Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De sportschoolleraar (wordt vervolgt).

U leest om dit moment het verhaal De sportschoolleraar (wordt vervolgt) gepost door Mirthe. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Mirthe
Gepost op: 2011-4-24

Verhaal:

De sportschoolleraar (wordt vervolgt)
Het is woensdagmiddag Lieze gaat voor het 1e naar de sportschool, ze is niet al te dik maar na al die verjaardagen van de maand wil ze tog wel weer wat afvallen.
Op haar gemakje rijd ze door de stad die vandaag er heel rustig uitziet.
Om 3 uur kom ze bij de sport school aan.
Ze loopt naar de balie en een vriendelijke mevrouw zegt waar ze zich kan om kleden en dat ze daarna naar de balie daar verder op moet gaan.Eenmaal omgekleed stap ze de duur uit en kijkt om haar heen.
"waar ben ik aan begonnen"denk ze.
Maar goed met een frisse moet loopt ze naar de balie. Een mevrouw die zelf ook wel mag gaan sporten vraagt hoe je heet en zegt nou dan zal ik je eens een rondleiding geven, en zeggen hoe alles werkt.Op he zelfde moment hoor je een mannen stem achter je, die zegt laat maar Saskia ik zal deze mevrouw wel even helpen.Is goed zegt de zogenaamde Saskia dan ga ik even een sigaretje roken.
Lieze draait zich om een vriendelijke man met mooie bruine ogen en een glimmend diamantje in zijn oor zegt "Hallo ik ben Niek ik zal je de komende tijd helpen hier.Aarzelend geeft ze Niek een hand en zegt stottert Haallo iik ben Lieze. Fijn Lieze waar wil je beginnen, Ze kiest een apparaat uit en nadat hij het heeft uitgelegd zegt hij ik moet even die meneer dat helpen oke, ik kom zo terug...
Op een afstandje zit ze naar hem te kijken,Hij heeft een zwart kort Nike broekje aan met een roze polo van G-star, en een gespierd lichaam dat zie je door zijn kleren heen.Hij heeft zwart lang haar dat golvend over zijn kraag valt. En wat is hij bruin!
Op dat moment voelt ze dat haar veter vast zit. Ze kan niet goed zien waar, shit denk ze dat heb ik weer staak weer voor ***. ook dat nog komt net Niek aan lopen.! Wat is er aan de hand vraagt hij vriendelijk, nou zegt ze ik denk dat ik vast zit met een grijzend gezicht maakt hij voorzichtig de veter los en zegt: Ik kan ook geen 2 seconden weg blijven. Lachend gaan ze naar de volgende toestellen.

Sinds die middag gaat Lieze elke keer met heel veel zin naar de sportschool.
Wat is hij toch knap en zo lief!
Maar ja het is haar sportleraar, die heeft vast een vriendin of ik al getrouwd.=(

Het is vrijdag middag, Lieze is net klaar met het opruimen als de bel gaat.
Ze doet open en ze ziet... Niek haar sport leraar!Bruine glinsterende ogen die recht in die van haar kijken.
Zijn bruine haren door de war, en rode blosjes op zijn gezicht.
Ze zegt verlegen hoi, zonder dat hij wat terug zegt pakt hij haar hand en loop hij langs haar heen naar binnen.
Lieze die nog net de deur dicht kan snapt er niets van,
Hij pakt Lieze bij je schouders en druk haar tegen de muur.
(ze weet echt niet wat er gebeurt maar ze hoopt dat er wat gaan komen wat ze al heel lang wilde)
Hij raakt voorzichtig haar gezicht aan, nog steeds heeft hij niets gezegd
Zijn oorbel glinstert om dat de zon er valt.
Langzaam kom hij dichterbij en geeft haar zachtjes en teder een kusje op haar mond.
Lieze,zegt hij eindelijk heb ik je in mijn armen!eindelijk....
Met een blozende blik kijkt naar ze naar zijn ogen die van dichtbij nog groter en mooier zijn.
En ik hoopte dat jij mij ooit kwam opzoeken, zegt ze stotterend.
Lachende kijkt hij je aan.

Ze stelt om in de kamer te gaan zitten en wat te gaan drinken.
Na 5 minuten als de damp van de koffie komt zitten ze in de kamer.
Weetje zegt hij,Ik zag er heel de week naar uit, : Dat uurtje op woensdag middag, hij kijkt haar niet aan maar ze ziet dat hij moet blozen.
Lieze wil wat terug zeggen maar meer dan wat gehakkel en gestotter komt er niet uit.
Doe maar rustig hoor zegt Niek en legt zijn hand op die van haar.
Ze kijkt in zijn ogen en ze wordt wat rustiger. Ik, begint ze, ik had dit wel gehoopt maar ik had nooit gedacht dat dit echt zou gebeuren.
Ik dacht dat je al een vriendin zou hebben, tenminste dat zou logies zijn, of dat je al getrouwd was.
Nee zegt Niek ik dacht dat eigenlijk ook van jou. Hoe wist je dan dat ik geen vriend had vraagt Lieze.
Nou zegt hij ik zag in het register van de sportschool je achternaam staan, "Goedhart" en toen dacht ik ineens aan mijn vriend " Thym Goedhard, ik dacht misschien is dat wel familie of zo.
Die belde ik toen en die zei dat jij zijn nicht was en gaf ook de gegevens waar je woonde. Zo is dat gelopen zegt hij. Met verbasing zit ze naar hem te luisteren, heel de tijd heeft hij haar leuk gevonden en best wel veel moeite gedaan om er achter te komen wie ze was een waar ze woonde.
Na nog even gepraat te hebben en elkaars telefoonnummers hebben uitgewisselt, pakt hij haar nog even stevig vast en zegt: Lieze Ik hou van jou en geeft haar een stevige kus op haar mond.
Als hij eenmaal weg is kan je niet geloven dat hij lang is geweest.
Waar kan dit toe lijden denk ze.......


Aantal keer bekeken: 3741
Waardering: 5.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online