Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De touringcar chauffeur.

U leest om dit moment het verhaal De touringcar chauffeur gepost door Emiel. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Emiel
Gepost op: 2005-5-8

Verhaal:

De touringcar chauffeur
Al meer dan 20 jaar had Richard Nederlandse toeristen naar verschillende vakantieplaatsen in het zuiden van Europa gebracht. Samen met zijn vaste maatje Peter reed hij voor een grote touroperator, twee pendelritten per week naar de warme zandstranden van de Rivièra en de Costa's. Hij had het - zeer vermoeiende - werk altijd met veel plezier gedaan. Hij genoot van de genietende vakantiegangers en met name van de half ontblootte goddelijke lichamen van de wat jongere jongens. Hoewel niemand van hem wist dat hij eigenlijk op jongens viel, had hij het zelf al vroeg in zijn leven zeker geweten. Slechts 11 was hij toen hij door een ‘vriend' van de familie was betast. De man had zijn kleine pikkie gezogen en had hem tot een hoogtepuntje gebracht. Sindsdien had hij nooit interesse getoond voor het andere geslacht. Mannen, en dan vooral jongens, trokken hem in hoge mate aan. Speciaal de jongere jongens, maakten hem bloedgeil door alleen maar naar hen te kunnen kijken.

Het was een vrijdagochtend, halverwege augustus 1999. Richard en Peter waren op tijd vertrokken van hun standplaats naar de eerste ophaalplaats in Utrecht. Dichtbij het Centraal Station moesten ze de eerste zeventien gasten ophalen. Ze waren er netjes op tijd, een kenmerk voor de beide heren; ze kwamen in principe nooit te laat. Bij het afchecken van de instappende gasten bleek dat er nog twee personen misten. Zoals altijd moesten ze weer wachten op mensen die te laat van huis waren gegaan. Na bijna een kwartier rondgehangen te hebben scheurde een grote sportwagen de parkeerplaats op en kwam bij de bus van Richard en Peter tot stilstand. In de wagen zaten vier mensen, voorin een man en vrouw van middelbare leeftijd en achterin twee jongens. Gauw werden de koffers uit de auto gehaald. De jongens melden zich bij Peter, die de koffers van hen aannam en ze achterin het bagagevak van de touringcar deponeerde. Vervolgens liepen de beide jongens naar Richard en melden zich bij hem. De twee verloren schaapjes waren terecht: Twan en Stan de Vries. Toen Richard voor het eerst sinds een tijdje opkeek van zijn checklist zag hij de twee jongens voor hem staan en zijn adem stokte in zijn keel. Adembenemend mooi, in twee woorden gezegd! Werkelijk eerste kwaliteit, dacht Richard. De jongens droegen alleen modieuze shorts en een paar sportschoenen; natuurlijk aan hun blote voeten. Geen shirt of hemd aan het bovenlijf, waardoor Richard zijn ogen volledig de kost kon geven. En dat deed hij dan ook. De prachtig gevormde body's hadden een heerlijke bruine ‘tan'. De ondeugend kijkende ogen keken Richard aan, alsof ze hem doorboorden. Richard stamelde ongelukkig: "Jullie zijn Twan en Stan de Vries?". De jongens bevestigden dat zij inderdaad de De Vriesjes waren en dat ze ongelooflijk zin hadden in een lekker lange vakantie in Salou.

Na dit oponthoud vertrokken Richard en Peter uit Utrecht. Ze haalden nog mensen op in Den Bosch en meldden zich enigszins vertraagd op de wisselplaats in Nederweert. Daar verlieten alle mensen die niet naar Salou moesten de touringcar. Twan en Stan konden dus, samen met nog vier anderen, blijven zitten. Tijdens het uitpakken van de koffers kwamen Twan en Stan een helpende hand bieden aan Richard, ter verontschuldiging voor het te laat komen. De hulp werd graag aanvaard, want als Richard ergens een hekel aan had, dan was het wel aan het overpakken van koffers onder de brandende zon, in een strak overhemd en met een knellende stropdas om je hals. De jongens werkten hard en Richard hoefde bijna geen koffer uit de laadruimte te halen. Hij kon toekijken en zag hoe de gespierde lichamen van de twee jongens begonnen te zweten van de inspanning. Richard probeerde hun leeftijd in te schatten. Veertien, vijftien? Precies kon hij het niet zeggen. Aan de lekkere jeugdige koppies kon hij het al helemaal niet aflezen. Die leken eerder twaalf dan dertien jaar oud. Terwijl Richard, geleund tegen een andere touringcar van een concurrent, de jongens stond gade te slaan draaide Twan zich plots om en zag de starende ogen van Richard op zijn broers kontje gericht. Richard ontwaakte min of meer uit zijn dagdroom en kreeg een rode kleur op zijn wangen. Toch werd Twan niet kwaad maar glimlachte naar Richard en knipoogde naar de vele jaren oudere man. Richard kreeg een zeer onbehaaglijk gevoel en wist zich met de situatie even geen raad. Hij liet de jongens dan ook even achter en liep naar een dichtbij staande boom en maakte van de gelegenheid gebruik om zijn op knappen staande blaas te legen. Toen hij zijn pik uit de broek haalde merkte hij pas op dat deze ongelooflijk hard was. Zou Twan dat opgemerkt hebben?

