Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De rare griezellucht.

U leest om dit moment het verhaal De rare griezellucht gepost door Iris van Vliet en Jaimy Noorlander. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Iris van Vliet en Jaimy Noorlander
Gepost op: 2009-10-5

Verhaal:

De rare griezellucht
Fenne opende de deur, verbaast keek ze omhoog. De lucht vormde een groen smurrie gat. Ze verstijfde van schrik, de lucht zoog alles uit de grond. Ze wou naar binnen maar ze was te laat, ze werd opgezogen door het groene smurrie gat. Ze gilde maar het hielp niet. Ze hielt haar ogen dicht, voor dat ze het wist lag ze op één of ander eiland.'Hallo is daar iemand?' roept ze.Geen reactie.Huilent gaat ze op een steen zitten.'Is er dan niemand?' roept ze nog eens. 'Ja,ik!' roept een papegaai.'Ooh!' roept Fenne.Ze loopt naar de zee ze heeft dorst,op dat momment komt er een haai aan.Gelukkig komt de groene smurrie lucht weer hij zuigt de haai op.'Geen zeewater voor mij.' 'Mmmm...wat dan?' Ze loopt naar een boom met kokosnoten,ze schopte tegen de boom. Er viel een kokosnoot uit en hij was open.Snel pakte ze hem.Ze goot het sap in haar mond. 'Jasses,echt goor!' Ze spuigde het uit.Ineens zag ze een boom met fruit staan ze wou een mango pakken maar ineens begon de boom te bewegen en de rare lucht kwam er weer aan,ineens zei de boom iets tegen haar.Fenne rende gillend weg,opweg naar de zee de haai kwam er weer aan. Ze wou weer gillend weg rennen maar de boom stond achter haar. De boom zei: 'Kom op mijn takken zitten en ik breng je weer thuis.' 'Nee!mooi niet.' De rare lucht kwam er weer aan en ze werd weer opgezogen. En ineens lag ze in haar bed.'ooh het was maar een nachtmerrie.

EINDE

Aantal keer bekeken: 2804
Waardering: 5.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online