Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De uitnodiging.

U leest om dit moment het verhaal De uitnodiging gepost door Puck. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Puck
Gepost op: 2011-6-13

Verhaal:

De uitnodiging
Er was eens een beer,
Beer Otje,
Dat was niet zomaar een beer. Want dat was een hele rijke beer.
En de rest van de beren uit het Berenbos
waren eigenlijk heel erg arm. Als je een pen had dan was je erg bijzonder. Maar niemand had een pen. Behalve Otje.
Maar Otje wist niet wat hij ermee moest doen. Misschien moest hij maar eens een uitnodiging schrijven. Naar al zijn lieve vriendjes. Dat deed hij. Hij stuurde een kaart naar : Annie, Ella, Nor,En ome Egbert. Op de brief stond: Kom jij ook op mijn feestje? groetjes Otje.
Toen was het de dag. De dag van het feestje van Otje.
Iedereen nam een cadeautje mee.
Want het was heel erg bijzonder als je op het feestje van Otje mocht komen.
Otje kreeg een bordje, en een mooie beker, een berenparaplu en een pot honing. Maar hij was er helemaal niet blij mee...Hij wilde niet dat iedereen hem een cadeautje gaf. Hij vond het leuk om juist hen een kado te geven.
Dus hij riep Annie, Ella , Nor een ome Egbert bij elkaar. Ze ruilde de spullen met elkaar. Beer vond het wel jammer dat de mensen al gauw weg gingen. Vonden ze het feestje dan niet leuk? Zei Otje. Otje kroop in zijn bedje hij deed zijn oogjes dicht en legde zijn hoofd op het kussen... Welterusten Beer! zei zijn vader met een zachte stem.

Aantal keer bekeken: 3224
Waardering: 5.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online