Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De vader van mijn vriendin !.

U leest om dit moment het verhaal De vader van mijn vriendin ! gepost door Rosaline. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Rosaline
Gepost op: 2010-9-26

Verhaal:

De vader van mijn vriendin !
Echt gebeurt!

Ik was met een vriendin aan het logeren, omdat mijn ouders niet thuis waren en ik moest op mijn kleine broertje passen. We waren dus maar met z'n drieetjes. We gingen eerst een film kijken en daarna gingen we tandenpoetsen en naar bed. Mijn ouders hadden gezegd dat ik de deur niet op slot mocht doen omdat als er brand kwam we er niet uit konden. Ik vond het geen fijn idee dat de deur gewoon openstond. We lagen nog een beetje in bed te kletsen toen opeens de vader van die vriendin van mij in de deur opening stond. Ik zag een spierwit gezicht en hij had een mes in zijn handen. We schrokken ons dood en mijn vriendin zei verward pap wat doe jij nou weer hier ? Hij zei "dat wil je niet weten" hij gooide een zak naar me toe en daar zat het hoofd van mijn kleine broertje in. Ik begon spontaan te huilen! En riep "wat heb je met mijn broertje gedaan?" Hij antwoordde niet en liep op ons af. Ik begon te gillen. Die vriendin van me liep naar hem toe om hem tegen te houden, maar hij stak haar dood. Toen kwam hij naar mij. Hij sprong richting me, ik ontwijkte hem en rende naar beneden. Zo hard als ik kon, achter me hoorde ik voetstappen die me achtervolgde! Ik rende naar buiten, ging naar de buren, belde overal aan. En gelukkig de lampen gingen aan en ze deden open. ik sprong meteen naar binnen deed de deur op slot en deed alle lampen weer uit. Mijn buurvrouw vroeg alleen maar wat is er, wat is er? Ik gluurde naar buiten en zag de vader van me vriendin niet meer. Toen barste ik in huilen uit. Ik vertelde alles, en midden in een zin zag ik ineens een schaduw in de deuropening. Mijn hart stopte even met kloppen. Mijn buurman had de politie gebeld, maar het drong niet tot me door dat zij het konden zijn. Ik keek gelukkig waren mijn vader en moeder het maar, maar wel met mijn hond dood in hun handen met een briefje erop : IK KOM TERUUG ...

Aantal keer bekeken: 3952
Waardering: 6.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online