Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de spiegel.

U leest om dit moment het verhaal de spiegel gepost door mitchelg98. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: mitchelg98
Gepost op: 2011-3-5

Verhaal:

de spiegel
er was eens een meisje(demi)
wat voluit genoot van haar leven ze was daarbij ook heel populair op school.
maar ze was wel een pestkop. een meisje genaamt dian had ze een hekel aan en zij had ook een hekel aan demi. ze gingen elkaar steeds meer en meer haten het ging zelfs zover dat ze elkaar in elkaar schopten. dian was het zo zat dat ze een plan verzon om al demi's vrienden af te nemen en dat deed ze toen ook. demi was het hellemaal zat op een dag naar school ging ze naar huis en pakte haar lippenstift.ze schreef op de spiegel: lieve pap en mam ik hou zoveel van jullie ik vind het jammer dat ik het zo moet zeggen. en toen legde ze de lippenstift neer. de volgende dag ging ze weer op de fiets naar school tenminste dat is wat iedereen dacht. toen reed ze zichzelf voor een auto. en toen was ze dood. dian die er hellemaal niks van wist stond lekker te douchen. toen hoorde ze een stem. "dian waarom deed je dit waarom dian" dian keek op en zag het gezicht van demi ze zij ga weg laat me met rust!!!! en demi was weg. de volgende dag ging dian weer onder de douch maar ze was wel heel bang dat er iets zou gebeuren. naar vijf minuten hoorde ze weer een stem.
de stem zij weer :"waarom dian waarom deed je dit" demi keek in de spiegel maar er was niks te zien. toen keek ze naast zich. en daar stond demi met een groot mes. en toen werd het zwart voor dian. kijk maar niet in de spiegel voor je het weet sta ik voor je neus. (echt gebeurd)

Aantal keer bekeken: 4854
Waardering: 6.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online