Nadat alle passagiers voor bus 61 met eindbestemming Salou zich gemeld hadden en de goede koffers in de laadruimte waren gepakt, vertrok het reisgezelschap richting zuiden. Peter bestuurde op dat moment de bus en Richard zorgde voor wat entertainment, verkocht wat hapjes en drankjes en maakte kennis met de passagiers. De touringcar waarin Richard en Peter al twee jaar reden was een van de grootste van Nederland. Een normale wagen is zo'n 12 meter lang, maar de dubbeldekker van hen was 15 meter lang en trok ook nog eens een bagagewagen van vier en een halve meter lengte. Hierdoor waren ze door collega's gekscherend gebombardeerd tot ‘De Trein'. Toch hadden de mannen van begin af aan graag met het gevaarte gereden. Hier en daar wel onhandig zo'n lengte, vooral in de nauwe straatjes van enkele badplaatsen. Maar ze hadden het er nog altijd zonder kleerscheuren vanaf gebracht. Het boezemde met name ontzag in voor de beide chauffeurs. De passagiers maakten vaak opmerkingen over het respect dat ze hadden voor Peter en Richard. De dubbeldekker had voorin een apart compartiment voor de chauffeurs. Een ruimte die veel groter was dan in andere touringcars. Hierin zaten vier grote relaxfauteuils, een tafeltje, een apart koelkastje en een soort ligbank. Van alle gemakken voorzien. Een gordijntje scheidde het chauffeursdeel van het ‘aquarium' op de benedenverdieping, zoals de meesten het kleine passagiersdeel vaak noemden. In het ‘aquarium' konden veertien passagiers zitten. Twan en Stan zaten op de eerste rij, net achter het chauffeursdeel. Iedere keer als Richard naar achteren liep om iets op te halen of te verkopen, moest hij langs de twee jongens die hem dan glimlachend aankeken. Na enkele keren merkte Richard op dat Twan z'n linkerhand in zijn shorts had gestoken. Hij bleef echter naar Richard kijken en bewoog zijn hand zacht ritmisch op en neer. Richard kon, hoewel hij dat zou willen, zijn ogen niet afwenden van dit prachtig schouwspel. De jongen begon licht te zuchten en sloot zijn ogen voor de helft. Met de laatste overtuigingskracht die Richard in zich had liep hij verder. Wat een scene!

