Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De verlossing...

U leest om dit moment het verhaal De verlossing.. gepost door BeautyandBrains. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: BeautyandBrains
Gepost op: 2007-7-18

Verhaal:

De verlossing..
Het was weekend, niet zomaar een weekend, het heetste weekend van het jaar..
Mensen liepen al weken te puffen, maar voor dit weekend hadden ze een regelrechte hittegolf voorspelt.

Hij moest die zaterdag gaan werken in de kroeg, eigenlijk had hij bar weinig zin, het was enorm heet in de kroeg, en het zou druk worden, zijn enige geluk was dat hij bij de deur zou staan, dan kon hij nog enigzins rekenen op verkoeling..

Hij douchte zich snel, en maakte zich klaar om te gaan werken, toen zijn mobieltje afging..
"Ja, met Adam"
"Heeeeeeej, Sarah hier, ik kan mezelf even losmaken van mijn drukke werkzaamheden, sta je vanavond aan de deur?"
Hij schoot in lach, dit telefoontje was even welkom als een verkoelende regenbui, dit kon zijn avond nog wel eens byzonder intressant maken..

Hij vertelde wat zijn plannen waren voor die avond, aan de deur staan, en schoonmaken na afloop, de eigenaar moest wat vroeger weg, en had de sleutel aan hem overgedragen zodat hij kon afsluiten..
Lachend bood Sarah aan om hem te helpen, ze had het weekend vrij, de kids waren even bij opa en oma, de verhuizing was achter de rug, en nu had ze even zin om zich te ontspannen na een paar hele zware weken..

Adam vertrok al vroeg naar de kroeg om nog even de laatste dingen die belangrijk waren voor die avond door te nemen met zijn baas..

En Sarah legde de laatste hand aan haar make-up en outfit, ze was blij dat ze geen verantwoording meer hoefde af te dragen, sinds kort was ze weer alleen met de kinderen, en het beviel haar geweldig..
Heel voorzichtig begaf ze zich weer in het uitgaansleven, en ze genoot, ze voelde zich weer tot leven komen, en bruiste weer van energie..
Ze trok haar bustier goed, maakte een paar dansbewegingen voor de spiegel, controleerde of er geen borst uit zou schieten, zou toch wel genant zijn daar ze van plan was helemaal uit haar dak te gaan, en ze draaide zich eens rond om haar kontje goed te kunnen bekijken in haar nieuwe rokje, ze ging niet vaak zo uit, maar die hittegolf dwong haar een rokje aan te trekken, een broek zou niet handig zijn..

Ze schoot heimelijk in de lach, ze had adam al in geen maanden gezien, wel gesproken via de telefoon en op de pc, maar die zou raar opkijken..

Adam was een hele prettige persoonlijkheid, ook een tamelijk opvallende verschijning, groot, blond, en een stel ondeugende ogen waar ze het tegelijkertijd warm en koud van kreeg, en een lach die kon bulderen zodat je als vanzelf mee lachte..
En hij is nog aardig ook, er hing altijd een merkwaardig soort spanning tussen hen, die was tegelijkertijd erg lekker, maar zorgde ook voor een hoop onrust, maar zolang ze een hoop lol had kon het haar niets schelen, ze was een vrouw en zeker niet van beton, en zolang ze zich prettig voelde bij hem, liet ze alles op zijn beloop..

Hetzelfde gold voor Adam, ze liet hem niet onberoerd, ze maakte dingen in hem los, daagde hem uit met haar ogen, ze was vrijpostig maar tegelijkertijd verlegen en terughoudend, eigenlijk was er niets tussen hen voorgevallen, en toch heel veel..
Hij voelde een ongekend verlangen haar lippen te kussen, die waren vol van vorm en ze kon er uitdagend mee lachen..
Hij wist dat ze een tongpiercing had, hij kon zo een aantal dingen opnoemen wat hij haar met die piercing wilde laten doen, ze was gewoon een heerlijk gek wijf, en een uitdaging, maar ook hij liet alles op zijn beloop, en hij zou wel zien hoe de avond zou verlopen..

