Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De telefoon& de pop?..

U leest om dit moment het verhaal De telefoon& de pop?. gepost door gewooneeniemand. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: gewooneeniemand
Gepost op: 2011-5-10

Verhaal:

De telefoon& de pop?.
Het gebeurde allemaal op een mooie, lente dag. Ik kwam samen met mijn broer thuis van school. We liepen altijd samen terug. Hij zat in groep 8 en ik in groep 7. We liepen lang heel veel bosjes. Opeens zagen we iets op de grond liggen. Het was een pop, hij had zwarte haartjes, en een zwart pak aan, zijn gezicht wit, en rode ogen. Ik schrok me rot. Maar toch begonnen wij hard te lachen.
Mijn broer nam de pop mee naar binnen. We lieten hem aan mijn moeder zien. Die zei :''Leg die pop maar weer even terug waar die lag,,.
Mijn broer was erg teleurgesteld,Maar stiekem vond ik het wel fijn.
Samen liepen we naar buiten, en legde de pop weer op de stoep.

Die volgende ochtend, toen wij samen naar school wouden lopen, zagen we dat de pop bij ons op de oprit lag. Omdat ik heel erg in paniek kon raken, dacht ik gelijk dat de pop leefde, maar dat was niet zo. Ik had me bedacht. Want mijn zusje had hem bij ons neer gelegd.

Toen het s'avonds was, ging opeens de telefoon. Ik was er te laat bij, dus kon hem niet opnemen. Iemand had de voicemail ingesproken. Ik drukte op het knopje. En mijn moeder kwam er bij staan. Ik zette de voicemail aan en toen....

Het enige geluid wat we hoorde was:'' sssaahaoookaaagrrssaaha,, Het was gewoon gekraak. We luisterden verder, toen leek het net of de enge stem zei:'' Je opa is heel erg ziek,,.Ik raakte gelijk in paniek, mijn moeder ook.

En uiteraard , een week daarna kregen we het bericht dat mijn opa een hersenbloeding had gekregen! We waren allemaal ongerust. Opeens dook het weer in me op van het telefoontje. Ik dacht ook aan de pop. Zou hij?....

Nu was mijn opa een week ziek. Ik was alleen thuis met mijn broer. De telefoon ging weer. Nu was ik wel op tijd. Ik nam op , en weer hoorde ik niks. Gekraak, gehijg, een stem dat iets zacht fluisterde. Al hoewel, daar leek het op. Alweer dacht ik aan de pop. Die lag inmiddels weer op de stoep. Ik kreeg een idee. Ik liep naar buiten, pakte de pop en gooide hem in de bosjes.

Eindelijk, hij was weg. Dacht ik opeens op mijn school.
S'middags ging ik samen met mijn vriendin naar de bosjes. De was totaal loss. We pakte hem beet en doopte hem in het water. En liepen snel weer terug naar de bosjes....

Ps. Dit verhaal is echt gebeurd. Volgens mij was dat van mijn opa pure toeval. Maar van die pop en die telefoon, ben ik nog wel bang.

XX

Aantal keer bekeken: 2898
Waardering: 6.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online