Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De verdronken handdoek.

U leest om dit moment het verhaal De verdronken handdoek gepost door Tesske. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Tesske
Gepost op: 2007-11-16

Verhaal:

De verdronken handdoek
Machteloos staarde ik voor me uit.
"Wat wil je me nu zeggen?", Vroeg ik hem.
Voorzichtig pakte hij me bij mijn zij en trok me naar zich toe. "Ik ben gek op je!"
Verbitterd keek ik hem aan. Zijn felle blauwe ogen doortastten mijn ziel. Ik voelde me ontprettig in de grote lege ruimte, waar ieder moment een andere gymdocent binnen kon vallen.
De kou streelde mijn blote armen, waar het kippenvel opstond.
"Geef je over, linda. Dat is het enige dat ik aan je vraag".
Vastbesloten keek ik hem aan, greep hem bij zijn kruis en wreef er overheen. "Je bent mijn gymleraar, Sydney. Je weet dat dit verboden is."
Met een blik vol verleiding, keek ik hem aan, terwijl ik met mijn vingers langzaam de contouren van zijn erectie volgde, die zichtbaar was in zijn strakke zwarte trainingsbroek.
Ongemakkelijk trok hij zich terug.
"Denk je dat ik een of ander sexspeeltje ben? Ik hou van je Linda! Ik wil jou vooraltijd" schreeuwde hij me toe. Boos liep hij richting de opslagruimte waar de gymtoestellen stonden. Met mijn ogen, volgde ik elke stap die hij nam. Stiekem liet ik mijn blik glijden over zijn strakke kontje.
Opeens voelde ik dat ik de macht nu in handen had en voelde me niet langer machteloos toekijken.
Sydney plofte neer op een dikke mat, die plat op de grond lag.
Zelfverzekerd liep ik naar hem toe en ging voor hem staan. "Een sexspeeltje?" Vroeg ik verbaasd. "Sex? Dat wilt toch iedere man?" Volgde ik.
Nog voor hij iets kon antwoorden, had ik hem al achterover geduwd, terwijl ik al geknield, met mijn gezicht boven zijn kruis hing.
Hij leunde op zijn ellebogen en keek me strak aan, maar hij verroerde geen vin. Plagend likte ik over zijn broek, waaronder zijn stijve penis verpakt zat. Fantaserend over hoe hij er uit zou zien, volkomen naakt, begon ik hem nu innig te zoenen, terwijl mijn handen voorzichtig alle gevoelige plekjes masseerden, die verspreid zaten over heel zijn lekkere lichaam. Verbaasd was ik over het feit dat hij daar nog steeds even stil lag en alleen maar met mij zoende. Ik had de leiding, ik had de macht, terwijl hij onzeker, met zijn tong de mijne streelde. Hij verzette zich niet, maar hij stelde zich ook niet open naar me.
Vernederd stond ik op. "Wat is dit?" Boos keek ik hem aan, maar hij gaf me geen antwoord. WOedend liep ik deze keer weg, richting de kleedkamers. Nog even hoopte ik, dat hij zich zou bedenken, maar ik wist dat ik het kon vergeten. Ik voelde me verward, door de onduidelijkheid, die hij me had gegeven.
Ik opende deur en zag dat Cyntia de deur aan de andere kant van de kleedkamer, dicht trok. Ongestoord liep ik naar mijn spullen die opgefrot op het bankje lagen en trok mijn bezwete kleding uit. Wat geiriteerd rommelde ik in mijn eastpack, omdat ik mijn handdoek niet kon vinden. Met een opgewonden gevoel trok ik de handdoek uit mijn tas en liep de doucheruimte binnen. Ik draaide de kraan open en gooide de handdoek op het krukje dat naast me stond. Het warme water viel op mijn bezwete, blanke huid. Langzaam deed ik mijn benen iets uitelkaar en begon zacht mijn klitje te