Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De pop & Marie.

U leest om dit moment het verhaal De pop & Marie gepost door Griezeltje . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Griezeltje
Gepost op: 2011-9-4

Verhaal:

De pop & Marie
Marie stond moeizaam op.De zon scheen in haar ogen. Al geeuwend kleedde ze zich aan. Ze zette haar pop Lisa op het bed. 'Lisa heb je goed geslapen ?'; vroeg marie. 'Marie !'; klonk een schorre stem van beneden. Ze greep Lisa bij de hand en haastig rende Marie van de trap.' Ja , papa ?;vroeg ze met onschuldige oogjes.Haar vader keek haar verbaasd aan. 'Speel jij nog met poppen ?', Marie je wordt groot; zuchtte hij. Marie keek naar Lisa die nog steeds bengelde in haar hand.'Nee,Maar Lisa is mijn lievelingspop!'zei Marie.'Goed dan , maar vergeet niet dat je vanavond alleen thuis blijft !; zei haar vader. Nee nee,zei ze al lopend.
Ze speelde uren met Lisa ,ze trok haar kleertjes aan ,en kamde haar haren. Uren had ze speelplezier. 'Marie, ik ga naar een vergadering !': riep haar vader. 'Jaja'; antwoordde ze. Ze besloot dan maar om televisie te kijken. Krrrrsss ! galmde door het huis. Marie shoot met één sprong recht.Het klonk als een mes dat knarsde. Haar hart bonsde. Ze bibberde van angst. Ze had bang en de enige persoon die haar gerust kon stellen was Lisa haar pop. Ze rende de speelkamer in. En keek .. 'Lisa ?';vroeg ze met een bibberende stem. Ze draaide zich om. En versteef van angst. Ze verroerde geen spier. Ze geloofde haar ogen niet. Lisa stond in de deuropening met een kwaadaardige lach op haar gezicht.
Lisa , waaarroom heeb jee een mess inn jee hannd ?; zei Marie met klappertanden.Ze besefte dat ze moest rennen , de pop kwam dichterbij. Marie shoot in actie en liep naar de badkamer. Ze draaide de deur op slot. In een hoekje kroop ze angstig te bibberen. Ze hoorde voetstapjes die steeds dichter en dichter kwamen. Onder de badkamer deur zag ze de schaduw. Ze barstte in tranen uit. De pop kraste in de deur. Tot het stopte. Minutenlang durfde Marie niet buiten te komen. Ze draaide de sleutel in het slot. En duwde de deur lichtjes open. En zag niets, ze liep stilletjes naar de deur en zag dat er iets gekrast was. 'K I J K B E N E D E N !' las Marie.Ze durfde niet , uiteindelijk besloot ze om toch te gaan kijken.
Ze zag een bloedspoor op de trap. Ze walgde ervan even dacht ze terug te lopen. Maar ze moest haar vader beschermen. Ze moest hem bellen om hem te waarschuwen. Het bloedspoor leidde naar de zitkamer. Haar hart bonsde in haar keel. Ze keek door het sleutelgat, geen Lisa te bekennen. Ze opende de deur. En ze barstte in tranen uit. Haar vader lag neergestoken op het tapijt met in bloed geschreven letters : S P E E L N I E T M E T M I J ! Ze moest de politie waarschuwen. Ze draaide het nummer. 'Hallo, met het politie bureau kan ik u helpen ?' vroeg een vriendelijke stem. 'Mijn vader is vermoord door Lisa !' zei ze hysterisch. 'En wie is Lisa': vroeg de man. 'Mijn pop' ; beantwoorde Marie iets kalmer. De man zei al lachend : Hahaha , voor zo'een grapjes moet je ons niet bellen hoor !; En hij legde meteen af. Marie legde de hoorn neer. En draaide zich om. Ze keek met de dood in de ogen. Lisa zei met een kwaardige lach ; Je verdiende loon. Aaarghh! was het enige dat nog door het huis galmde. En daarna was het dood stil........

Aantal keer bekeken: 17743
Waardering: 6.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online