Rond 22.00 wandelde ze de kroeg in, het was vreemd genoeg nog niet zo heel druk in de kroeg, en nog voordat ze eigenlijk goed en wel binnen was, hield de baas haar even staande, "zeg Sarah, heb jij eigenlijk ervaring om achter de bar te kunnen werken, ik verwacht overbevolking vanavond".
Met grote ogen keek ze hem aan, "als je me nu even snel verteld hoe of te wat achter de bar, dan komt het goed", zei ze..
Dankbaar leidde hij haar mee, legde alles snel uit, "mocht je er niet uit komen, dan vraag je hem maar", en hij wees op een jongen achter de bar, die zijn hand opstak en verder ging met het bijvullen van ijs, en het voorspoelen van de glazen..

Ze keek even rond, geen Adam te bekennen nog, ze duwde oordopjes in haar oren, eerdere avondjes in deze kroeg hadden haar al geleerd dat de muziek te hard kon staan, waarna ze dagenlang een piep in haar oren had gehad.
Ze liep op de jongen af, vroeg of hij even kon kijken hoe ze bier tapte, en of dat wel helemaal goed ging.

Adam liep de trap af, hij had alles doorgenomen bij zijn baas en vriend, die boven de kroeg woonde, de sleutel had hij in zijn zak zitten, en nu kon hij voordat zijn werk echt begon nog snel een kleintje bier nemen.
Hij liep de kroeg binnen, en had gelijk zicht op de bar rechts van de kroeg, en de kroeg zelf..
Hij liep verder, en stopte ineens, stomverbaasd zag hij Sarah achter de bar staan praten met 1 van de jongens terwijl ze bezig was de glazen op te stapelen.

Ze stond scheef van hem weggedraaid, hij had haar in geen tijden gezien door omstandigheden, maar ze had hem niets verteld van dat ze zeker een kilo of 25 was afgevallen, hij wist wel dat ze ooit getraind had, en toen gestopt, en later de draad weer had opgepakt.
Toen hij Sarah had leren kennen was ze fors geweest, en toen was ze al heel erg leuk, maar dit had hij niet verwacht..
Langzaam liet hij zijn ogen over haar afgetrainde figuurtje glijden, en voelde zijn mond kurkdroog worden, hij begon te zweten..

Ze droeg een zwarte wikkelrok, die bij elke beweging een stuk dij liet zien, daarboven droeg ze een bustier, een strak lijfje die haar borsten opduwden, en haar schouders vrij liet, maar zeker niet overdreven of ordinair, ze had geen ketting om, maar droeg een paar grote oorbellen, en haar haar was iets langer dan hij zich kon herinneren, veel make-up droeg ze niet, had ze ook niet nodig, daarbij was ze lekker gebruind, haar benen en blote schouders zagen er gezond uit, aan haar voeten droeg ze platte laarzen die op de kuit opengewerkt waren middels leren veters, en meer had ze niet nodig, ze zag eruit als een plaatje..

Het was alsof ze ogen voelde prikken in haar rug, snel draaide ze zich om, en bleef als aan de grond genageld staan..
Daar stond Adam, met die ondeugende blik in zijn ogen die ze zo goed kende, en die haar altijd een paar verrukkelijke steekjes in haar onderbuik bezorgden..
Hij stond haar aan te kijken, ze kon zijn ogen zien twinkelen in het gekleurde licht van de lampen, zijn blonde krullen glommen, en hingen ver over zijn schouders, hij droeg een lichte spijkerbroek, een wit strak shirt, en lichte suede schoenen, ze bleef zich verbazen over hoe groot hij toch was, deze kleding benadrukte zijn lengte nog eens..

Even stonden ze elkaar aan te staren, ineens verscheen daar dat lachje, en ja hoor, daar kwamen die gevoelige steekjes weer, ze denderden door haar buikstreek heen, en een blos kroop over haar wangen, wat haar onbewust nog aantrekkelijker maakte..
Ze liep op hem toe, om hem even een knuffel te geven, hij zag haar op hem af komen, en zijn ogen werden groot toen hij haar borsten lichtjes zag trillen, hij slikte, en keek haar strak aan, hij zag dat ze hem door had, ze lachte en gaf hem een knipoogje.

