Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de nachtmerrie.

U leest om dit moment het verhaal de nachtmerrie gepost door Max Carless. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Max Carless
Gepost op: 2008-4-28

Verhaal:

de nachtmerrie
leon liep door een gang,en aan het einde van de gang stond iemand. hij kon niet goed zien wie het was,maar die persoon begon hem te roepen. 'leon,leon',het was een vrouwen stem. de stem werd steeds harder. leon werd een beetje bang want de vrouw kwam steeds dichter bij. hij kon niet goed zien hoe ze eruit zag,hij zag alleen wel dat ze een licht blauwe jurk aan had,en ze had blond haar. het was een mooie vrouw dacht leon. de vrouw mompelde iets maar hij verstond het niet zo goed. leon vroeg;'mevrouw wat wild u zeggen,ik begrijp u niet. toen zij de vrouw ineens;leon,je moet hier weg,het komt zo. leon begreep er niks van. 'Wat bedoelt u?' vroeg hij. de vrouw wees naar hem,'achter je' zei ze. leon draaide zich om en zag een andere vrouw in een witte jurk en ze had lang bruin haar,ze had een iets killer gezicht dan de blonde vrouw. 'RENNEN!' gilde de blonde vrouw en leon begon te rennen,naar de blonde vrouw die nu ook weg rende. leon keek achter zich en hij zag de vrouw die een grote sprong nam en haar handen een soort van vastplakte aan het plafond. ze sprong steeds naar het volgende stukje plafond en ze was sneller dan leon. leon rende de hoek en daar was weer een gang en aan de andere kant van de gang stond de blonde vrouw weer. 'schiet op!' riep ze. leon hoorde de andere vrouw de hoek om komen en ze riep 'kom hier.' leon rende zo hard als hij kon,en in zij ooghoek zag hij de vrouw ineens over de muur kruipen,heel snel. ze kroop langs leon,naar de blonde vrouw. ze sprong van de muur af en landde bovenop de blonde vrouw die gilde;'aaaah help me.' leon wilde de blonde vrouw helpen dus hij probeerde de vrouw met de bruine haren van haar af te halen. de vrouw beet in de blonde vrouw en ze bogon haar huidt eraf te schuren. leon pakte de vrouw bij haar heupen,en deed een poging haar van de blonde vrouw af te halen,maar de vrouw sloeg leon weg en leon vloog wel vijf meter door de lucht en kwam met zijn hoofd tegen een muur terecht. hij kon niet goed meer zien alles was wazig,hij kon alleen maar luisteren,luisteren hoe de blonde vrouw werd verslonden. na een minuut begon de blonde vrouw minder hard te gillen,alsof al haar energie op was. leon hoorde haar nog een keer naar adem happen en toen was het stil. leon keek naar de twee vrouwen,de blonde vrouw was helemaal onder het bloed en een paar van haar lichamsdelen hingen aan draadjes. de vrouw met de bruine haren likte haar vingers af die onder het bloed zaten. ineens keek de vrouw naar leon en ze sprong zo op hem en pakte zijn gezicht vast. ze had hele kille ogen en ze keek heel geschrokken. ze beed leon's neus eraf en leon voelde de pijn. en toen lag hij ineens in een bed,het was zijn eigen bed. het was maar ee droom,nou een nachtmerrie. hij was heel erg opgelucht. hij draaide zich om en deed zijn ogen weer dicht. 'Leon' hoorde hij ineens iemand zeggen. hij deed zijn ogen open,de bruinharige vrouw lag naast hem.

Aantal keer bekeken: 8596
Waardering: 7.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online