Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De receptie.

U leest om dit moment het verhaal De receptie gepost door Sander Versluis. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sander Versluis
Gepost op: 2008-9-18

Verhaal:

De receptie
Katya is een leuk uitziende, goed verzorgde dame uit het Oosten van Europa.
Ze is een alleenstaande vrouw en leeft voor haar werk.
Ik schat deze collega ergens begin veertig, maar ja, dat vraag je immers niet aan een dame, tenminste niet als je lekker met haar aan het flirten bent.
Ze is kleiner dan ik, maar op hakjes (en die draagt ze gelukkig altijd!) bijna net zo groot als ikzelf.
Ze kleed zich jong, zakelijk en een ietsje uitdagend. Ik gluur dan ook altijd graag tussen haar decolleté naar de mooie kanten bandjes van haar bh. Haar kont, meestal in jeans, is lekker rond en stevig.
Ik ben niet echt uit op iets met haar, maar als er iets zou kunnen gebeuren, dan zou ik haar ook zeker niet weerstaan….

….En dat is dan ook gebeurd!
Gisteren, op een receptie, was ze voor de gelegenheid gehuld in een antraciet kokerrokje met een simpele witte blouse erboven. Ik vond haar altijd al best een leuke vrouw om te zien, niets meer, maar nu kreeg ik opeens toch zo’n vreselijke stijve pik van hetgeen mijn netvlies vastlegde.
Toen het wat rustiger werd papte ik maar eens wat met haar aan.
Ik gaf haar wat complimentjes met haar ‘vamp’ look en die vielen duidelijk goed.
Wat grapjes en sexueel getinte dubbelzinnige toespelinkjes werden acceptabel gevonden en de lichamelijke afstand verkleinde.
De trigger voor wat er verder gebeurde, was toen ze haar glas wilde pakken en met de rug van haar hand, per ongeluk (?!) langs mijn kruis streek en daarbij gevoeld moet hebben dat ik toch vrij stevige bobbel had.
Ze keek me aan en ik beantwoorde haar blik.
Ze was stil, maar terwijl we elkaar aankeken passeerde de rug van haar hand wederom mijn kruis.
Discreet, toch steviger contact makend stelde ze hierbij vast dat hier sprake was van opwinding aan mijn kant.
Mijn toespelingen werden opeens helder voor haar en ik zag haar blik en houding opeens veranderen.

De ogenschijnlijk koele Oosteuropese dame werd opeens warmer qua uitstraling.
Vrouwen houden wel van wat vleien geloof ik, maar het grootste compliment is toch altijd wel een stijve pik, want die is echt niet te faken bij een man!
“Je bent toch niet?.....” vroeg ze zacht, maar ik begon wat te blozen en kon niet ontkennen.
Voor ik me kon excuseren liep ze weg en ik baalde toch wel een beetje, maar…

Niet veel later kwam ze terug en op discrete wijze stak ze me iets toe in mijn colbertjasje.
Ze glimlachte en stelde voor dat ik het toilet bezocht om mijn das te checken.
Ik begreep de hint en haalde het item in het toilethokje uit mijn zak.
In mijn hand had ik een nog warm, zwart kanten stringetje.
In het kruis een ‘slakkenspoortje’ wat rook naar kut….. de kut van Katya!
Even stond ik besluiteloos met het kleine kanten kledingstukje in mijn hand, maar toen raapte ik al mijn moed bijeen voor het vervolg….

De receptie was gelukkig vroeg teneinde.
Ik hielp uiteraard met opruimen en uiteindelijk bleven Katya en ik over in het pand.
Katya, als vestigingleidster, zou wel afsluiten, maar nog niet meteen!

Woorden waren overbodig.
Ze stond tegenover me en vroeg of ik op haar geilde.
Ik biechtte op dat juist deze gelegenheid haar looks me zo opgegeild hadden, dat ik graag wilde weten hoe ‘het’ met haar zou zijn.
“Vanavond kun je daar achter komen” lachte ze me toe.
Haar hand wreef nu met de palm over mijn kruis en goedkeurend voelde ze daar de zwelling tot maximaal toenemen.
Terwijl we elkaar diep in de ogen aankeken maakte ze mijn riem los en ritste ze mijn broek open.
De pantalon viel tussen mijn enkels.
Mijn short duwde ze omlaag tot mijn balzak op het elastiek rustte en mijn erectie in volle staat van paraatheid naar voren priemde.
In het felle TL-licht pakte ze mijn pik en begon hem te bekijken en masseren.
Ze trok mijn voorhuid terug en ik voelde het voorvocht op mijn eikel afkoelen.
Langzaam maakte ze aftrekbewegingen met haar koele kleine hand.
Het voorvocht masseerde ze mee door haar hand en over mijn pik.
Ik ben gelukkig niet al te klein geschapen en ze had nu duidelijk merkbaar zin in het apparaat dat ze zo stout beet had.
Ik liet haar haar gang gaan en knoopte op mijn beurt de bovenste drie knopen van haar blouse los tot ik haar bh nu eens helemaal zag.
Achter haar rug wist ik de sluiting los te krijgen en het zwart kanten bh-tje viel in de witte blouse omlaag, waarbij haar borsten vrijkwamen en direct al mijn vragen beantwoord werden; Ze waren inderdaad mooi rond en stevig en hadden dus zeker geen vullingen in het ondersteunde stukje lingerie nodig gehad.
De borsten hadden mooie tepels en terwijl Katya me nu merkbaar sneller begon af te trekken pakte ik de beide lekkere tieten stevig vast en masseerde ze met draaiende bewegingen.
“Hoe lang is het geleden dat je borsten gemasseerd zijn?” vroeg ik haar.
“te lang…” antwoordde Katya kreunend.
“En hoe lang geleden heb je voor het laatst een warme erectie vast gehad?” ondervroeg ik haar verder.
De regie kwam nu meer mijn kant op en als een braaf schoolmeisje gaf Katya me antwoorden op deze “truth or dare” vragen.
Uiteindelijk bleek het alweer wat jaren geleden te zijn dat ze intiem geweest was met iemand.
Ze speelde wel eens met haar zelf en had daarbij zelfs al eens over mij gefantaseerd ook!
Katya stond gewoon veel te lang droog!
En als ze nu niet snel zou stoppen met aftrekken zou dat voorbij zijn, want ik kon door de spanning van het moment gewoon elk moment heftig gaan spuiten, dus liet ik me op mijn knieën vallen voor deze ‘maagd’ van begin veertig en schoof haar rok omhoog.

