Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De ontwaking van davey.

U leest om dit moment het verhaal De ontwaking van davey gepost door nicky rijken. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: nicky rijken
Gepost op: 2011-5-29

Verhaal:

De ontwaking van davey
Hoe alles begon

Dit is het levensverhaal van Davey: op een dag werd Davey wakker en voelde dat hij in een stripboek zat naast hem stond een grote man in een rood pak met een lange kin hij vroeg aan Davey of hij een van hem wilde worden en Davey antwoordde uitbundig ja. De man beet Davey in zijn kin en opeens begon zijn kin te groeien en zo was een held geboren.

3 jaar later nadat zijn vader The amazing Chin was gestorven volgde Davey zijn vader op hij trok zijn vaders pak aan en liet zijn snor groeien zodat hij uiteindelijk een held werd Davey wist dat er gevaren aan het vak zaten en dat er een mogelijk was dat hij nooit meer terug komt. Maar toch besloot hij de wereld te redden En erachter te komen hoe zijn vader was gestorven.

Hoofdstuk 1 : De aanval op het vogelnest

‘Waar ben ik’ Zei Davey. opeens hoorde hij harde stem. ‘Je bent in het hol van de vogel en je komt er nooit meer uit zonder dat je mijn vogelkinderen loslaat en het magische eigeel bevrijd’ zei de vogel. Opeens sprong Davey op deed een gewaagde Aktie. hij daagde de vogel uit op een dansbattle de vogel schrok hij had dit nooit verwacht maar hij nam de uitdaging aan.
De vogel begon hiphop te danste en Davey deed de snorren dans op gegeven moment faalde de vogel. Hij viel uit zijn nest en was opslag dood en Davey voelde zich een held

Hoofdstuk 2 : Een nieuwe kracht

Op dat moment voelde Davey dat hij aan het veranderen was en op eens sprong hij de lucht in en deed hij de gas aanval. Deze kracht had al vanaf zijn geboorte ontwikkeld maar wist niet dat hij het als kracht kon gebruiken. Plots sprong er een Jongen uit de lucht hij zei tegen Davey dat hij hem wilde helpen en zo kreeg hij er een hulpje bij genaamd Nickita met de kracht om zichzelf gigantisch te vergroten. Davey was zo blij dat hij Nick uitnodigde om samen met hem een team te vormen en dat deed Nickita

Hoofdstuk 3 : Een Verloren god

Nickita en Davey waren nou een officieel team Opeens sprong er een slechterik uit de lucht het was Denislus hij had de kans om alles te doen wat in de bijbel stond alleen gebruikte hij het op een verkeerde manier en werd zo door alle goden uit de lucht gegooid. Hij sprong op Nickita en liet hem verdrinken in een grote golf. gelukkig kon Nickita vergroten en blijf hij op het water drijven. Davey sprong naar Denislus en begonnen te vechten. Denislus opende de bijbel en zocht naar een kracht net voordat Denislus een goede kracht had gevonden stond Davey al voor hem en vergaste hem. Toen viel Denislus hopeloos op de grond. Nee Davey vermoord me n…. En voordat Denislus zijn zin kon afmaken sloeg Davey hard met zijn kin tegen het voorhoofd van Denislus en Denislus spatte in duizend stukken .….. Davey …. Davey help……Help. Davey pakte het boek en liet al het water terug in de bijbel stromen. Nickita was gered. ‘Bedankt dat je me gered hebt’ zei Nickita . ‘Ik zal voor altijd bij je team horen.’Opeens begon het boek licht te geven, Davey en Nickita werden in het boek gezogen en Kwamen zo in een nieuwe wereld en net voordat Nickita het boek in werd gezogen vond hij een ijzeren steen die hij meenam.

Hoofdstuk 4 : De vlucht van Cleopatra

Davey waar zijn we. Het lijkt wel Egypte Nickita. Op dat moment kwamen 15 zwart geklede boswachters Met opscheer naar hun toe gelopen en namen ze mee ,Laat me met rust zei Davey maar toch werd hij meegesleurd. Ze werden
Meegenomen naar de grote piramide van Cleopatra. De piramide stond op een hele hoge berg wat een beetje op een gezicht leek. Toen ze daar aangekomen waren werden ze op de grond gesmeten. ‘’Nickita en Davey ik heb jullie niet voor niks hier naar toe gehaald’’ Zei Cleopatra. Maar waarom dan Cleopatra. Jullie moeten mij genezen en de man vermoorden die mij dit aan heeft aangedaan. Wat is er dan aan de hand Cleopatra. Ik ben seropositief. Nickita en Davey schrokken. Oké Cleopatra vertel ons waar het tegengif is en waar we die gek kunnen vinden. Hier heb je een kaart volg het goed en je komt bij de kwade dr. Anti-lachspier.

En ze begonnen aan hun gevaarlijke reis. Na 4 uur te hebben gelopen Namen ze een pauze. Nickita waar zijn we. Ik weet het echt niet Davey. Oooh ik heb zo’n dorst Jij ook Nickita. Ja maar zullen we hier een grote rivier maken. Maar dat gaat een eeuwigheid duren Nickita, Nee Davey we doen de bijbel open net als eerst.
Oké Maar dan hebben we wel een boot nodig dan kunnen we meteen naar dr. Lachspier varen. En toen trok Davey de bijbel open en het water spoot eruit. Snel Davey ga op een boomstronk zitten. En toen ze even onderweg waren vaarden ze tegen een grote steen aan. Nickita hoe moeten we nu verder. Ik weet Het Kijk het water loopt onder de steen door er is daar dus een ingang en ze zwommen naar binnen. Op het moment dat ze naar binnen zwommen ontsnapte de geest van Denislus uit de bijbel en ging in een zelfmoord schaap uit Hedel.

