Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De nacht van mijn leven.

U leest om dit moment het verhaal De nacht van mijn leven gepost door Peterke Janssens. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Peterke Janssens
Gepost op: 2011-7-30

Verhaal:

De nacht van mijn leven
Hoi, hier ben ik weer met een geil verhaal. En je mag nog altijd mailtjes naar mij sturen, wat dat je van het verhaal vind. Mijn e-mail adres is nog steeds hetzelfde. Het is: peterke.janssens@telenet.be Maar hier komt het verhaal
Nicky is een heel mooi en jong meisje. Ze is 25 en heeft een hele geile stem. Met Nicky Bastiaens, ga ik veel zwemmen en ook veel iets drinken. En als ik bijvoorbeeld met haar in het zwembad ben, vind ik het altijd spijtig, dat we in aparte kleedkotjes zitten. Omdat ik zo gek van Nicky ben, zal ik jullie eens iets vertellen. Ik heb het nog niet echt mee gemaakt, spijtig.
Op een avond lag ik om half elf in bed. Het raam van mijn kamer stond helemaal open. Want ja, 't was een enorme warme dag. Auto's kwamen en gngen. Plotseling stopte er een auto voor mijnraam, wat ik al heel vreemd vond. En wat nog vreemder was, de persoon stapte uit de auto. Die persoon ging even later voor het raam staan. "Hoi, Peter." Ik herkende die stem. Het was een lieve, warme, zachte en geile stem. "Wat doe jij hier, Nicky?" vroeg ik lichtelijk verbaasd. Ik gstapte uit bed en liep naar het raam. Ik ging er wat over hangen. "Ik vroeg me af," fluisterde ze in mijn oor, "of dat je zin zou hebben, om bij mij thuis, in bed, te komenslapen." Ik wist wel waarom, dat ze dat vroeg, en mijn lul begon al op te stijven in je broek. "Is Christoph, dan niet thuis?" vroeg ik. "Nee, Christoph is op vakantie voor een heel week." Christoph is de vriend van Nicky. "Ja, dan wil ik wel mee." "Wacht,dan komik je halen." Nog geen tel later stond Nicky in je kamer. "Kom," fluisterde ze, "als we snel en stil zijn, dan merken je ouders niet, dat je weg bent." Na onze jas te hebben gedaan, liepen we door de al wat koelere avond lucht, naar Nicky's auto.
Een kwartier later waren we bij haar thuis. We gingen direct naar haar kamer. Daarna deden we beiden onze kleren uit. "Wat een heerlijke stijve heb jij," zei nicky onder de indruk, toen ze mijn goeie, grote lul zag, en ze begon er aan te strelen. Omdat de tepels van Nicky ook al hard waren, streelde ik die ook. "Oh, lieve Nicky," kreunde ik, toen dat ik nog streelde, "hier heb ik al lang van gedroomd. "Ik ook, lieve Peter," antwoordde ze geil. Mijn hand ging langzaam naar beneden, naar haar kutje. Ik begon haar te vingeren, terwijlNicky me pijpte. Allebei kreunden we van genot en allebei kwamen we ook heerlijk klaar. Vervolgens begon ik met mijn tong aanhaar tepels te zuigen.
Na nog een poosje zomet elkaar gespeeld te hebben, strekten we ons uit en gingen we dicht naast elkaar liggen. Na elkaar nog wat gekust te hebben, vielen we arm in armin slaap.
Omdat we het zo naar onze zin hadden, hebben we nog regelmatig seks met elkaar, terwijl Christoph er lekker niets van weet.

Aantal keer bekeken: 19328
Waardering: 2.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online