Nadat Peter vier uur achter elkaar gereden had werd hij door Richard afgelost. Ze hadden lekker gegeten in een restaurant, net over de Belgisch/Franse grens en hadden nu hun reis vervolgd. Richard was blij dat hij even niet als host hoefde op te treden, maar lekker ontspannen een paar uur kon rijden. Inmiddels was een videoband opgezet en konden de passagiers kijken naar "Cliffhanger", een actiefilm. Na een tijdje rustig te hebben gereden hoorde Richard het gordijntje opzij gaan. Hij dacht dat Peter, klaar van zijn ronde, weer het compartiment binnenkwam, maar niets was minder waar. Tot zijn grootste verwondering was het Twan die de privé-cabine binnenkwam. De jongen vroeg niet eens om toestemming maar ging gewoon op de bijrijdersstoel zitten en keek door het grote panoramaraam van de enorme touringcar. Hij zei niets. Ook Richard wist niet wat hij zeggen moest. Af en toe zag hij vanuit zijn ooghoeken dat de jongen naar hem zat te kijken. Maar zodra hij zijn hoofd bewoog keek Twan weer recht voor zich uit.
"Geil je op jonge jongens zoals ik?", vroeg Twan plotseling. Richard schrok en voelde zich helemaal heet worden. Hij kon geen antwoord geven, wilde geen antwoord geven. Wat dacht dat ventje wel. En waar haalde hij de brutaliteit vandaan? Ook al zou het waar zijn, dan nog had de jongen het recht niet om hem zo voor het blok te zetten. Hij stamelde: "....wat bedoel... hoe kom je daar bij...?". Twan antwoordde hem dat hij beschikte over een ‘gaydar', een soort zintuig dat hem het gevoel gaf dat hij van iemand wist of hij gay was of niet. En hij dacht dat Richard ook gay was en zelfs meer van jonge jongens hield dan van volwassen mannen. Richard wist niet hoe hij met deze situatie om moest gaan. Hij was nog nooit zo direct aangesproken op zijn seksuele voorkeur en al helemaal niet door zo'n jong ding. Toch bemerkte Richard dat het geen zin had om de waarheid te ontkennen. De jonge jongen had hem helemaal door. Hij gaf dan ook toe. "Je hebt gelijk, ik wordt inderdaad opgewonden van jonge jongens, zoals jij en je broer". Twan vertelde dat Stan niet zijn broer maar zijn neef was, en dat ze beiden 13 jaar oud waren. Ze gingen naar Salou waar Stan's ouders al enkele dagen met vakantie waren. Ze hadden een vouwwagen op een nudistencamping staan.

Richard kon zijn ogen en oren nog steeds niet geloven. Dat prachtig jonge schepsel zat ongegeneerd met hem te praten alsof ze elkaar al jaren kenden. Het gaf hem een goed gevoel, eindelijk zijn intiemste geheimen te kunnen delen, ondanks het grote verschil in leeftijd. Twan ratelde ook maar door. Vertelde dat hij en Stan al enkele jaren een ‘verhouding' hadden, puur gebaseerd op sex. Ze waren beide negen jaar oud toen ze heel voorzichtig begonnen waren met experimenteren. Vooral het gezamenlijk aftrekken had vele orgasme's voortgebracht. Pas na enige tijd waren ze elkaar gaan pijpen en pas het laatste halfjaar hadden ze het echte neuken ontdekt. En Twan vertelde dat hij graag door Stan genomen werd. Stan's pik was groter dan de zijne en spoot enorme hoeveelheden sperma als hij klaar kwam.

Terwijl Richard en Twan zo zaten te babbelen kwam collega-chauffeur Peter binnen. Abrupt werd het gesprek beëindigd en Richard was blij dat Twan kort daarna naar achteren vertrok. Peter merkte aan Richard dat deze er niet helemaal met de gedachten bij was. Als hij wat vroeg moest hij alles herhalen voor hij van Richard antwoord kreeg. Richard vertelde Peter dat hij gewoon nog wat moe was... maar ondertussen zat hij met zijn gedachten bij de mooie Twan en zijn evenzo prachtige neef Stan. Zijn rijtijd van vier uur had Richard er al bijna weer opzitten, de tijd was voorbijgevlogen.

Nadat de film was afgelopen stopte de touringcar voor de laatste nachtstop. De mensen konden zich zo nog een beetje opfrissen, toiletteren en de ‘pyama' aantrekken. Peter reed de volgende uur en zo had Richard weer een beetje tijd voor zichzelf. Eigenlijk zou hij moeten slapen, maar dat kon hij toch nooit goed in een touringcar. De over het algemeen nauwe slaapruimte hield hem wakker. Toch ging hij naar achter, waar een klein deurtje onder het keukenblok toegang gaf tot de oncomfortabele slaapcabine. Wederom moest hij langs de jongens en zag dat ze tegen elkaar aan lagen. Twan had zijn hoofd op de borstkas van Stan gelegd. Richard bleef even staan en genoot van de aanblik. Hoe rusten en kalm lagen de twee geliefden, waarschijnlijk al dromend van de mooie witte zandstranden in Salou.