Hoofdstuk 5 : Dr. Anti-lachspier en de gedoemde emoties

Eindelijk zijn jullie daar mijn guten frienden. Ja Dr. Anti-Lachspier je hebt je tijd gehad en nu maken wij er een eind aan. Jullie tachten dat jullie mir konden verschlaan. Ja dit word je eind. Als ich kon lachen hat ik nu gelachen alein die verfloekte Cleopatra hat op mir eine spruik ausgesprochen und nu hebe ick keine emoties mer. Maar waarom heeft u haar aids gegeven. All jahren lang stalkt sie mein stad und wann sie dod ist sind wir frei. Dus u bent niet gemeen. Nein das komt door dir spruik von haar Und 4 jahr geleden hat sie mein snorlax afgepakt und heeft hem verander in ein Stein. Hoe ziet die steen eruit als ik vragen mag. Es ist eine eizeren Stein. Die steen hebben wij gevonden. Hier Dr.Anti-lachspier hier heb je je snorlax terug zorg goed voor hem. Danke meine frienden hoe kann ich dich danken. Ga met ons mee om de wereld te redden. Oke maar erst muss ich meine snorlax besser machen.
Op dat moment begon dr. Anti-lachspier snorlax in een machine te doen. Dit is de Onsteene-inator. En binnen 5 minuten was snorlax weer levend. Oke nu mussenn wir nach Cleopatra und haar vermoorten. Hier stap in meine Katapult-inator. En zo werden de drie helden en snorlax door de katapult naar de piramide geschoten. Dr.anti-lachspier weet jij zeker dat dit lukt. Mar naturlich.3.2.1.






Hoofdstuk 6 : Het gevecht tegen Cleopatra

Eindelijk waren ze geland net voor de piramide. Hee pas op zei Davey,tegen een schaap wat tegen hem aan begon te rijen. Eigenlijk was het geen echt schaap het was een jonge genaamd Rikert die in Hedel woont waar een Vloek alle mensen in schapen heeft veranderd. Kom Davey we moeten ons niet met dat schaap bezig houden. Oké we gaan zij Davey .Wacht meine guten frienden, Ich haben wapens mit genomen. Nickita hier hast du der failalisator und Davey hier habe ich eine w00teinator fur dich und iche habe meine Snorlax . Snorlax ga jij maar als eerst naar binnen zei Davey. Snorlax stapte de piramide in en meteen viel er een net uit de lucht die hem meenam. Nein meine Snorlax. Kom we moeten doorgaan. 5 minuten later waren ze nog steeds niet bij Cleopatra. Is iedereen nog kompleet vroeg Davey. Ja riep Nickita. Maar Dr. Anti-Lachspier was nergens te bekennen. Davey we moeten doorgaan. Nickita wacht. Maar dav.. ssssst. Rennen Nickita. Maar het was al te laat. Nickita werd opgepakt door 35 zwart geklede boswachters met opscheer. Davey ren en ver…. En hij kon zijn zin niet eens afmaken omdat hij werd meegenomen. Davey rende zo hard als hij kon en kwam dus maar 5 meter vooruit. Hij was zo moe maar hij had de kamer van Cleopatra bereikt En daar stonden all zijn vrienden en Snorlax versteend tegen de muur. Davey daar ben je eindelijk .Ik ga je vermoorden vuile druiper. En Davey schoot een w00t straal en raakte een zwartgeklede boswachters. Opeens kwamen ze allemaal op hem afgelopen behalve Cleopatra. Davey gebruikte alle kracht die hij had hij deed een gasaanval maar het was niet effectief tegen de Boswachters. Stop schreeuwde Cleopatra tegen de boswachters. Dit word een 1 op 1 gevecht en alle boswachters verdwenen kom maar op zei Davey. Davey schoot met opnieuw met zijn w00teinator. Davey zag een flits en de tijd stond stil. Haha zei Cleopatra Ik heb de tijd stil gezet en ze ging voor Davey staan en de tijd ging weer door Ze keek Davey recht in zijn ogen en zijn voeten begonnen te verstenen. Help..Help…Boom. de w00t straal die Davey had afgeschoten kwam tegen de muur en er kwam een gat in. Hahah Davey jij en je groep hebben gefaald. Krrggrrkrrg en Cleopatra draaide snel om en er stonden alle getransformeerde hedelnaren die veranderd waren in schapen .ze sprongen met zijn alle op cleopatra en beten haar dood. Ze namen onze helden mee er gingen naar Hedel

Hoofdstuk 7 : Het einde ?

Eindelijk aangekomen in Hedel waren zijn vrienden alweer ontsteend. Davey..Davey..Davey. Davey schrok wakker. Mama wat doe jij hier. Ik kom je wakker maken je komt te laat op school


Aantal keer bekeken: 14246
Waardering: 8.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online