Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De shawl van de buurvrouw (2).

U leest om dit moment het verhaal De shawl van de buurvrouw (2) gepost door Bennie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Bennie
Gepost op: 2010-8-19

Verhaal:

De shawl van de buurvrouw (2)
Even later was het pauze. Ik zocht gelijk het toilet op om mijn onderbroek zo goed mogelijk schoon te maken. Daarna wachtte ik net zo lang tot de pauze bijna voorbij was. Ik durfde Tiny eigenlijk niet onder ogen te komen. Toen de tweede zoemer ging, liep ik van de toiletten langzaam naar de zaal. Tiny zat al op haar stoel. Ik ging weer naast haar zitten. ‘’Zo, weer schoon?’’ vroeg ze. Ik bloosde. ‘’Je hoeft je echt niet te schamen hoor’’ zei ze. Tiny boog zich naar me toe. Haar shawl gleed over mijn hand. ‘’Mijn man vindt het ook lekker als ik hem met mijn shawl verwen’’ fluisterde ze. ‘’Zeker als ik ermee langs zijn pik beweeg.’’ Ik voelde mijn eigen pik gelijk weer groeien. Op dat moment ging het licht uit. De voorstelling begon weer. Tiny schoof dicht naar me toe. Ze pakte mijn hand en liet die de rest van de voorstelling niet meer los. Regelmatig voelde ik de shawl van Tiny langs mijn arm en over mijn hand bewegen. Het was geweldig.
Om half elf was het helaas afgelopen. Even later zaten we in de auto op weg naar huis. ‘’Zo, vond je het leuk?’’ vroeg Tiny. ‘’Eh .. ja, zeker’’ antwoordde ik. ‘’Jammer dat het zo snel afgelopen was.’’ Tiny lachte. Ze deed haar benen over elkaar. Ik bewonderde haar zwarte panties. ‘’Wel op de weg blijven letten hè?’’ Tiny trok haar rok iets omhoog. ‘’Eh .. j..ja’’ stotterde ik. ‘’Ik voel me wel gevleid hoor dat je zo naar me kijkt. Mijn man doet dat al jaren niet meer’’. Vanaf dat moment hoefde ik niks meer te zeggen. Tiny nam het woord en het was duidelijk dat haar huwelijk de beste tijd had gehad. ‘’We staan op het punt van een echtscheiding’’zei Tiny toen ik de auto voor haar deur parkeerde. ‘’Goh, wat vervelend zeg’’ jokte ik. ‘’Er zitten ook voordelen aan’’ antwoordde ze. Tiny boog zich langzaam naar me toe. Zachtjes kuste ze mijn lippen. ‘’Ik vond het heel gezellig vanavond’’. Met een soepele beweging maakte Tiny haar shawl los. Voordat ik er erg in had, sloeg ze haar shawl om mijn nek. ‘’Een aandenken aan vanavond’’ zei ze. Tiny stapte uit en liep naar haar huis. Even later was ze binnen. Ik zat helemaal perplex achter het stuur. Tiny had me op mijn mond gekust! Ik keek naar mezelf in de autospiegel. Met mijn hand bewoog ik door de stof van Tiny’s shawl. Wat een lekkere stof was dat toch. Mijn pik stond recht overeind. Ik deed mijn broek en onderbroek naar beneden en pakte de shawl van mijn nek. Heel even liet ik de shawl over mijn pik glijden. Ik spoot gelijk leeg. Wat een waanzinnig opwindend gevoel was dat. Ik verstopte de shawl onder mijn shirt en verborg hem in mijn slaapkamer. Het duurde heel lang voordat ik eindelijk in slaap viel.
Vervolgens zag ik Tiny bijna een half jaar niet. Vanwege de aankomende scheiding trok ze tijdelijk bij haar zus in die in een andere stad woonde. Ik verlangde erg naar Tiny. Gelukkig had ik haar shawl nog. Als ik alleen thuis was, verwende ik mezelf daarmee. Ik bleef het heerlijk vinden om de stof van haar shawl over mijn naakte lichaam te voelen glijden.