Richard trok zijn chauffeurskleding uit en kroop in het kleine slaapkamertje. Hij hield het licht nog even aan en zijn gedachten dwaalden weer af naar zijn gesprek met de geile Twan. Plots hoorde hij het slotje van de slaapcabinedeur knarsen en zag vanuit zijn ooghoeken dat het engelachtig gezicht van Twan voor de ingang verscheen. Richard schrok. "Mag ik binnenkomen?", vroeg Twan. Richard stamelde dat het hem geen goed idee leek. Niet alleen omdat er te weinig ruimte zou zijn, maar stel dat iemand hen samen zou aantreffen? Toch bleek Twan onverbiddelijk. Hij kroop door de nauwe ingang het slaapvertrek binnen en vleide zich naast Richard. Zijn grote ogen keken Richard aan, bijna vragend, bijna smekend.

"Wil je met me vrijen?", vroeg Twan. Alsof hij een lot uit de loterij had gewonnen!, zo verbaasd keek Richard naar Twan. Vooraleer Richard ook maar antwoorden kon zag hij het hoofdje van Twan naar zijn gezicht toekomen en voelde diens lippen op zijn mond. Twan's tong gleed bij hem naar binnen en voor het eerst in zijn 42-jarige leven proefde Richard het ultieme genot. Hij wilde zijn ogen sluiten, maar tegelijkertijd wilde hij ook weer niets missen. Hij bleef dan ook kijken en zag dat Twan's ogen bijna geheel gesloten waren. De jongen genoot. Waarom zou hij dan schuldgevoelens moeten kennen? Hij besloot zich helemaal aan de charmes van de jongen over te geven en ervan te genieten. Twan kreunde zachtjes en langzaam aan rolde hij zijn lichaam boven op het lijf van Richard.

Richard voelde hoe het lekkere lijf van Twan op hem kwam te liggen. Zijn harde lul knelde in zijn slipje en hij merkte dat Twan tegen hem aan begon te rijden. Dit bracht een onbeschrijflijk gevoel bij hem naar boven. Nog nooit had hij zo genoten. Hij legde zijn handen op het kontje van Twan en voelde de zachte billen. Mooi rond en heerlijk voelde het aan. Onderwijl bleven ze elkaar zoenen, onder het kronkelen van Twan's lijf. Plots vernam Richard dat een hand in zijn slipje verdween en zijn grote lul begon te betasten. Hij keek in Twan's ogen en zag dat de jongen grijnsde en een stoute knipoog gaf. Langzaam aan begon Twan Richard af te trekken. Het seksueel genot was zo groot dat Richard bang was snel klaar te komen. Hij rolde Twan dan ook van zich af en boog zich over de jonge jongen heen. In de modieuze shorts tekende zich een klein totempaaltje af. Richard was benieuwd of de jongen het zou toelaten als hij de shorts naar beneden zou trekken. Maar het tegendeel was het geval, Twan hielp Richard met het verwijderen van zijn broekje en kreunde diep toen zijn keiharde pik vrij kwam. Richard zei niets en kon alleen maar genietend kijken. Hij keek Twan aan en zag dat de jongen toestemming gaf, zonder een woord te zeggen. Richard boog voorover en naderde de trillende pik van Twan. Hij stak zijn tong uit en proefde het natte eikeltje. Nu wist hij het zeker, dit was het meest goddelijke vocht dat er bestond. Langzaam liet hij de lul in zijn mond verdwijnen. Voor zijn leeftijd had Twan een enorme grote pik. Bijna 14 centimeter mat zijn liefdesknuppel. Richard had de grootste moeite om de hele lul in zijn mond te houden. Hij voelde de eikel tegen zijn huig drukken maar was vastbesloten om alles in zijn mond te krijgen. Hij slikte en slikte en opeens floepte het laatste stukje van Twans pik in zijn keel. Heerlijk diep begon hij de jongen te pijpen en was verheugd dat hij het lijf van Twan zag kronkelen van genot. De jongen had nu de ogen gesloten en draaide met zijn hoofd wild heen en weer. Richard dacht niet eens aan de overige passagiers, of ze wellicht wat konden horen. Hij genoot en voor het eerst in zijn leven had hij lief, echt lief.

