Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De stiekeme bijlmoordennaar.

U leest om dit moment het verhaal De stiekeme bijlmoordennaar gepost door Salmaa... Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Salmaa..
Gepost op: 2011-6-26

Verhaal:

De stiekeme bijlmoordennaar
Amy zat lekker naar huis te rijden. Wat was het vandaag druk op het werk dacht ze. Straks een douche is wel nodigg. Naar een paar minuten doet Amy de radio aan. Op het nieuws hoorden ze dat er een vreselijk bijlmoordennaar rond loopt.

Dus Amy wordt bang en rijd steeds harder. Even later is der benzine op dus stopt ze bij een tankstation. Voor de zekerheid doet ze alle deuren dicht. Er komt een man en vraagt of hij het voor der moet doen. Ze zegt 'ja'. Dan zegt de man dat je €28.- euro moet betalen. Dus doet een klein luik je open van der raam. En geeft de creditcard.

De man loopt weg. Even later komt de man en zegt dat der creditcard is geblokkerd en vraagt of ze mee wou lopen. De vrouw zegt dat hij het wel doet want vanochtend deed hij het nog. De man versterkte zijn stem en zei 'JE GAAT NU MEE LOPEN!'. Amy stapt uit de auto en trild helemaal.

Als ze eenmaal binnen zijn in de tankstation doet de man de deur op slot. Amy gild zo hard als ze kan maar niemand hoord der. De man zegt dat hij er niks aan gaat doen. En legt uit waarom ze mee moest 'Er was een man onder de achterbank met een bijl en daarom wou ik dat u meeging'. De vrouw schrik en val op de grond. De man belde de ambulance. Even later bleek dat ze dood was, omdat het zo hard aankwam.

Tjaa het leven.....

Aantal keer bekeken: 3179
Waardering: 4.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online