strelen, terwijl ik met mijn ander hand, mijn borsten masseerde. Vanuit mijn ooghoeken zag ik iemand de ruimte binnen lopen. Ik schork, draaide mezelf om en bedekte mijn naakte lichaam, met de handdoek die naast me had gegooit. Voorzichtig wende ik mijn blik af naar de persoon die in de opening stond. Met een hoopvolle blik keek Sydney me aan. En liep voorzichtig naar me toe. We keken elkaar aan, maar zeiden nog steeds geen woord. Nog even stonden we roerloos tegenover elkaar, terwijl hij langzaam nat werd gespoten, door de straal die uit de douchekop kwam. Met mijn blik betaste ik zijn lichaam, die nog verpakt waren door zijn kleding, die langzaam nat werden.
Zijn gezicht kwam langzaam dichter bij. Verwarde drukte ik mezelf tegen de muur aan. "Ik geef me over", Fluisterde hij zacht en begon me innig te zoenen. Ik sloeg mijn armen om me heen, terwijl mijn handoek viel en mijn lichaam onhuld werd aan de geile, knappe gymleraar die met zijn tong wild door mijn mond roerde. Ik scheurde zijn shirt kapot, en trok het van zijn gespierde,zonnebankbruine lichaam af. Hard stak hij zijn vinger in mijn natte kut en wisselde het af door over mijn klit te wrijven. Mijn hand was ondertussen zijn broek ingeschoten, terwijl hij nu aan mijn tepels zoog en verder ging met het zoenen van heel mijn lichaam. Ik kreunde zacht van genot, terwijl ik mijn vaginamond spieren iets voelde samen trekken. Ik trok mezelf los en duwde hem tegen de muur, deed zijn laaste kledingstukken uit. En vervolgens stopte ik de grote, dikke penis in mijn natte sappige mond.
Hard zoog ik aan zijn erectie. Zacht hoorde ik hem kreunen. Hard trok hij mij aan mijn haren omhoog, en zoende me innig verder. Lachzaam ging hij naar beneden en likte het hele alfabet. "Neem me," riep ik, terwijl ik mezelf onderuit liet zakken, op de tegels die verwarmd werden door het warme water, dat nog steeds op ons neer viel. Ik spreide mijn benen, zodat hij er tussen in kon liggen. Hard drong zijn pik in mijn natte poes. Snel ging hij op en neer, terwijl onze lippen op elkaar waren gesloten en we onze armen om elkaar heen geslagen hadden. "OW, ja Linda, ik kom, ik kom", Schreeuwde hij uit volgenot. Ook ik, kon me niet langer inhouden en kreunde zo hard als ik kon, terwijl ik alle spieren in mijn buik samen voelde trekken. Zijn lichaam verslapte. Zijn handen streelde mijn armen. Ik hoorde zijn adem hard ruisen in mijn oor. Voorzichtig begon hij me lieflijk te zoenen. Ik draaide mijn rug naar hem toe. En trok zijn arm over me heen, zodat zijn lichaam tegen het mijn aan lag. Hij kwam te dichtbij, geen liefde voor mij. Mijn bindingsangs overheerste nu. Terwijl ik staarde naar de verzopen handdoek, genoot ik na van de gevoelloze sex, die ik net had gehad. In lepeltje, lepeltje, lagen we tegen elkaar aangedrukt.
De liefde die nu van één kant kwam, had verloren. Ik had gewonnen, zoals ik altijd deed.
Het warme water viel neer op onze naakte lichamen. Terwijl Sydney achter me, verdronk, net als de handdoek, die voor me lag. Maar het verschil was...
Hij verdronk in zijn eige liefde, terwijl de handdoek was verdronk, in de liters water, die gevallen waren, terwijl we heftig vreeën en ik het hart van Sydney vervolgens gebroken had.


Aantal keer bekeken: 7618
Waardering: 6.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 30 bezoekers online