"Heeeeeeej, Adam, poos geleden he, ik zal vanavond achter de bar staan, het gaat druk worden".
"Ja, ik zie het", zei hij, hij moest bukken om haar een zoen op haar wangen te geven, en snoof haar heerlijke parfum op, "wat ruik je weer lekker Saar" zei hij," hmmmmm, jij ook", en ze kwam nog even tegen hem aan staan om nog eens te ruiken, ze sloot haar ogen en fractie van een seconde, en moest zich beheersen niet stiekum pesterig een lik over zijn oor te geven, hij voelde haar blote bovenkant tegen zijn arm drukken, en hij voelde een verlangen naar boven komen die ongekend was.

Snel maakte hij zich los van haar, staarde even naar die lippen die hem zo van zijn stuk konden brengen, hij had al talloze dromen gehad van die lippen, en hij wenste die lippen nu op maar 1 plek, gefrustreerd haalde hij een hand door zijn haren, de avond moest nog beginnen, en nu al had hij het moeilijk, hij hoopte maar dat ze niks door had..

Even keek ze hem aan, en grijnste in zichzelf, arme man, ze wist wat voor een uitwerking ze op hem had, ze genoot, en hield zichzelf voor het hem zo moeilijk mogelijk te maken vanavond, dit beloofde heel erg leuk te worden..
Glimlachend liep ze weer naar de bar en ging Roel helpen, het werd drukker, dus eerst even Adam zijn kleintje bier geven, en dan de rest van de klanten gaan helpen.
Inmiddels waren ook de andere barkeepers gearriveerd, dus het werd een soort van druk achter de bar.

De avond vorderde, het was gezellig druk, de muziek was goed, de sfeer was zinderend te noemen, Sarah had even pauze en liep de kroeg rond om bekenden gedag te zeggen, praatjes te maken met klanten, en nu stond ze te dansen.
Adam hield haar de hele tijd in de gaten, hij zag haar dansen, haar borsten trilden, haar billen schudden, groot plezier stond op haar gezicht te lezen.
Ineens keek ze zijn kant op, wurmde ze zich dwars door de mensenmassa heen zijn kant op.
"Hoe gaat het hier"? Ze moest heel erg hard in zijn oor schreeuwen om zich verstaan te kunnen maken..
"Goed" bulderde Adam in haar oor terug, zo bleven ze nog even staan "praten", toen Sarah ineens de stoute schoenen aantrok, Ze keek rond of niemand haar in de gaten hield, en liet heel stiekum haar handen over de billen van Adam glijden.

Die verstarde meteen, keek haar verbaasd aan, meer herstelde zich snel, en lachte zwaar ondeugend, je kon hem zien denken, Sarah deed net of ze gek was en draaide snel haar hoofd weg..
Adam boog zich over haar heen bulderde wat in haar oor, en gaf heimelijk een kusje in haar nek..
Nu was het Sarah haar beurt om te verstarren, haar lichaam reageerde meteen, ze voelde haar tepels hard worden, nu was ze niet te beroerd om bij hem ook wat hard te maken, ze genoot van het teasen..
Ze wenkte hem, ging heel dicht tegen hem aanstaan, drukte haar borsten tegen hem aan, hij bukte om te kunnen horen wat ze wilde zeggen, en ze beet hem zachtjes in zijn nek, en haalde heel snel haar handen langs zijn pik..
Hij slikte moeilijk, voelde zijn lul stijgeren in zijn broek, ze stond nog steeds tegen hem aan, en drukte haar stevige borsten tegen hem aan, hij rook haar parfum, voelde zijn pik keihard worden en duwde die tegen haar aan, hij was blij dat het zo druk was nu viel het niet op dat ze elkaar stonden op te geilen..
"Adam" brulde ze in zijn oor, hij keek haar aan, in zijn ogen was pure geiligheid af te lezen, ze leunde nog strakker tegen hem aan, en kon zijn harde lul tegen haar buik voelen kloppen, "ik heb geen string aan" en tegelijkertijd nam ze zijn lul vol in haar hand en kneedde die..

