Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De verrassing.

U leest om dit moment het verhaal De verrassing gepost door geronimo. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: geronimo
Gepost op: 2012-10-18

Verhaal:

De verrassing
De avonturen van Tessa




1 – De verrassing

Tessa stond voor het raam. Het was vrijdagmiddag en Mike, haar vriend, kon ieder moment thuiskomen met een verrassing. Hij had haar gebeld dat ze zich klaar moest maken, want hij zou om 16.00 thuis zijn met iets speciaals. Ze wist wat dat betekende. Tessa was een jonge vrouw van 31 en had lang blond haar, haar borsten waren een volle C-cup en ze had een slank lichaam met prachtige lange benen.
Nadat Mike haar had gebeld, is ze onder de douche gesprongen. Daarna had ze een pikant lingeriesetje aangetrokken met daar overheen haar satijnen badjas.
Zo stond ze nu voor het raam. De telefoon ging, het was Mike. ‘Ga maar vast naarboven’, zei hij. Tessa liep gauw de trap op, ging de slaapkamer in en legde zich op het bed. Ze hoorde beneden de deur open en weer dicht gaan. Ze hoorde voetstappen op de trap, Mike was niet alleen! De deur ging open en Mike kwam naar binnen. Tessa keek en zag achter Mike een meid van amper 20 staan. Dat zou Ilse wel zijn, de nieuwe stagaire bij Mike op het werk. Hij had het al een paar keer over haar gehad. Volgens Tessa vond hij Ilse wel leuk.
Tessa zei niets. ‘Hier is de verrassing’, lachte Mike. Ilse ging op het bed zitten en schoof voorzichtig de badjas van Tessa stukje bij beetje open. Tessa voelde de spanning in haar lichaam, maar zei nog steeds niets. Mike ging op een stoel zitten en keek rustig toe. Ilse begon Tessa’s benen te kussen en ging met haar mond steeds verder omhoog. Ze schoof de string van Tessa wat opzij en begon met haar tong Tessa’s gladgeschoren kutje te strelen. Er ging een schok door Tessa heen, dit had ze nog nooit meegemaakt. Tessa begon zich meer en meer te ontspannen, maar ze had nog geen woord uitgebracht. Ook Mike zei niets en keek alleen maar toe. Toen Ilse merkte dat Tessa ontspande, ging ze een stapje verder. Ze stopte voorzichtig haar vinger bij Tessa naar binnen. Tessa slaakte een zucht en gaf zich helemaal over. Ilse ging nu een stapje verder en begon Tessa harder te likken en te vingeren. Tessa genoot, ze was nog nooit door een vrouw verwend. Mike keek lachend toe toen hij zag dat zijn vriendin volop genoot, maar bleef rustig zitten. Na enkele minuten kwam Tessa schokkend klaar. Ilse stond op, trok haar jurkje en string uit. ‘Ik wil nu ook’, zei ze. Tessa lag nog wat verdwaasd te kijken, toen Ilse zich met haar geschoren poesje op haar gezicht liet zakken. Tessa begreep wat de bedoeling was, alhoewel dit voor haar de eerste keer met een andere vrouw was. Ze tilde haar hoofd iets op zodat ze er makkelijker bij kon. Ze stak haar tong uit en begon Ilse’s kutje te likken. Voor het eerst proefde ze de sappen van een andere vrouw. Ilse begon Tessa’s kutje weer te verwennen en hierdoor aangespoord begon Tessa steeds sneller te likken. Ilse had wat meer tijd nodig om klaar te komen, maar toen ze kwam, kwam ze heftig klaar. Dit had Tessa nog nooit meegemaakt en haar tweede orgasme liet niet lang op zich wachten. Tessa’s lichaam schokte nog wat na en toen sloot ze haar ogen.

