Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De reisleider onder mijn rokje.

U leest om dit moment het verhaal De reisleider onder mijn rokje gepost door Pieta Derksen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pieta Derksen
Gepost op: 2008-11-4

Verhaal:

De reisleider onder mijn rokje
Samen met mijn man was ik op vakantie en we waren mee op excursie door de bergen. De weg was redelijk onbegaanbaar, maar de toer was interessant. Met name omdat we een mooie jonge reisleider hadden. Ik viel eigenlijk meteen al op hem, mooie blauwe ogen, blond en gespierd. Een slanke prachtige man. Steeds stopte hij om een verhaal te vertellen, waar ik niets van hoorde. Ik hoorde alleen zijn mooie stem en zag zijn sprankelende oogjes en droomde weg bij zijn klanken. Ik kreeg de meest mooie droombeelden en bedacht me hoe heerlijk lust toch eigenlijk is. Iets wat ik al een tijdje kwijt was. Mijn man liep steeds vooraan en na 15 jaar huwelijk hoef je ook niet steeds bij elkaar te lopen. Het viel me op dat de reisleider steeds bij mij in de buurt bleef en we raakten aan de praat. In een grot, waar het donker was bleef hij dicht bij me. Vind je ’t eng vroeg hij. Nee hoor, maar ik zie niet goed waar ik loop.
Kom maar, geef maar je hand en hij leidde me door de donkerste plekjes. Hij had heerlijke warme handen en dacht nog, hoe zouden deze vingertjes op een ander plaatsje voelen en werd vreselijk geil bij deze gedachte, maar stopte het onmiddellijk weg want dat kon ik toch niet maken zulke gedachtes. Alsof hij mijn gedachten kon lezen zei hij, je loopt toch niet te dromen. Euh nee, maar ik dacht aan hele leuke dingen. Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar zei hij. Telkens ging hij weer voor de groep en vertelde het volgende deel van zijn verhaal. Telkens kruiste onze ogen, waar ik heel opgewonden van werd. Als ik het goed hoorde kwamen er ook wat haperingetjes in zijn stem en dat wond me nog meer op. Dat betekende dat er bij hem misschien toch ook iets was.

Op een gegeven moment weer op een donker stukje, mijn man was ver vooruit, moesten we op een glibberig stuk een flinke stap omhoog maken. Hij was de laatste en ik daarvoor. Ik kwam er niet op en gleed steeds weg. Zal ik je helpen vroeg hij. Ja, graag zei ik. Hij pakte me bij mijn billen en duwde me zachtjes omhoog. Het lukte niet helemaal en ik deed mijn best om er zo lang mogelijk over te doen. Hij bleef me zachtjes duwen en kon het niet helemaal goed voelen, maar volgens mij kneedde hij ook een beetje. Door alle bewegingen schoof opeens zijn hand per ongeluk naar mijn kruis. Voelde ik het goed? Bewoog hij wat met zijn vingertjes? Ik gloeide van heerlijkheid en werd verschrikkelijk nat tussen mijn benen. Ik werd er geil van, wat een lekker mannetje. Jammer genoeg lukte het. Toen hij boven kwam zei hij; dat ging goed toch. Ja, fantastisch zei ik gretig. Hoewel dat een tekst was, die meer op zijn hand en vingertjes sloeg en ik vroeg me daarna af wat hij nu eigenlijk bedoelde. We liepen door en kwamen in een ruig stuk bos. De groep volgde de toer en de reisleider liep achteraan, ik daarvoor.

Lukt het vroeg hij en keek mij heel geil in de ogen. Ik keek hem terug aan en zei met gewillige ogen. Niet helemaal. Wat is er dan? Ik mis je handje. Het was er uit voor ik er erg in had. Mijn man liep immers vooraan. Maar het was al gebeurd. Nu wist hij waar ik over droomde en kon hij weten wat ik eigenlijk zo graag wilde, ik had de spanning doorbroken en op een andere manier tegelijkertijd verder op doen vlammen. Kom maar zei hij, kwam naast me lopen en legde zijn hand om mijn schouder. Vind je dat fijn? vroeg hij. Heel fijn, zei ik. Wat bedoelde je daar net over het missen van mijn handje? Euuuh, nou ja, ….. bij het omhoog duwen ……het lukte niet zo……….maar….. toen jij …..toen jij…..ging helpen……… ik hoefde niets meer te zeggen want hij stak zijn handje al onder mijn rokje. Bedoelde je dat je dit zo graag wilde lieverdje. Ja, dat bedoelde ik schatje, zo loopt het een stuk lekkerder zei ik ontspannend. Ja, zei ik nog een keer, heerlijk schatje, ik vind het echt zo heerlijk hier met je. Hij masseerde mijn billen zachtjes en ik werd alsmaar natter en geiler. Jij bent toch wel een heel geil wijffie, een heerlijk geil wijffie fluisterde hij. Ja, dat ben ik en vind het heerlijk dat je onder m’n rokje zit. Ik zei, dat ik een heel nat kutje begon te krijgen en vroeg hem: wil je alsjeblieft met je heerlijke handje en vingertjes mijn kutje verwennen. Ik vond je vingertjes zo lekker daarnet. Hij trok gedwee mijn slipje naar beneden en trok hem helemaal uit, waarbij hij met zijn neus heel geil langs mijn bilnaad bewoog. Zo, bedoel je lieverdje. Ja, heerlijk jou neusje zo tegen mijn billen en hmmmmmm ja zo, ja, ga door wat heb jij een heerlijk vingertje.