Zijn ogen werden groot, zijn adem stokte, hij stond hier met een keiharde paal, aan de deur, hij zakte zowat door de knieeen van geiligheid, en het enige wat hij nu nog wilde was deze vrouw hard nemen, ze stond brutaal zijn pik te kneden, ze droeg geen string, hij kon haar borsten voelen drukken tegen zijn arm aan, en daarbij keek ze hem hondsbrutaal aan, ineens likte ze met haar tong langs haar volle lippen, en maakte een pijp beweging door met haar tong in haar wang te duwen, hij ving een glimp op van haar tongpiercing, en plots voelde hij het voorvocht lopen..

"Ga je mee naar buiten", brulde hij in haar oor, en beet er gelijk even in haar lelletje..
Ze schudde haar hoofd, hijgde even toen hij ineens haar borst pakte, en met zijn duim over haar stijve tepel ging, ze voelde zich week worden, en nat..
Hier was gewoon geen houden aan, ze wilde deze man, en als ze nu niet weer snel aan het werk ging, dan zou ze gigantisch met zichzelf in de problemen komen..

De avond vorderde gestaag, steelse blikken werden over en weer geworpen, ze kon het niet helpen, ze was zo vreselijk geil op deze man, ze wilde dat de avond snel voorbij was, ze liep rond in een constante staat van geiligheid, ze voelde hoe haar kutje week en nat aanvoelde, haar tepels waren stijf, haar lippen waren gezwollen alsof ze ontzettend had staan zoenen, alles in haar was klaar voor een gigantische neukbeurt...

Hij zuchtte, ze had aan zijn leuter gezeten, en dat ding wilde maar niet terug in zijn oude staat komen, hij had hem al een paar keer goedgelegd, maar zijn geiligheid wilde niet zakken, hij had haar stijve tepel gevoeld, haar voelen bijten zijn zijn nek, haar lichaam vol tegen de zijne aan voelen drukken, en het idee dat ze geen stringetje droeg maakte hem gek, gefrustreerd haalde hij zijn hand door zijn haar, hielp nog wat mensen naar buiten, en keek nog een keer naar haar, zag hij het nou goed, haalde ze nu steels haar hand over haar tepel?

Een vernieuwde golf van geiligheid deed opnieuw zijn lul steigeren, dit moest niet lang gaan duren, het deed hem zeer in de broek, en hij wilde haar, overal waar hij maar kon bedenken..
Hij keek nog eens, ze maakte een pijpbeweging door met haar tong tegen haar wang te drukken, en lachte vals tegen hem, gaf een knipoog en ging weer verder met haar werk..
Opnieuw ontsnapte een golf van geiligheid hem, hij kreunde hardop, zijn boxershort voelde nat aan van het voorvocht, hij stond met zijn handen in zijn zakken om zijn leuter iets meer ruimte te geven, dit had hij nog niet meegemaakt, dit was nieuw, deze vrouw zal vanavond wat meemaken, in zijn gedachte nam hij ze al tegen de muren op, hij wilde ze elke hoek van de kroeg laten zien, hij lachte ontdeugend, nog even, en dan moesten ze gaan schoonmaken..

De avond vloog voorbij, nadat de laatste klant de deur uit was geholpen, waren alleen de glazenophalers er nog, 2 barkeepers waren al naar huis, en Sarah en Adam..
De bar was eigenlijk al zo goed als klaar, de glazen stonden schoon opgestapeld, alles glom weer, en ook de barkeepers gingen naar huis.
Er moest alleen nog geveegd worden, de glazenophalers hadden nog snel de toiletten voor hun rekening genomen, en verdwenen na een laatste groet ook de deur door..

Adam keek naar Sarah, en Sarah naar Adam, de muziek draaide op een zacht volume..
"Zo" zei Adam, lekker avondje he, en hij liep op haar toe..
Ze keek hem ontdeugend aan, "we hebben lekker gedraaid ja" en zag hem op haar af komen..
Toen hij voor haar stond, keek hij haar diep in de ogen aan, "wist jij dat ik jou een ontzettend valse feeks vind"?
En voor ze het wist pakte hij haar met zijn linkerarm om haar middel, met zijn rechterhand hield hij haar gezicht zijn richting op gedraaid, en kustte haar ruw op haar half geopende lippen..
Zijn tong flitste naar binnen, op zoek naar de hare..

