Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De trio ontmaagding..

U leest om dit moment het verhaal De trio ontmaagding. gepost door Geile Stoeipoes. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Geile Stoeipoes
Gepost op: 2011-7-16

Verhaal:

De trio ontmaagding.
Mikeal en Jessica zijn een jong stel samen. Mikeal is 19 jaar, en Jessica heeft een leeftijd van 18.
Ze wonen net een half jaartje samen.
Jessica is nog niet ontmaagd. Mikeal vind dat daar verandering in moet komen...

'Lieverd, kom je zo slapen?' Roept Jessica van boven.
'Is goed, even deze serie afkijken,' zegt Mikeal terwijl 'ie voor de tv zit. Hij denkt na. Hij staat al een tijdje droog, en vind dat Jessica er allang aan toe is...
Hij zet de tv uit en loopt naar boven. Hij ziet hoe Jessica haar kleding uittrekt.
Jessica kijkt om.
'Hoi schat,' zegt ze en ze trekt haar nachtjapon aan.
Mikeal gaat op het bed zitten.
'Lieverd... Ik vraag me af of... Of je er al aan toe bent.' Hij staart naar het raam.
'Ik bedoel, we wonen al bijna een half jaar samen! En we hebben het nog niet gedaan. Ik vind het oke als je wilt wachten maar...' Mikeal voelt dat hij naar achter word geduwt. Hij ziet dat Jessica haar nachtjapon uit heeft gedaan. Ze heeft alleen nog haar bh & string aan.
'Lekkere geilert, ik ben er helemaal klaar voor.'
Mikeal's mond valt bijna open van verbazing. Hij voelt dat z'n pik stijf word. Hij gaat goed op bed liggen.
Jessica trekt snel z'n broek en shirt uit. Ze ziet zijn bobbel in z'n boxer. Langzaam wrijft ze erover heen. De bobbel word groter. Ze trekt ruw z'n boxer uit en begint hem af te trekken.
Mikeal is verbaasd dat ze het zo goed kan. Hij kreunt.
Jessica likt aan het uiteinde van z'n pik. Daarna stopt ze z'n pik in haar mond. Langzaam gaat ze heen en weer met haar hoofd. Steeds sneller en sneller. Ook zij voelt dat ze erg nat is.
'Mag ik in je Jes?' Vraagt Mikeal ongeduldig.
'Natuurlijk babe.' Zegt Jessica met een geil toontje. Ze trekt haar bh en string uit.
Ze spuugt nog even op Mikeal's lange pik en stopt hem in haar natte kutje.
Ze gaat langzaam op en neer. Het doet een beetje pijn maar ze vind het heerlijk. Ze gaat op en neer. Ze gilt het uit en zoent Mikeal.
Mikeal ziet dat haar tietjes op en neer springen. Hij trekt aan haar tepels en likt ze. Zo stijf heeft ie ze nog nooit gezien. Hij voelt ook zijn lekkere pik in dat natte kutje gaan. Hij kreunt. 'Ga door schat, oh jaaa.' Schreeuwt hij als ze sneller op en neer gaat.
Jessica voelt de lange pik dieper en harder in haar natte kutje gaan. Elke keer dat ze op en neer gaat geeft ze een gilletje.
Ze haalt de pik uit haar kutje en stopt hem in haar anus. Ook dit voelt heerlijk.
Wat Mikeal niet weet, is dat ze een vriendin heeft uitgenodigd. Ze heeft de sleutel geleend zodat de twee blondjes Mikeal kunnen verassen.
Snel pakt Jessica een blinddoek uit haar kast en doet hem op bij Mikeal.
'Op je rug liggen lekkertje.' Beveelt ze.
Mikeal weet niet wat hem overkomt. Dit had hij niet verwacht van z'n net ontmaagde vriendin.
Jessica pakt handboeien uit de kast en doet ze om bij Mikeal.
'Eventjes wachten babe. Ik ben zo terug. En ze loopt naar de gang. Ze ziet haar vriendin Emma staan. 'Kom maar, maar wees stil, hij is geblindoekt.' Ze giegelen zachtjes en lopen naar de kamer.
Jessica haalt de blinddoek van Mikeal's ogen vandaan en zegt dat hij zich mag omdraaien.
Mikeal is nog verbaasder als hij de blonde lekkere vriendin ziet staan. Hij wil zich aftrekken maar merkt dat de handboeien nog om z'n polsen zitten.
Jessica begint Emma langzaam te strippen. Als Emma helemaal naakt is, gaan ze op het bed liggen. Mikeal zit ernaast.
Jessica begint Emma hard te vingeren. Emma gilt het uit. Daarna begint Emma, Mikeal te pijpen terwijl ze nog gevingerd word.
Mikeal geniet ervan.
Daarna stopt Emma de lange stijve pik, in haar kutje terwijl Jessica met Mikeal zoent.
Jessica haalt de handboeien van Mikeal's polsen af.
Emma haalt de pik uit haar kutje.
Jessica sprijdt haar benen wijdt open zodat Mikeal er lekker hard in kan stoten.
Emma speelt met de tepels van Jessica.
Alweer gilt Jessica het uit.
Mikeal voelt dat hij klaar gaat komen. Hij haalt zijn pik uit Jessica's kutje en spuit Emma's en Jessica's hele lijf onder.

Aantal keer bekeken: 20375
Waardering: 5.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online