Na een uurtje sloeg Tessa de ogen weer open en keek ietwat verbaasd om haar heen, de kamer was leeg. Had ze gedroomd? Plots hoorde ze zacht gekreun uit de badkamer komen. Ze trok haar badjas en Bh uit en liep naar de badkamer. Ze duwde zachtjes de deur open en zag Mike op de grond liggen. Ilse zat bovenop hem en zijn harde paal schoof ritmisch bij haar naar binnen. Ze hadden haar nog niet opgemerkt. Tessa werd geil van dit tafereel en begon haar eigen lichaam te strelen. Langzaam gleed er een hand tussen haar benen en begon ze zachtjes haar eigen kutje te vingeren. Mike en Ilse begonnen steeds harder te neuken en merkten Tessa nog niet op. Pas toen Tessa wat begon te kreunen hadden ze haar in de gaten. Mike lachte, Ilse keek haar aan. Tessa liep de badkamer in en liet zich op het gezicht van Mike zakken. Die wist wat van hem verwacht werd en begon dat natte kutje te likken en te zuigen. Intussen neukte Ilse rustig door en trok zachtjes met haar hand Tessa’s hoofd naar de hare. Hun monden vonden elkaar snel en ze begonnen innig te zoenen. Ilse zocht met haar hand Tessa’s kutje en begon haar te vingeren. Tessa deed al gauw hetzelfde bij Ilse. Toen stapte Ilse van Mike af en knielde naast hem neer. Ze nam zijn lul in haar mond en begon hem lekker te pijpen. Tessa boog zich voorover en deed met Ilse mee. Even later stapte Tessa van Mike’s gezicht zodat hij kon gaan staan. Toen Mike eenmaal stond, gingen de meiden gewoon verder met z’n grote lul om beurten af te zuigen. Bij Tessa brandde nu een verlangen tussen haar benen en ze keek Mike verlangend aan. Die bgreep wat ze wilde en nam de meiden mee terug naar de slaapkamer. Tessa ging op handen en knieënop het bed zitten en Ilse ging naast haar liggen. Mike ging achter Tessa staan en schoof zijn lul zachtjes naar binnen. Tessa slaakte een diepe zucht toen ze Mike’s lul bij haar naar binnen voelde gaan. Ze trok Ilse onder haar en begon haar te likken en te zuigen. Ilse was dit keer wat minder tijd nodig en kwam algauw heftig klaar. Nadat Tessa ook klaar was gekomen, was Mike ook aan zijn hoogtepunt. Hij trok zijn lul terug uit Tessa’s kletsnatte kut en spoot zijn warme zaad over de rug en kont van Tessa.

Na ieders hoogtepunt, liepen ze gezamenlijk weer naar de badkamer, waar ze met z’n drieën onder de douche stapten. De meiden begonnen Mike samen in te zepen. Het duurde dan ook niet lang voordat Mike’s lul weer fier overeind stond. Tessa zakte door de knieën en begon Mike te pijpen. Al gauw deed Ilse mee. Mike kreunde van genot. Ilse en Tessa pijpten Mike’s lul om beurten. Mike hield het niet meer, hij trok een paar keer stevig aan z’n lul en kwam spuitend klaar over de gezichten van de beide meiden. Na dit hoogtepunt douchten ze zich nog samen en gingen daarna naar de slaapkamer. Waar ze alledrie uitgeput op het grote bed in slaap vielen.

gaziantep escort
istanbul escort
izmir escort
konya escort
istanbul escort
taksim escort


sex shop
vibratör
geciktirici sprey
strapon
realistik vibratör
realistik penis
sex makinası
belden bağlamalı
gay sex shop
anal vibratör
sex shop
geciktirici sprey
realistik vibratör

vibratör
geciktirici sprey
strapon
realistik vibratör
realistik penis
sex makinası
belden bağlamalı
gay sex shop
anal vibratör
sex shop
geciktirici sprey
realistik vibratör

vibratör
geciktirici sprey
strapon
realistik vibratör
realistik penis
sex makinası
belden bağlamalı
gay sex shop
anal vibratör
sex shop
geciktirici sprey
realistik vibratör


Aantal keer bekeken: 23818
Waardering: 6.72 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online