Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De pizza moord.

U leest om dit moment het verhaal De pizza moord gepost door Schrianitjeeee XD. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Schrianitjeeee XD
Gepost op: 2010-12-25

Verhaal:

De pizza moord
Lola staat in de opening van een klein leeg kamertje dat van haar kleine zusje was geweestt. Het arme zusje werd vanmorge dood met een mes in haar hoofd in haar kamertje gevonden. Er liepen tranen over haar wangen, Lola hate haar zusje echt maar toch hied ze er ziels veel van."Lola, wil je mee naar de begrafenis?" vroeg haar moeder zacht aan Lola. Lola schudde haar hoofd ze had te veel verdriet. Even later hoorde Lola de auto van de oprit rijden. Lola Keek ze nod even na en daarna zette ze de tv aan. Normaal vond ze het altijd leuk om alleen thuis te zijn maar nu.... nu was vond ze het niet leuk wand altijd als Lola en haar zusje allen thuis waren deden ze een gezelschapsspelletje samen dat meestal met een ruzie eindigde. Lola en Sofie( het zusje) hadden elke dag ruzie. Zoals gisteren toen maakten ze ruzie om de laatste stuk pizza ze trokte zelfs aan elkaaars haren. Lola zapte naar verschilende posten maar er was niks op tv. Lola zette de tv uit en het werd stil in de kamer. Tot ze oppeens boven iets hoorde vallen ze hoorde ook nog voetstappen. Lola sprong recht en sprinte de trap op, het geluid kwam uit Sofie haar kamer. ze deed de deur met een ruk open en even stond ze Lola daar ademloos te kijken. Voor haar zag ze Sofie in een net kleedje maar haar hoofd hing nog vol bloed. Ze keek Lola met een grijns aan. "Hallo lieve zus van me! Ik kwam nog even wraak nemen voor ik naar de hemel ga!" Zei ze Kwaadaardig tegen Lola. "h-hoe bedoel je?" vroeg Lola bang. "weet je dan niet dat je mij hebt vermoord!!Je was boos omdat ik het laatste stukje pizza heb gekregen!"Antwoorde Sofie met nog steeds dezelfde grijns op haar gezicht. Lola dacht even diep na oppeens schot het haar te binnen. ze was s'nachts naar haar kamer gelopen en ze had haar zusje vermoord om een stuk pizza!!

Even later reed de auto de oprit weer op. Mama en papa kwamen stil de auto uit. Mama's schmink was uitgelopen van het huilen. Ze liepen naar de voordeur maar hielden metteen halt want voor de voordeur lag Lola ze had twee messen in haar ogen en werd gezikt door een stuk pizza in haar keel.


dit is ne tip voor alle lezers die ne broer of ne zus hebbe.Ik snap da wel da ge u zus of broer haat ma als ge der ruzie me ebt moet ge dan aan de doeie eigeschappe van hun denke.En gene ruzie make om ne stuk pizza eh!!xx


Aantal keer bekeken: 2839
Waardering: 5.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online