Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De soldaat deel 1 .

U leest om dit moment het verhaal De soldaat deel 1 gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2009-3-22

Verhaal:

De soldaat deel 1
Hallo lezer(s),
Dit verhaal is echt gebeurt. Vandaar dat ik anoniem heet.
Trainingskamp 2004 in Afganistan.
We vlogen naar Afganistan, daar hadden we een missie.
2 vrouwen waaronder ik, en de rest mannen. Deze mannen waren allemaal zo sexy, zo lekker hmm.
Elke training opnieuw kijk je naar ze. En fantaseer je over die lekkere lichamen!
Maar helaas kun je niks doen. Ze zullen je betrappen. Dan het je een probleem.
Ik ben de enige echte vrouw hier is ons team. Heb lang bruin haar, iets slag erin, draag zo als ik kan make-up en een lekker geurtje.
Ik die er zoals ik zelf vind aantrekkelijk uit. Er merk dat mannen naar me kijken. Ook ben ik slank brede heupen en heb ik cup d.
De andere vrouw in het team is mannelijk. Beetje plat overal, helemaal het tegenovergestelde.
Daarom krijg in vaak de aandacht.
Ik het vliegtuig besluit in naast kess te zitten (de vrouwlijke soldaat).
Aan de andere kant heb je ook een 2 zits. Hier zitten Don en Roal.
Don is de lekkerste van het team.
Lang, breed vooral in de rug,nek armen en buik.
Hij heeft een tintje en donker haar, wat natuurlijk is afgeschoren. Het staat heb heerlijk.
Ik vind altijd dat hij wat weg heeft van Vin.D.
Maar dan zegt iedereen altijd die is veel mooier...
Je kunt het er mee vergelijken in ieder geval.
Ik neem altijd muziek mee op trip anders verveel je je gauw. Je hebt daar niks.
Ik voel dan er naar me wordt gekeken.
En ik draai min hoofd opzij.
En ja hoor, Don zit me aan de kijken. Hij zoekt oogcontact. Ik kijk terug en probeer een beetje sexy terug je kijken.
Het is echt verboten een relatie te beginnen en SEX te hebben.
Ik doe mijn dopjes uit mijn oren en probeer met Don de praten.
Hij wil iets van me ik merk het.
Kess slaapt terijl Roal dat ook probeerd. Maar Don praat met me en dat vind Roal vervelend. Waarop Don een grapje maakt ''wissel dan met het moppie''. Roal besluit op mijn plek te zitten.
Ik ben totaal niet moe en vind het heerlijk om dicht bij DOn te zitten.
We praten wat en het wordt persoonlijker, bijna iedereen is in slaap.
Alleen wij zijn wakker.
Don legt zijn hand op mijn been die steeds meer omhoog komt richting mijn kutje.
Ik krijg het warm mijn hart bonst en onder tintelt het, en word ik nat.
Want dit is zo spannend!
Ik schijf dichter naar hem toe en hij vraagt of ik lekker tegen hem aan kom liggen.
Ik vertel hem dat ik dat heerlijk zal vinden.
Ik leg mijn hoofd op zijn borst en hij houdt me vast.
Ik ruikt zijn parfum het is heerlijk.
zo vielen we in slaap.
Na een paar uur vliegen werden we wakker. Bijna bij bestemming ging ik gauw weer wisselen van plek.
Don keek nog een keer geil naar me.
En ik terug.
De baas van ons keek een keer raar toen hij ons zag liggen. Ik zei dat ik daar in slaap was gevallen en Roan op mijn plaats was gaan zitten.
Hij trok zich er verder niks van aan. Blijkbaar stelde het niks voor ''hij moest eens weten''.
Het was ongeveer 6.46 toen we op onze plekken aankwamen. Natuurlijk sliep ik met Kess in een grote woontent. En werken de mannen verspreid over 4 andere tenten.
We kregen meteen de planning door en regels.
Over douchen, eten, etc..
NAar zo'n lange rijs hoor je het maar half.
Maar toch moet je die dissipliene opbrengen om dat wel te doen.
Ik werd steeds afgeleid voor Don die met zijn mooi eogen mij van nder tot boven bekeek.
Ik stelde me zo sexy mogelijk op tegenover hem.
Aan het einde van de dag om 21.34 hadden we rust.
Tijd voor prive.

Ik was alleen in mijn tent. Muziek lusiteren en weg van de rest.
Beetje briefen schijven voor thuis etc.
De anderen waren 3 kilometer verder op bij het kampvuur.
Daar zitten we vaak bij elkaar.
Opeens hoor ik wat ik roep wie daar is.
Ik dacht eerst aan Kess. Maar opeens hoor ik ''Don, mag ik komen?''
Eeh ja tuurlijk zei ik.
Ik hij kwam de tent binnen.
Hij vroeg wat ik aan het doen was, en voor wie de brief was.
Hij toonde interesse en dat vond ik ook zo sexy aan hem.
HIj kwam dichter bij.
Net alsof we het moesten afmaken in het vliegtuig....
Ik werd heet heel heet.
Kan er niks aan doen of ik begon Don te strelen.
Al gauw Pakte hij mijn bors vast met zijn grote hand

Wordt vervolgd





Aantal keer bekeken: 6724
Waardering: 3.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online