Hier had ze de hele avond op gewacht, ze drukte haar heupen als in een reactie tegen de zijne aan, en kon weer zijn keiharde lul tegen haar buik voelen kloppen, alleen was er nu geen reden meer om zich in te houden, en ze pakte hem vol beet door zijn broek heen.
Hij kreunde, en beet in haar onderlip, zocht op de tast de sluiting van haar bustier, die vond hij niet.
Hij deinsde naar achteren toen ze hem gevoelig zijn zijn eikel kneep, keek in haar hongerige ogen, naar haar vochtige lippen, ze knoopte zijn broek los om zijn pijnlijke lul eindelijk te bevrijden uit zijn benarde positie..
Ze lachte toen ze zijn gezicht zag toen ze zijn lul bloot omvatte, die was helemaal nat, daar moet hij de hele avond last van hebben gehad.

Nog steeds keek ze hem aan, "ik heb geen sluiting aan deze bustier" en om het te bewijzen trok ze hem naar beneden, haar borsten veerden op toen de bustier naar beneden trok, 2 stijve tepels bewezen hoe geil ze was.

"Neem me" was het enige wat ze zei, hij pakte haar weer beet, liet zijn tong kreunend bij haar naar binnen glijden die ze gretig ontving, met haar linkerhand kneedde ze zijn natte lul, die schokjes maakte, met zijn rechterhand, vatte hij haar keiharde tepels, gleed toen naar beneden over haar bustier, langs haar rokje, over haar stevige kont, en trok haar rokje omhoog om zo haar blote kont te kunnen omvatten..
Ineens tilde hij haar op, plantte haar op een kruk, duwde met zijn knieen haar benen wijd, en keek naar haar zeiknatte kutje..
Hij slikte moeilijk, ze leunde met haar beide ellebogen op de bar naar achteren, en deed haar benen nog verder open..
Hij had nu een goed zicht op haar heerlijke kutje, haar lippen stonden open, haar klitje was gezwollen, en ze was nat, ze was zooo nat, zelfs de binnenkant van haar dijen waren nat..

Adam zakte door zijn knieeen, pakte haar benen, en liet die over zijn schouders hangen, zijn tong likte over haar gezwollen klitje, ze kreunde luid, en schokte omhoog met haar heupen.
Met kleine cirkeltjes likte hij over haar klitje, hij hield voorzichtig haar lippen iets van elkaar, en zoog haar klit naar binnen, ze pakte hem bij de haren, en dwong hem door te gaan terwijl ze hevig schokte..
"Doorlikken" siste ze tussen haar tanden door, de jeuk die ze voelde was heviger dan ze ooit beleefd had, ze voelde een begin van een orgasme opkomen, "stoppen, nu"!!! hijgde ze..

Verbaasd keek hij op, "ïk kwam bijna, ik wil dat jij nu op de kruk gaat zitten", gebood ze, en ze trok hem overeind.
Adam trok zijn broek en shirt uit, verlangend liet ze haar nagels over zijn behaarde borst gaan, en hij sidderde toen ze met 1 nagel over zijn schaamstreek ging, over zijn stam en heel zachtjes langs zijn eikel..

Nu was het haar beurt om door haar knieeen te zakken, ze liet hem expres langer wachten, keek hem aan en zakte langzaam met haar gezicht naar zijn lul, die ze omhoog hield..
Met grote ogen zag hij hoe ze haar tong uit stak en langzaam over zijn eikel likte terwijl ze hem aan bleef kijken.
Ineens opende ze haar mond en nam zijn lul gretig in zijn geheel diep in haar mond naar binnen, ze zoog zich aan hem vast, en met stevige halen van haar handen bewoog ze over zijn lul heen en weer, hij voelde haar tong vliegensvlug over zijn eikel gaan, en af en toe voelde hij ook haar piercing wat een extra geil gevoel gaf.
Hij schokte zowat de kruk af, greep haar stevig bij de haren, en duwde haar diep over zijn lul heen, hij verloor bijna zijn zelfbeheersing, hij wilde haar neuken, hij wilde alles wat hij maar kon bedenken met haar doen, zo geil was hij, voorvocht spoot in haar keel, maar ze slikte het gewoon door, nu likte ze met haar tong over zijn eikel, langs zijn stam naar beneden, en keek hem geil aan, ze kneedde zijn zak, hij hield het niet meer, zijn eikel stond op springen, zijn zak kneep samen, als ze nu niet even ophielden spoot hij haar in het gezicht...