Dat was ik op een zondagmorgen ook weer van plan. Mijn ouders waren naar de kerk dus ik was alleen thuis. Ik kleedde me uit en pakte de shawl uit mijn kast. Daarna liep ik naar de badkamer omdat ik daar mezelf in de spiegel kon zien. Voor de spiegel liet ik de shawl over mijn hele lichaam bewegen. Vanuit mijn ooghoek zag ik achter me de wasmand staan. Mijn oog viel op iets roods. Ik dacht dat het de shawl van mijn moeder was. Ik draaide me om en liep naar de wasmand. Het bleek echter geen shawl maar een zijden blouse van mijn moeder te zijn. Met mijn handen ging ik door de stof. Het voelde net zo lekker als de shawl. De blouse was ook helemaal Tiny’s stijl. Langzaam trok ik de blouse van mijn moeder aan. Ik maakt de knoopjes vast en begon mezelf te strelen. Ik genoot van de zachte stof en de opwinding om de blouse aan te hebben. Het duurde niet lang voordat ik klaar kwam.
Vanaf toen verlangde ik niet alleen naar Tiny’s shawl maar ook naar de blouse. Helaas kwam het niet vaak voor dat ik helemaal alleen thuis was. De eerstvolgende keer was ongeveer twee maanden later. Mijn ouders gingen op verjaardagsvisite. Nadat ik ze had uitgezwaaid, liep ik gelijk naar de slaapkamer van mijn ouders. Ik deed de gordijnen dicht en kleedde me uit. Met een bonkend hart opende ik de kastdeur van mijn moeder. Mijn oog viel gelijk op een blauwe blouse. Ik wist dat Tiny ook zo’n blouse had. Even later had ik de blouse aan. Op de bovenste plank lagen een aantal shawls. Ik pakte het stapeltje uit de kast maar zo op het oog zaten er niet zulke mooie tussen als die van Tiny. Helemaal onderaan de stapel lag een shawl met verschillende kleuren. De rest van de shawls legde ik terug in de kast. Ik sloeg de shawl van mijn moeder om mijn nek. In de kastdeur zat een spiegel waarin ik mezelf bewonderde. Ik had mijn moeder nog nooit met deze shawl om gezien. De shawl was net iets groter dan die van Tiny. ‘’Ik zou Tiny wel eens hiermee willen zien’’ dacht ik bij mezelf. Mijn ogen gleden verder de kast in. Er hingen nog meer blouses en een heleboel broeken. Ik keek achter de broeken. Mijn adem stokte. Over het volgende haakje hing een lange blauwe rok, helemaal in de stijl van Tiny. Ik pakte de rok in mijn handen. En weer voelde ik een waanzinnig zachte stof door mijn vingers glijden. De drang om de rok aan te trekken, kon ik niet weerstaan. Toen ik de stof van de rok langs mijn benen voelde bewegen, wist ik niet wat ik meemaakte. Het was verschrikkelijk opwindend. Ik had de rok nog niet aan of ik kwam klaar.
