen, maar hij kan gelukkig nog wel dingen oppakken. Die nacht vermoorde hij zijn 2 kinderen en vrouw. Zo daar was ie vanaf. Hij dacht nu ik toch bezig ben kan ik onze buurvrouw en haar kind ook wel vermoorden. In het huis ernaast zocht hij een stopcontact en duwde de stekker erin. Hij zette de drilboor aan en stak het puntje van de drilboor in de mond van het kind.
Het bloed spoot eruit. Al zijn ingewanden kwamen naar buiten. Ik doe meteen zijn buik dacht de man. Zijn maag kwam naar buiten. En de etensresten van het avondmaal kwamen op de tapijt terecht.
De moeder rende snel het huis uit, want ze had om het hoekje van de slaapkamerdeur van haar zoon staan kijken hoe hij werd vermoord. De vrouw rende het bos in en besloot dat ze daar veilig was.

De man met de drilboor was op hol geslagen. Hij vermoordde 5000 mensen. Alle mensen kwamen uit het dorp en 2500 mensen van de politie. De politie was totaal uitgemoord en ze konden dus niks tegen de op hol geslagen man met de drilboor beginnen. De man voelde zich heel erg alleen en daarom pleegde hij zelfmoord. De man hing zichzelf op aan een touw. Hij hing het touw in een boom. En knoopte het touw zo dat het hem zou stikken als hij ging hangen. Het duurde 5 uur voordat de man dood was. Hij had zoveel pijn, dat hij wenste dat hij zichzelf had vermoord met de drilboor.
Wat had hij toch allemaal aangericht hij had al zijn vrienden vermoord. En zijn kinderen, en zijn vrouw. Maarja zijn vrouw verdiende het wel, die had hem tenslotte uit de auto gekieperd. Wat was zij eigenlijk een walgelijke vrouw.

De vrouw die het bos was ingerend besloot dat ze nu wel lang genoeg in het bos was geweest. Ze besloot eens een kijkje te gaan nemen in het dorp. Het eerste wat ze zag toen ze daar kwam was lijken. Overal lagen lijken, het was een totaal bloedbad. Eerst zag ze haar lieve buurman liggen, daarna de vrouw van de buurman. Ze zag haar aardige en altijd roddelende vriendinnen dood liggen. Om elk lijk lag minstens 5 liter bloed.
De vrouw moest even van de schok bekomen. Maar toen had ze een idee. Ze moest samen met de politie uit het andere dorp, Beek, het dorp gereed maken voor nieuwe bewoners.

Maar de geest van de man met de drilboor spookt nog altijd rond in dat dorp. En iedere keer als het dorp opnieuw bewoond gaat worden. En als dan een man of vrouw een drilboor koopt. Gaat de geest van de vorige moordende maniak dat lichaam gebruiken en vermoord hij iedereen uit dat dorp. En vlak voor de dood van dat persoon beseft hij wat hij allemaal heeft aangericht en krijgt hij of zij spijt. En altijd vergeet de moordende maniak 1 persoon te vermoorden. En zo blijft het verhaal zich herhalen.




Aantal keer bekeken: 2779
Waardering: 7.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online