Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De rode jas, en de zwarte laarzen..

U leest om dit moment het verhaal De rode jas, en de zwarte laarzen. gepost door Marceline en R. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Marceline en R
Gepost op: 2009-11-16

Verhaal:

De rode jas, en de zwarte laarzen.
De rode jas, en de zwarte laarzen.

Het begon zo..
Gistermiddag kwam mijn buurmeisje langs (18 jaar) ze had nieuwe zwarte laarzen met hak en een rode nieuwe jas, ze deed haar jas uit en ze ritste haar laars open…
Oh wat werd ik geil het waren zo’n geile laarzen, normaal werd ik niet geil van jassen, alleen deze rode jas wel… Waarom wist ik niet ik denk misschien omdat het mooi stond bij haar, en zeer dominant.
We hadden wat gepraat en singstar gespeeld op de playstation, Toen ging de bel een maat van mij vroeg of ik zin had om naar buiten te gaan ff chillen met wat andere maten. Mijn buurmeisje ‘Marceline’ konden ze ook, dus ik vond het best.
Ze deed haar laarzen weer aan, een hele rilling voelde ik over mijn rug… mijn lul werd stijf en ik was bang dat ze het zou zien, dus ik duwde mijn jas omlaag met mijn handen in de zakken zodat ze niets kon zien.
We gingen naar buiten en we hadden het over verschillende onderwerpen, zoals gewoonlijk over meiden en gamen. Maar tijdens het praten kon ik mijn ogen niet van Marceline af houden, Ik keek naar haar laarzen en stelde mezelf voor hoe het zou zijn om haar laarzen te mogen likken en hoe het zou zijn als ze me dwong ze te neuken en te ruiken.
Toen zag een maat van mij dat ik steeds naar der keek, en zei: “Haha “R” Ik zie je wel kijken naar Marceline hehehe”
Waarom op zei: “Tuurlijk ik ben een man he! Ik ga niet de heletijd naar jou staren”
Ach het was maar een geintje dacht ik en iedereen lachte… en daarbij zouden ze het nooit komen te weten.
Marceline vroeg of we terug konden gaan want ze moest thuis zijn voor het eten, en ze had het koud.
Onderweg vroeg Marceline of ik mee wilde gaan naar haar huis (een deur verder van mij hehe) en of ik misschien wilde eten als dat mocht.
Dat wilde ik wel dus dat was afgesproken.
Eenmaal aangekomen deed ze weer haar schoenen uit en zette ze in de gang neer en hing haar jas op.
Ik mocht blijven eten van die ouders dus dat was geregeld. Toen we op haar kamer kwamen lagen er overal kleren zoals gewoonlijk word ik hartstikke geil van meiden kleren en schoenen dus ik kon het bijna niet meer houden. Ze zei dat de kleren uit haar kast gevallen waren en dat ze geen zin had om te op te ruimen. Maar dat ze niet vies waren en dat ik ze gewoon aan de kant kon leggen.
Waarop ik antwoorden: “Ja, maar als je wilt dan leg ik ze wel ff in de kast de computer moet toch nog opstarten”
En dat was goed, Toen ik de kast open deed zag ik nog meer kleren allemaal truitjes rokjes broeken maar dat boeide me niet zoveel wat meer boeide was haar schoenen collectie, Er stonden witte pumps zwarte pumps zwarte laarzen, Laarzen met hakken, sport schoenen, nike’s, nog veel meer. Ik zei: “ Zo zo, Jij hebt aardig wat schoenen in de kast”
Marceline zei dat ze graag schoenen spaarde alleen de helft droeg ze amper.
ETEN! Riep de moeder van Marceline, We gingen naar beneden en na het eten zei ik dat ik ff naar de WC moest, dus in de gang aangekomen zag ik haar laarzen staan. Ik kon het gewoon niet uitstaan om ff snel te ruiken in haar schoenen. Hmmmm wat rook dat lekker de guur van zweet en rubber ik werd helemaal geil. Ik ging snel naar de wc. Toen ik klaar was moest ik weer even snel ruiken. Het rook zo geil dat ik ook ff snel een likje gaf aan de onderkant van de schoen en de bovenkant net toen ik de bovenkant likte ging de deur open, ik stond snel op en ik zag Marceline lachen. Ze deed de deur achter zich dicht en zei niets, ze pakte haar schoen op en droogde de boven kant af met haar trui. Toen keek ze naar de onderkant en zag dat er een hele veeg op zat van mijn tong. Ze begon nog meer te grinniken en zei tegen mij.
“Kom we gaan naar boven sgatje, dan gaan we wat leuks doen”
Ik vond het raar dat ze me sgatje noemde maar ik ging mee naar boven. Wat kon ik anders doen! En daarbij vond ik het stiekem wel geil en hoopte op meer.
Toen we in haar kamer waren zei ze dat ze even wat ging halen en dat als ik dat wilde gerust nog wel een keer in haar kleren kast mocht rond neuzen.
Ik werd helemaal geil van alleen het mogen maar ik kon het niet, ik schaamde me te erg dat ik gewoon netjes op haar wachtte.
Maar na 5 minuutjes was ze er nog steeds niet ik kon de verleiding niet weerstaan om toch even de kast open te doen...
Ik ging rond kijken ik vond pumps met een rode onderkant en zwarte buiten kant dat was mijn favoriete zei ik tegen mezelf.
Ook kwam ik mooie laarzen tegen en laarzen die erg naar zweet roken omdat ze al oud waren.
Maar ook zag ik veel pumps die een beetje vies waren, niet zo vies maar toch wel wat zand op de boven en onderkant.
Net op het zelfde moment dat ik een schoen pakte en erin rook deed ze de deur open. Ik keek om ze zei ga maar door maakt niet uit.
Maar toen ik goed keek zag ik dat ze een emmer bij had met water, daarin een washandje en schoen poets speciaal voor leer, ook zag ik dat ze een handdoekje erbij had.
Ze zei dat ze wel dacht dat ik van schoenen hield omdat ik er altijd naar keek, ook als ze langs het huis liep van mij dat ik uit het raam keek.
Ze gaf toe dat ze zelf ook een fetisj had, ze zei dat ze graag jongens domineerde en sloeg.
Ik gaf daarna toe dat ik het ook geil vond om geslagen te worden en gedomineerd te worden, ook dat ik het geil vond om schoenen te dragen en als een meid te verkleden en nog veel meer.
Ze zei lachtent, nou als je dat echt wilt dan kunnen we samen wel wat nemen want dan weten we dingen van elkaar die we anders nooit zouden zeggen… en daarbij ik ben altijd wel verliefd geweest op je.
Daarop antwoorden ik dat ik had gezegt dat ik naar huis zou komen omdat er een verjaardag was van mijn oma..
Daarna spraken we af dat we nog een keertje verder gingen waar we gebleven waren.
Ik gaf haar een tong zoen, en zei: “Dus meesteres, het is nu duidelijk dat we iets hebben?”
Waarop ze antwoorden met een kus.

Meteen toen ik thuis kwam schreef ik een stuk van het verhaal, toen moest ik gaan naar mijn oma en na het feest ging ik terug en schreef ik de rest op.
Meteen heb ik het naar verhalenlezen gestuurd zodat jullie kunnen genieten van dit verhaal.

Straks als we wat langer met elkaar hebben en meer gedaan hebben zal ik een vervolg schrijven.




Aantal keer bekeken: 9958
Waardering: 5.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online