Na enkele minuten van pijpen voelde Richard aan de omhoogkomende balletjes van Twan dat de jongen op knappen stond. Hij besloot nog harder te zuigen en na enkele seconden kwam de jongen klaar. Rijkelijk vloeide het sperma in zijn mond en slikte hij het door. Het was een enorme hoeveelheid en enkele druppels liepen uit zijn mond en gleden over zijn kin naar beneden, via zijn hals naar de enkele borstharen die Richard bezat. Twan schokte nog altijd toen Richard het pikje helemaal had schoongelikt en uit zijn krappe voorovergebogen houding achterover ging liggen. Twan opende zijn ogen en keek Richard liefdevol aan. Met enige moeite kwam het bovenlichaam van de jongen overeind en rolde hij om, met zijn gezicht naar dat van Richard. Twan stak zijn tong uit en likte de enkele druppels sperma, zijn sperma, van het lijf van Richard, daarbij luid smakkend. Glimlachend keken de twee elkaar aan en Twan vertelde Richard dat hij nog nooit zo lekker was klaargekomen. Zelfs niet toen hij voor het eerst gepijpt was door Stan. Dit gaf Richard een voldaan gevoel, maar toch merkte hij dat zijn eigen pik nog altijd zo stijf als een plank stond, een grote tent vormend in zijn onderbroek.

Twan merkte dit en keek Richard met vragende ogen aan. Richard hoefde alleen nog maar te knikken, daarmee toestemming gevend tot het uittrekken van zijn slipje. Twan worstelde de slip over de trillende pik en slaakte een verwonderend kreetje toen de enorme pik met een sprong vrijkwam. Onmiddellijk pakte hij de lul vast en begon de knoeperd langzaam met beide handen af te trekken. Twee handjes boven elkaar en dan nog kwam Richard's eikel er een stukje bovenuit. De jongen had dit vaker gedaan, dat was wel te merken. Richard genoot intens en liet de geoefende handen van Twan zijn gang gaan. Niet lang daarna gaf Richard aan dat hij op springen stond. Zonder na te denken boog Twan voorover en nam de enorme lat tussen zijn lippen en begon heftig te zuigen, onderwijl met zijn vrijgekomen handen de enorme ballen van Richard knedend. Richard kon niet meer, gaf aan dat hij ging spuiten, maar Twan bleef zuigen, zuigen en nog eens zuigen, steeds harder en met langere halen. Met een enorme ingehouden kreun kwam Richard klaar. Vele cc's sperma spoten achter in het keeltje van Twan, waarbij de jongen zich bijna verslikte. Toch liet hij geen druppeltje uit zijn mond glijden. Hij slikte alles door en kreunde van genot. Richard's spieren stonden strak gespannen, hij was net een wassenbeeld geworden. Helemaal verstijfd bleef hij liggen. Twan keek Richard angstig aan maar zag tot zijn tevredenheid hoe Richard langzaam aan weer bij zijn positieven kwam. Hij genoot ervan dat hij de man zo'n seksuele ontlading had kunnen geven. Hij was altijd al goed geweest in trek- en pijpwerk, tenminste dat had Stan hem keer op keer verteld.

Terwijl ze zo lagen na te genieten van hun seksuele uitspattingen, schoot het Richard opeens te binnen dat hij zo weer moest rijden. Hij zocht vertwijfeld naar zijn horloge en vond hem onder zijn hoofdkussen. Het was al half vier. Binnen een half uur zou hij Peter weer af moeten lossen. Gelukkig konden ze zo nog even uitblazen. Richard wist eigenlijk niet wat hij zeggen moest en keek Twan in de ogen. Daar zag hij dat het goed was, dat de jongen het helemaal zelf gewild had en dat hij zich niet hoefde te schamen. Toch, de jongen was wel erg jong, nog maar dertien jaar oud en dan al zo volwassen. Twan merkte aan Richard dat er wat aan de hand was en vertelde dat hij al vanaf het begin van de reis een oogje op hem had gehad. Hij had er altijd al van gedroomd om eens een oudere man te versieren. Zijn droom was dus uitgekomen en ook die van Richard. Dus konden ze beiden tevreden zijn. Terwijl ze zo lekker lagen te kletsen ging plotseling de telefoon. Richard pakte op en hoorde dat Peter op het punt stond om een parkeerplaats op te rijden. Hij was moe en wilde graag afgelost worden. Het erotisch onderonsje was ten einde; er moest weer gewerkt worden. Gelukkig waren ze nog enkele uren verwijderd van Salou en dan kon Richard op zijn eigen hotelkamer afspreken met Twan. Ook al hadden ze dan maar een halve dag de tijd, toch konden ze dan weer van elkaar genieten en elkaar heerlijk opgeilen. Wellicht zou Stan dan ook van de partij kunnen zijn?

Aantal keer bekeken: 32619
Waardering: 6.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online