Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De schildpad en de havik.

U leest om dit moment het verhaal De schildpad en de havik gepost door Jihan. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Jihan
Gepost op: 2010-6-11

Verhaal:

De schildpad en de havik
Er was eens een moeder schildpad dat eitjes had .Ze was heel erg nieuwschierig dat het een jonge of een meisje was op een dag werden de baby schildpadjes geboren en de moeder schildpad wist niet dat het een jonge of een meisje was. Maar op een dag kwam de havik die eet de 1 baby schildpad en op die dag kwamen er 3 haviken en de 3 haviken eten er 3 baby schildpadjes op. De moeder schildpad was erg verdrietig want ze was alleen en kreeg nooit meer baby schildpadjes terug.

Aantal keer bekeken: 4330
Waardering: 3.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online