Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De schaduw ( deel 1).

U leest om dit moment het verhaal De schaduw ( deel 1) gepost door natasja. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: natasja
Gepost op: 2011-7-4

Verhaal:

De schaduw ( deel 1)

Op een dag ging een dood gewoon meisje uit New Jersy verhuizen naar On elm street . Esmee. Daar aangekomen ziet ze een vervallen huis naast haar huis staan. “ Mama wie woont daar?” “ ik weet het nie maar je moet nu naar school.”
2 maanden later heeft ze al 2 nieuwe vriendjes. Neal en Michelle. Ze zitten al 2 weken over dat vervallen huis te praten. Op een dag zegt Neal: “ Zullen we in dat vervallen huis verstoppertje spelen?” “ Is dat wel een goed idee?” zEi michelle “ Ow Michelle ben je bang?” zei esmee.Uh ja mischien een beetje.Jij niet dan? “Nee duhhh” , ja ja het zal wel. gaan we nou praten of verstoppertje spelen.”verstoppertje spelen !” zEi esmee “oke kom dan.” Ze gaan het huis in. Neal zegt “ ik ben hem wel! “oke tot 20” Zei Esmee.
1,2,3, enz. toen was hij klaar met tellen hij ging zoeken.
Hij hoorde gekraak opeens hoorde hij de gil van Michelle. Hij zij: “ ik ben echt niet bang!” Toen kwam Esmee. “hoorde jij dat” “,ja laten we haar gaan zoeken” “ oke” zij Esmee. Ze gingen splitsen. Opeens gilde Neal ook Esmee werd bang. Ze wou meteen naar huis toen zag ze een schaduw.
Ze viel flauw en ze lag op de grond met Michele en Neal.

word vervolgt..


Aantal keer bekeken: 3172
Waardering: 4.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online