Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De poezenclub(3).

U leest om dit moment het verhaal De poezenclub(3) gepost door margriet. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: margriet
Gepost op: 2010-2-18

Verhaal:

De poezenclub(3)
Hoofdstuk 5.
Het turnen.

DRING!De bel ging. Iedereen ging naar hun rij. En ze bleven staan totdat hun juffen en meesters kwamen. Juf Klara kwam en zei: “Oké, jullie mogen naar boven gaan en doe dan jullie turnkleding aan!”Dus iedereen ging in een nette rij naar boven. Marlis nam het briefje uit haar zak die ze eergisteren had geschreven voor Anouk. “Marlis, wat is dat?”Vraagt de juf. “Nou, gewoon papier.” “Geef hier!”Oh nee, dacht Marlis in haar hoofd de juf zal dat briefje lezen. “Marlis?”De juf gaat een stap naar voor. Dus, Marlis gaf haar briefje aan de juf. Eigenlijk, weet de juf al dat ze in de poezenclub zit. Ze kent alle leerlingen van de poezenclub. Ze is er zelfs eens in geweest. Want Paulo is zo verliefd op onze juf. IEUW!Paulo en Klara, dat gaat toch niet!De kinderen gaan naar boven. De juf leest de brief zelfs niet en doet ze in haar jaszak. Toch nog een geluk.

***

Even later zaten te kinderen te luisteren wat meester Jo zei. Hun turnleraar. Het was eigenlijk meer een parkoer. Eerst koprollen voorwaarts en dan achterwaarts. Dan over een bok springen. Handenstand, dan je rat. Allemaal, om duizelig van te worden. “Nou, jullie begrijpen het ik ga groepjes van 5 maken.”Sommige kinderen schuifde wat op omdat ze niet met die of met die wou. Dank kwam meetster Jo in de buurt van Marlis. “Marlis, Noor, Anouk en Kimberley zo, dat waren de laatste.” Ik met Anouk, eigenlijk yes!Maar Evert was er niet blij mee hij fluisterde: “Niet met haar praten, niet met haar praten.”Toen fluisterde Marlis: “Maar als we moeten overleggen?” “Pff…Zeg dan dat je keelpijn hebt bedenk een smoesje.” “Oké, klaar?AF!”De meester fluit op zijn fluit. En iedereen begon. Als de ene klaar was mocht die direct naar de andere ploeg maar dan moet die ploeg met 4 zijn en als er een bijkomt dan zijn ze met 5 en dan weer met 4 en weer met 5. Toen Marlis klaar was om over de bok te springen rende ze naar de opdracht waar je, je rat moest doen. Daar waren ze weer met 5. Één jongen was klaar en ze waren weer met 4. Toen kwam Anouk erbij weer met 5. Ze had haar roze turnkleding aan. Die ze kreeg van die populaire meiden. “Anouk, ik weet dat je boos ben maar gaan we na school samen huiswerk maken?” “HE, MARLIS JOUW BEURT!”Riep Carlo. Zijn ploeg was maar met 4. En zo gingen ze verder en verder….

IEUW, IK BEN HIER WEG!

Dus na school, ging iedereen van de poezenclub heel snel naar hun clubhuis. Die was zo griezelig en donker hierin zou een mens zich doodschrikken. Ze weten dat Lyon altijd een uurtje later komt dus ze hebben nog een uur te gaan om alles te controleren. “Oké, we hebben spinnen.” “TJEK!” “Vogels?” “De vogelwinkel was dicht!” “Ketchup, dat lijkt op bloed?” “TJEK!” “Een ballon die straks gaat ontploffen om haar te laten schrikken?” “TJEK!” “Barbiepoppen waar hun kop eraf is?” “Neen, mijn zus wou niet!” “Water, om over haar de gieten?” “TJEK!” “En als laatste een skelet?” “TJEK!” “Zo we hebben bijna alles!”Zegt Lotte. “En Paulo, ben je klaar met Marlis haar masker?” “Ja!”Roept Paulo. Marlis trekt haar masker aan. BOEM, BOEM, BOEM. “Dat zal Lyon zijn!” Iedereen verstopt zich en Paulo doet snel de licht uit en de verstopt zich ook. Lyon klopt en gaat naar binnen. “Hallo, is hier iemand?”Vraagt ze ze stapte bang het clubhuis binnen. “Hallo, dit echt niet meer leuk hoor hallo?”Erik pakte een naald en prikte met dat in de ballon. "BOEM!"

Word vervolgd....


Aantal keer bekeken: 3039
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online