Ik herkende tussen haar benen dezelfde geur als van het stringetje, echter veel sterker.
Toen haar onderlichaam ontbloot was zag ik dat ze een mooi kort getrimd streepje schaamhaar geschoren had boven haar kut.
Ik pakte haar billen beet en ook die waren stevig en rond en ik bekeek haar kut aandachtig.
In het TL-licht kon ik goed zien dat haar binnenste schaamlippen wat naar buiten staken en donkerrose waren.
Haar clit was ook duidelijk zichtbaar en ik meende ‘m zelfs te zien zwellen.
Ik rook aan de kut van Katya en gaf een likje over het puntje van haar clit.
Een heftige zucht verklapte weer hoe geil Katya was.
Een tweede likje, ze sidderde…. Nog een paar likjes, haar knieën knikte!

Ik duwde haar naar achteren tot ze met haar kontje tegen een bureau aan leunde en ze haar benen wat kon openen.
Met het vergroten van de spreidstand opende ook haar vagina zich iets.
Ik snoof haar geile lucht nog eens diep in en begon de hooggehakte dame nu uitgebreid oraal te verwennen.
Met mijn wijsvingers spreidde ik haar schaamlippen en mijn tong likte met lange halen door haar warme natte kut en ik zoog af en toe stevig aan haar opgezwollen clit.
Ze kreunde luid en al snel moet ze toch minimaal een keer heftig klaargekomen zijn, want het knikken van haar knieën werd na verloop van tijd gewoon zitten op mijn gezicht.
Ik trok de kut nog verder open en likte haar zo diep ik kon.
Haar kutvocht was muf, warm, maar vooral opwindend.
Katya had de kracht haast niet meer om te blijven staan nu haar kut na al die jaren van periodieke zelfbevrediging weer eens écht bevredigd werd.
Ik pakte haar bij haar heupen en liet haar omdraaien.
Ze leunde op het bureau en ik vervolgde mijn orale behandeling op haar achteruit gestoken kontje.
Ik likte haar kut en kontgaatje nog even stevig en stond toen op, want het was tijd….

Ik ging achter haar staan en duwde mijn eikel tegen de natte opening tussen haar benen.
Ik drong langzaam bij haar binnen en ze voelde warm en vooral strak, net als een jong meisje.
Ik keek nog eens goed of ik wel de ‘juiste ingang’ had, maar het was toch echt haar vagina waartussen mijn eikel verdwenen was!
Ook haar ronde, stevige tietjes, die ik vastpakte toen ik in haar zat, versterkte de sensatie hier nu een tienermeisje te staan ontmaagden.
Ik begon Katya te neuken. Eerst gewoon lekker neuken, daarna steeds dieper, steeds sneller en steeds heftiger.
Zo lang mijn dik gezwollen pik in haar onderlichaam op een neer bewoog kreunde ze almaar luid en geil en ik kan ‘het’ normaal toch wel een tijdje volhouden, maar de hele situatie was toch dusdanig dat ik me maar lekker liet gaan en besloot mijn zaad lekker bij haar binnen te laten stromen.
Ik liet haar tieten los en trok haar aan haar heupen strak tegen mij aan zodat ik diep in haar strakke tienerkut mijn orgasme had.
Terwijl ik bijkwam van de schokkende spermalozing bekeek ik het hele gebeuren nog eens goed.
Katya stond nog steeds slaafs voorover en lag met achteruitgestoken kont op het bureau.
Ik stond erachter, mijn broek op mijn enkels, ze stond met haar hakken op mijn broek.
Haar billen tegen mijn ballen en ergens daartussen zat mijn volle lengte aan pik in deze vrouw.
Ik trok toen langzaam terug en veegde mijn lul af aan een tissue.
Katya bleef uitgeput staan en kreunde nog na.
Mijn sperma liep langzaam uit haar kut en droop langs haar slanke benen.

Ik kleedde me aan en bood ook haar de tissues.
Ze veegde het zaad van haar benen en uit haar kut en trok het stringetje weer aan.
Terwijl ze nog even bijkwam vond ze het beter dat ik maar vast ging.
Met een heerlijke tinteling in mijn kruis en nasmaak in mijn mond ging ik er ook maar eens vandoor toen….


Aantal keer bekeken: 5086
Waardering: 8.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online