Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De oude zolder.

U leest om dit moment het verhaal De oude zolder gepost door SuperGirl. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: SuperGirl
Gepost op: 2009-6-17

Verhaal:

De oude zolder
hello dear Jolanda. I have very bad news. I ga move, and not with your writing. If I find the computer is not good, but if I use your writing is certainly not good! So I try to write in secret. There is this war...
...I'm so scared, Jolanda! What should I do? To say that I do not want? That you are my only friend? I can tell you everything, like you are my diary? WHAT SHOULD I DO JOLANDA WHAT? TELL THE ... me am really so scared really scared... If this is the last letter from me to you is, then remember:
The feeling is too deep inside Where can I get happy? This is the only game I can not win. The key me am really so scared never found in life ... The feeling is too deep inside, I must begin again? much suffering is served in my young life, I hope the sun but now there is only rain.. I make it to beautiful things to do? All I have also seen the feeling is too deep inside the suppression of pain is not to win, the pain is in my soul and in my heart.
JOLANDA I LOVE TO MUCH OF YOUR, I CAN NOT YOU OR NEVER FORGET!
xx. Amy


dit is de laatste brief wat Jolanda heeft gehad van haar "niet te breken beste vriendin".
Ze heeft alle brieven bewaart in een map. Deze vond ze zó bijzonder. Ze is nu 26, en heeft een vriend Tim. Trouwen? Nee, daar denken ze nog niet aan. Jolanda was toevallig de zolder aan het opruimen omdat haar ouders bij hun voor één nacht gingen slapen, toen ze de map vond ging ze zitten. Ze denkt aan al die mooie herinneringen. Toen ze elkaar ontmoeten waren ze beide 13. Ze zaten op een camping. Jolanda zat op een klimrek, en een onbekend meisje ook. Zij zei netjes: 'hello. What is your name? I'm Amy. Can you good English? I am from London. And you? Will we meet it? I'm nine, and you? I am sorry for all those questions, haha. Excuse me!' Waarop Jolanda antwoordde: 'hello! Oh, haha, it does not. I'm Jolanda. I'm from the Netherlands. I speak a little English. But I can be understood. I am nine! Will we meet it? Then I immediately ten school! I must write in English. But you can help me fine!' Toen kwam het meisje haar moeder er aan. Ze kon nog net een paar zinnen zeggen. 'OK. It is nice that you understand me! About writing, no point, I find very nice! OEH ... You live on the other side of Europe, haha.' Toen riep haar moeder: 'Amy! Amy get inside, you have to go to bed! Tomorrow a new day! Are you?' Jolanda begon een beetje te giechelen. 'Oh, my mother calls. mother can nag me best, haha. I think your cute! Until tomorrow! oh yes, tomorrow I enter my address! Bye!' Het meisje ging weg, en Jolanda bleef achter. Maar niet veel later riep haar moeder, Jolanda ook. Ze gingen toevallig weer samen hun tandenpoetsen. Dat was het begin van hun "niet te breken beste vriendschap ooit". Ook Jolanda kan Amy nooit vergeten. 'Jolanda! Jolanda ben je daar?' Jolanda hoort in eens een stem, ze verdwijnt uit haar gedachten. 'Oh... Ja! Ik ben op zolder!' Tim loopt naar boven. 'Wat is er dan? Wat zit er in die map...?' Vraagt Tim nieuwschierig. 'Jij nieuwschierige aap! Dit zijn de brieven van Amy. Ik heb nooit over haar verteld hé? Ze is een vriendin van mij, niet dat we nog contact hebben hoor, maar ik vond deze map, en las deze brief. Eigenlijk mis ik haar.' Tim las de brief. 'Au...' Zegt Tim, als hij de brief heeft gelezen. Dan gaat de bel. Hij geeft de brief weer terug. 'Dat zijn vast je ouders.' Tim en Jolanda kijken rond. 'Dan slapen ze maar voor één keer bij ons, goed?' Tim zucht. 'Ik zoek nog wel een plekje, schat.' Hij geeft Jolanda een kus op het voor hoofd, en rent van zolder naar beneden. Dan doet hij de deur open. Er staat een onbekende dame van zo'n jaar of 26 voor de deur. 'sorry. Is Jolanda here? She lived here?' Tim knikt. 'Jolanda! Bezoek, maar het zijn niet je ouders!' Jolanda rent naar beneden. 'Sorry, I have not yet proposed. My friend is so used to. I'm Amy! She never told me? I hope she recognizes me. Would you please say anything?' Zegt het meisje. Dan komt Jolanda er aan. 'hey Jolanda! you recognize me? Do you remember who I am?' Jolanda denkt diep na. 'I am sorry, but who are you?' Voor dat de vrouw iets kan zeggen schiet het haar te binnen. 'Are you by chance ... Amy?' De vrouw knikt. 'yes! I am Amy!' Gilt de vrouw. 'Amy! I love you so mutch! AMY! I You NEVER forget! You're back! Come on in baby! Tim, darling, put you coffee? I love you hear, my infinite best not forgotten soul mate is just BACK!' Tim slooft zich uit. 'because you are. But I will not say much though, but your parents are so...' Jolanda glimlacht naar Amy. Dan legt ze het uit. 'yes that's right, Amy. But there is enough space, otherwise we are all, however, to a hotel. I buy!' Als ook Jolanda 's ouders er zijn, legt ze Jolanda alles uit. Haar ouders snappen het gelukkig. Amy geeft hen rustig een hand. Dan vragen de ouders, dat is bij Jolanda 's ouders niet ongewoon, of ze ook Nederlands kan. Amy begint te lachen. 'Yes, I can also Nederlands, because my friend is... A Dutchman!' Jolanda lacht vrolijk mee. 'Dat is fijn.' Zegt ze. Amy denkt na. 'Ja... Inderdaad!' Zegt ze. 'Goedzo!' Dan komt de man van Amy binnen. 'Dit is Alex. Alex, dit is mijn vriendin Jolanda. Haar vriend Tim, en haar ouders.' Alex geeft iedereen een hand. 'dag Jolanda. Dag mevrouw en meneer. Dag Tim.' Zegt Alex vriendelijk. Jolanda legt even in het kort uit dat ze in een hotel hier op de hoek gaan slapen, omdat ze niet voldoende ruimte hebben. Tim pakt snel de spullen van Jolanda en hem in. Jolanda 's ouders hebben maar één koffer, en Alex en Amy delen hun spullen met Tim en Jolanda. Als iedereen klaar is, gaan ze naar het hotel "Lekker Slapen".




EINDE

Aantal keer bekeken: 3203
Waardering: 3.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online