Adam duwde haar van zich af, "even stoppen hijgde hij, anders kom ik"..

Sarah lachte, en kust hem even op zijn mond, wacht maar, ze liep om de bar heen en tapte een biertje voor hem.
Zelf nam ze water, en pakte ze een ijsblokje..
Ze gaf het biertje aan Adam, en ging op een kruk tegenover hem zitten, nam ook een slokje, en zette haar glas neer op de bar..
Sarah pakte een extra kruk bij, zette haar ene been erop, en ging wijdbeens tegenover Adam zitten.

Die keek verbaasd toe, onderwijl hij gretig aan zijn bier nipte, teneinde wat af te koelen.
Sarah pakte het ijsblokje tussen duim en wijsvinger, liet die over haar lippen glijden, langs haar nek naar beneden, draaide ermee over haar tepels die meteen weer reageerden, en zakte traag verder naar beneden.
"Wil je dat ik verderga"?
Hij knikte van ja, dit had hij nog nooit eerder gezien, hij was verbaasd over haar veelzijdigheid, maar genoot met volle teugen..

Ze liet het ijsblokje verder glijden over haar hete huid, het gaf een heerlijke verkoelende tinteling, haar tepels stonden stijf, haar hele lichaam hunkerde naar sex, ze sloot haar ogen, hield haar hoofd iets naar achteren en beet op haar onderlip van genot.
Het ijsblokje streek over haar schaamlippen, en druppels water lippen langs haar billen op de kruk, het ijsblokje raakte haar klit, ze schokte met haar heupen, liet het ijsblokje nog eens over haar klitje gaan, steeds sneller, ze begon te hijgen, oooooohohhhhhhhhh kreunde ze, met haar andere hand plukte ze aan haar stijve tepels, ze likte langs haar lippen, haar ogen nog steeds gesloten..

Snel zette hij het glas neer, zijn dikke lul jeukte en klopte als een gek, verbaasd had hij toe zitten kijken hoe ze zichzelf verwende zonder enige vorm van schaamte, dit was zo enorm geil, hij was verbaasd hoe goed hij zich al die tijd kon inhouden, maar dat was nu ten einde gekomen, hij wilde haar, NU!!

Hij ging voor haar kruk staan, pakte het ijsblokje af, trok haar benen om zich heen, richtte, en gleed diep in haar..
Hij verloor zich compleet, hij voelde haar krampen van binnen, hij stootte diep en krachtig, ze schreeuwde van genot, hield haar ogen dicht, en hijgde tegen hem aan, haar nagels stonden diep in zijn rug, en ze stootte wild terug..
Ze voelde hoe hij haar binnendrong, en een klein orgasme overviel haar, hij gleed soepel heen en weer, het sopte, vlees kletste tegen vlees, ze hield haar benen gekruist achter zijn rug om hem nog dieper te ontvangen, ze schokte hevig, en van genot sloeg ze hem tegen zijn bewegende kont aan..

Hij kreunde, denken kon hij allang niet meer, de jeuk in zijn lul had hem van alle gedachten beroofd, hij werkte nu volgens een oeroud instinct, hij haalde zijn kloppende lul eruit, trok haar van de kruk af, draaide haar om, legde haar op haar buik over de kruk heen, en duwde heel voorzichtig met zijn eikel tegen haar aarsje aan..

Geil keek ze naar achteren, hield haar billen iets van elkaar, zette haar benen iets wijder, en ontspande zich zodat hij haar geen pijn deed..
Heel zachtjes liet hij zich in haar maagdelijke aarsje glijden, stukje voor beetje vuld hij haar helemaal op, ze was zo strak, tintelingen schoten door zijn lijf heen, met haar ene hand vingerde ze zichzelf hevig, met haar andere hand hield ze zich vast aan de kruk..