Ik liep zonder slipje onder mijn rokje toen mijn man bij me kwam staan en de reisleider weer iets ging vertellen. Gaat het goed vrouwtje? Ja, prima, ik vind het een onvergetelijke mooie tocht en dat vond hij ook. Al bedoelde ik een heel ander soort mooie tocht dan mijn man dacht en voelde het vocht tussen mijn benen stromen. Aan het einde van het praatje zei de reisleider, nu moeten we een half uur aan 1 stuk doorlopen. Bij de t-splitsing moeten we weer verzamelen en ondertussen keek hij mij met flonkerende ogen aan. Ik wist wat er ging gebeuren en werd drijfnat. Ik verlangde zo naar hem. Zijn heerlijke lichaam, gespierde armen. Een mooi stevig kontje. Ik kon het wel uitschreeuwen, kom neuk me, neuk me alsjeblieft. Maar iedereen stond nog om mij heen en ik moest me wel inhouden. Mijn lichaam schreeuwde: Hier pak me beet en doe alles met me wat je wil. Ik ben klaar voor jou. Kleed me uit, neuk me, hier mijn billen, mijn borsten, mijn kutje is voor jou en voor jou alleen. Ik zag mijn man vooraan weg lopen en ik zorgde dat ik zo snel mogelijk weer achteraan liep. Ik liet snel ruimte tussen mezelf en mijn voorgangers vallen en het duurde niet lang of daar was hij alweer. Toen de anderen uit het zicht waren begon hij me hevig te zoenen en vroeg of hij mij mocht pakken. Of je me mag pakken? Wat een vraag? Kom neem me, neuk me, jij wilde geile beer en wist niet hoe snel ik zijn stijve penis in mijn handen kon krijgen. Jij hebt er ook echt zin in, ik voel het en ik ben drijfnat. Kom grijp m’n kutje en m’n kontje en geef me ervan langs. Ik wil door jou geneukt worden in mijn warme natte kutje. Kom alsjeblieft, snel. Hij scheurde mijn rokje uit, draaide me om en ik boog gewillig voorover. En wam, daar kwam hij beukend in mijn kutje. Ooooh wat heerlijk, zo lang geleden zo lekker geneukt worden. Hij pakte mijn borsten, dijen, buik, alles wat hij kon pakken. Het voelde alsof hij 5 handen had en ik liet me heerlijk neuken in de bush. Ik stak mijn handen tussen mijn benen door en pakte zijn ballen en kontje. Ooooh wat is dat heerlijk, ik kreunde en kraaide van plezier en ik hoorde dat ook hij onwijs genoot. Toen draaide hij me weer en ging met zijn gezicht onder m’n kutje liggen. Kom hier en rij op mijn gezicht jij geile teef. Kom. Ik liet me snel zakken op zijn gezicht en begon heerlijk te rijen. Oooh wat een genot, wat een heerlijke jongeman is dit. Zijn tongetje, zijn neus, zijn handen pakte m’n billen en hij kneep er geweldig in. Nooit heb ik zo lekker gereden, mijn kutje was drijfnat en zijn gezicht was helemaal nat en sabbelde aan alles wat hij kon pakken. Heerlijk, deze jongeman, ga door, ga door, ga door. Nooit wilde ik meer stoppen en ging door en door en door. Alles in mij droop van het vocht. Ik draaide me om en pakte zijn stijve penis. Wil je me alsjeblieft pijpen vroeg hij en ik wist niet hoe ik snel ik hem in mijn mond moest krijgen. Dit had hij echt wel verdiend. Deze verstandige reisleider in de bush. Ik zoog en likte en kneep fijntjes in zijn stijve lid. Zijn vingertjes hadden mijn schat ook al weer gevonden en het genot kende geen einde. Ga door, ga door, ga door, vinger mijn kutje alsjeblieft. Ja, dieper en al pijpend kreunde ik het uit. Beiden genoten we verschrikkelijk en kwamen heerlijk samen klaar.

Even later sloten we weer aan, niemand had ons gemist en ik was helemaal uitgerust van deze toer. Bij het laatste praatje knipoogde ik vriendelijk en bij het afscheid bedankte ik hem hartelijk voor de geweldige toer. Een onvergetelijke vakantie.


Aantal keer bekeken: 21838
Waardering: 7.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online