Een kleine week later was ik eindelijk weer alleen thuis. Mijn vader was op zijn werk en mijn moeder ging even naar de stad. De achterdeur was nog niet dicht of ik stond in haar kamer. Even later had ik de blauwe rok en blouse weer aan. De meerkleurige shawl van mijn moeder sloeg ik om mijn nek. Zo liep ik naar mijn kamer. De rok wapperde langs mijn benen. Het voelde geweldig. Ik pakte Tiny’s shawl uit mijn kast. Die deed ik ook om. De shawl van Tiny rustte op mijn ene schouder, de shawl van mijn moeder op mijn andere schouder. In de badkamer stond ik mezelf te strelen toen ik plotseling de achterdeur open hoorde gaan. ‘’Hallo?’’ hoorde ik een vrouwenstem vragend roepen. Ik rende naar mijn kamer, kleedde me snel uit en trok mijn eigen kleren weer aan. Was dat Tiny nou? Weer hoorde ik roepen. Deze keer was het van onderaan de trap. Ik gooide de dameskleding op mijn bed en liep langzaam naar beneden. Het was Tiny! Tiny had een lange zwarte jurk aan met zo te zien zwarte fantasiepanties daaronder. Ze zag er weer adembenemend mooi uit. ‘’Lag je te slapen?’’ vroeg ze. Ik antwoordde niet direct. ‘’Dat kan je ook met zijn tweeën doen’’ ging ze verder. Ik kreeg gelijk een kop als vuur. Toen ik beneden was, kuste ze mijn beide wangen. ‘’Ben je alleen?’’ Ik knikte. Zachtjes kuste Tiny mijn lippen. ‘’Ik heb je gemist’’ zei ze zachtjes. ‘’I .. ik u oo .. ook’’ hakkelde ik. Ze sloeg haar armen om me heen. Weer kuste Tiny mijn lippen maar nu iets langer. ‘’Wat was je aan het doen boven?’’ vroeg ze. ‘’Eh …’’ Verder kwam ik niet. ‘’Laat me raden’’ onderbrak Tiny me. ‘’Je was met mijn shawl aan het spelen’’. Aan mijn vuurrode hoofd zag Tiny dat ze gelijk had. Tiny lachte. Ze pakte mijn hand en nam me mee naar boven. Tiny liep mijn kamer in. Ze pakte de kleding van het bed. ‘’Ik zie dat we dezelfde smaak hebben’’ zei ze. ‘’Je had het voor mij niet uit hoeven doen hoor. Hier, trek maar weer aan.’’ Ze gaf me de kleding behalve de shawl van mijn moeder. ‘’Mooie shawl zeg’’ zei Tiny. Met een soepele beweging sloeg ze hem om haar nek. Ik gaapte haar aan. ‘’Zal ik je even helpen?’’ vroeg ze. Ze wachtte mijn antwoord niet af. Even later stond ik naakt voor haar. Mijn pik stond recht overeind. Tiny hielp me in de rok en de blouse. Ze maakte mijn knoopjes vast. ‘’Lekker hè als vrouw’’ fluisterde ze. Ik knikte. Ze sloeg de roodgele shawl om mijn nek en trok me naar haar toe. Langzaam kwam ze met haar lippen naar de mijne. Haar tong gleed mijn mond in. Ik kwam spontaan klaar. ‘’Dit is voor het eerst dat iemand bij mijn tongzoen al klaar komt’’. Tiny lachte geil naar me. Weer gleed haar tong mijn mond in, nu echter voor een paar minuten. Mijn pik was nog steeds keihard. ‘’Ik wil je in me voelen, geile buurjongen van me’’ fluisterde ze. ‘’Of moet ik zeggen buurmeisje?’’ Weer kwam ik klaar.
Tiny duwde me op bed. Ze trok haar jurk op. Ze had geen panties aan maar prachtige zwarte kousen. ‘’W .. wat ben je mooi Tiny’’ kreunde ik. Tiny deed heel langzaam haar slipje uit. ‘’Die mag je de volgende keer misschien wel aan’’ zei ze. Ze gooide haar slipje op de grond. ‘’Ben je nog maagd?’’ vroeg ze. Ik knikte alleen. ‘’Nu niet meer’’ zei ze terwijl ze op me kwam zitten. Mijn pik gleed haar kutje in. Meteen kwam ik weer klaar. ‘’Wat ben je toch lekker geil’’ zei Tiny. ‘’Hoe lang fantaseer je al over me?’’ Ze draaide haar kutje rond. Mijn pik bleef hard. Even later kwam ik weer klaar. En Tiny ook.


Aantal keer bekeken: 20670
Waardering: 6.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online