Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De onberispelijke secretaresse.

U leest om dit moment het verhaal De onberispelijke secretaresse gepost door Pjetr Doosen. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Pjetr Doosen
Gepost op: 2008-10-18

Verhaal:

De onberispelijke secretaresse
32 jaar was en al langere tijd bij ons in dienst. Ik was directeur van een middelgroot bedrijf en zij was directiesecretaresse.

Altijd onberispelijk gekleed, meestal een strakke blauwe rok tot iets over de knieen met een witte bloes, panties en naaldhakken. De meeste medewerkers hadden veel respect voor haar door haar intelligentie en goede geheugen. Haar donkere bril, haar mooie gladde gezicht en onberispelijke verschijning droegen daar goed aan bij.
Maar, ze was altijd wat gespannen en nerveus als ze bij me was.

Op een dag, het was half zes, stond ze weer naast me en wees iets aan in een document. Ik trok mijn hand terug en raakte per ongeluk haar onderbeen aan. Ik voelde een siddering door haar lijf, maar ook door de mijne. Wat was er aan de hand? Ineens was de aandacht bij het onderwerp vandaan en zij begon zelfs iets te stotteren. Ik vroeg haar: Wat is er? ooh niets, ik euh, nou ja. Zeg het maar, waarom ben je soms zo gespannen? Het was eruit voor ik het wist. Is dat zo? Ja, dat merk ik wel eens aan je. En opnieuw, nu express raakte ik even haar onderbeen aan. Opnieuw een siddering door haar lijf. Zal ik je wat ontspannen vroeg ik haar. Kunt u dat dan? En ik besloot het erop te wagen.

Ik legde mijn hand op haar onderbeen en ze liet het toe. Ik vroeg; vind je dit ontspannend. Ja meneer, hier ontspan ik wel van. Die strenge onberispelijke secretaresse toch van mij. De beer was los in mij. En zij stond gewillig aan mijn bureau. Ik ging met mijn hand al masserend naar boven. Onder haar rokje. Nog steeds ontspannend? ja, en haar ademhaling hoorde ik sneller gaan. Ik legde mijn hand op haar mooie billen en ging naar haar grootste schat. Het is wel erg nat hier. Hmmmmmmm, zei ze. Volgens mij ben jij ergens aan toe. Ja, zei ze hijgend. Volgens mij wil jij gepakt worden door je baas en ik bleef wrijven over haar natte warme slipje bij haar kutje. Heerlijk zei ze. Mijn broek begon verschrikkelijk te knellen.

Ik schoof mijn stoel naar achter en zei haar, kom maar eens hier voor me. Ze deed het gewillig. Op mijn bureau op handen en voeten wil ik je hebben. Graag meneer en ze deed het. Draai eens lekker met je kontje. Hmmmmmmmm, ik was zo geil als boter en zij ook. Trek zelf je rokje omhoog en maak er een mooi schouwspel van en gewillig deed ze het. Ik rook aan haar natte slipje en mijn eikel leek wel door te blijven groeien en spande zich enorm. Trek zelf je slipje uit en laat eens zien wat je allemaal voor mij hebt. U wilt mijn natte kutje zien? Ja, graag. Ik wil ook graag mijn kutje aan u laten zien meneer en ze deed het gewillig. Ik schoof naar voren en rook en kuste haar grote schat. Wat een prachtige geile billen en een heerlijk nat kutje. Ik drukte mijn neus in haar heerlijke kut en ze kreunde zachtjes van genot. Ik deed mijn broek open en wat omlaag en bevrijdde mijn penis. Ik begon me langzaam af te trekken sabbelend aan haar kutje. Dit was heerlijk. Ik ging wat achteruit en genoot van het uitzicht. Ze keek achterom en zei, maar meneer dat is zonde. Blijf maar zitten, niet te snel. Maar ik wil lekker geneukt worden in mijn kutje door u. Even wachten. Draai maar lekker voor m'n neus en vinger je zelf maar lekker en dit spel kon voor mij uren duren. Opeens hield ze het niet meer en draaide zich om. Knielde en begon mijn pimpelpaarse eikel te verwennen. Ik pakt haar borsten en we genoten. WIlt u mij alstublieft neuken meneer, ik hou het niet meer. Ze draaide zich om en zei, neuk me, neuk me, neuk me , neuk me. Mijn kut staat op springen. Kom hier met je penis, neuk me alstublieft. Ik hield het ook niet meer en pakte haar. Heerlijk meneer, ga door, neuk me in mijn natte warme kutje. Neuk me, neuk en samen kwamen we spuiten, hijgend en kreunend klaar. Een heerlijke onberispelijke secretaresse. Wie had dat gedacht.

Aantal keer bekeken: 5619
Waardering: 8.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online