Met de ogen gesloten, haar bij de schouders beethoudend begon hij te stoten, langzaam in en uit haar strakke kontje, zijn lul stond gespannen, anaal had altijd al wel zijn intresse, maar dit overtrof zijn stoutste verwachtingen,..

Opeens begon Sarah te schokken, "ik koooom" schreeuwde ze, met een verwrongen gezicht begon ze te schokken terwijl ze zich hevig vingerde, zijn lul werd er bijna afgeknepen, en hij moest haar tegen houden anders viel ze van de kruk af, met grote schokken kwam ze klaar, hij voelde haar diep van binnen krampen, hij werd gemasseert diep van binnen, hij pakte haar bij haar keiharde tepels, sloeg haar op de kont, ze gilde het uit van puur genot, hij werd duizelig en spoot ineens al het zaad wat de hele avond voor de deur had gezeten diep bij haar naar binnen, hij zakte door zijn knieeen heen, puur genot joeg door zijn lichaam, benam hem van zijn adem, en liet hem keer op keer spuiten...
De tranen sprongen hem in de ogen, alles tintelde, hij hijgde en stootte nog een laatste keer..

Zijn hart bonkte hem in zijn keel terwijl hij nog steeds zachtjes zijn lul in haar heen en weer haalde, zijn zaad kwam bij elke stoot iets mee naar buiten wat ook een behoorlijk geil gezicht was..
Sarah lag uitgeput te zweten over de kruk heen, haar lichaam sidderde, ze voelde het zaad en haar eigen geil langs haar benen naar beneden druppelen, dit was absoluut het heerlijkste wat ze ooit had meegemaakt..

Ze voelde een lome ontspanning komen, Adam had zijn lul uit haar gehaald en had haar omhoog van de kruk gehesen, en keek haar aan...
Sarah keek terug, hij boog zich naar voren en kuste haar, "dank je wel Saar" mompelde hij tussen haar tanden door, dit was wat ik al die jaren gemist heb, nu weet ik pas hoe het echt kan zijn, en hij kuste haar harder, dwingender nu..

Hij voelde zijn opwinding terug komen, met kleine schokjes kwam zijn lul weer tot leven, en nam de jeuk toe, en weer overviel hem die drang deze vrouw te bezitten, haar tot zijn sexslavin te maken, haar vol te spuiten met zijn zaad..

Geil kuste ze hem terug, "graag gedaan, Lange" zei ze, en ze zette zich af, sprong omhoog in zijn armen, hij zette haar met haar rug tegen de bar aan, hield haar met 1 arm tegen zich aan, met de andere hand richtte hij zijn pik omhoog en liet haar erop zakken...

Kreunend liet ze zich verder zakken op die enorme pik, hield hem stevig vast om de nek, en bewoog op en neer, haar tepels schraapten over zijn borsthaar, en ze kusten elkaar met een overgave die ze beide nooit hadden gekent.
Wild bewoog ze zich op zijn pik, haar gezwollen klit schuurde over zijn schaamhaar, en hij stootte uit alle macht diep in haar, weer voelde hij het zaad komen, ook hier was geen houden aan, 2x zo snel achter elkaar, niet normaal meer, hij werd zwart voor zijn ogen terwijl hij zich diep in haar leegde, in de verte voelde hij ook haar weer in elkaar krimpen, en schokkend haar derde orgasme beleven, ze schreeuwde het uit, schokte als een waanzinnige, hij voelde hoe haar kutvocht langs zijn benen liep, hij kon haar hart voelen bonken toen ze slap tegen zijn borst aanviel, hij knikte door zijn knieeen heen en liet zich op de grond vallen, ze viel mee half op hem..

Uitgeput lagen ze midden in de kroeg tegen elkaar aan, de zwoele nacht had zijn werk gedaan, en de verlossing was waanzinnig geweest...

Aantal keer bekeken: 20705
Waardering: 8.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online