Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De vervloekte ring 2..

U leest om dit moment het verhaal De vervloekte ring 2. gepost door De Schrijver.... Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: De Schrijver...
Gepost op: 2010-9-12

Verhaal:

De vervloekte ring 2.
Één Ring voor al het goed..
De ander voor degene wie boet..
maar slechts één was duister..
het duisters van al..de Ring..

De vervloekte ring 2 ,naar het eerste deel..

Bliksem donderde en regen goot in het dorp waar eerst de zon vaak scheen.Maar na de komst van één speciaal ding was dat verandert.Toch is onze hoofdpersoon er nog steeds. Maar alles is anders met hem en zijn omgeving. Hij is nu oud en zijn leven wordt beinvloed door een voorwerp. De jongen kwam na de dood van zijn oma in het bezit van dit voorwerp en daarna ging alles fout. Hij verllor zijn vrienden zijn moeder en zijn eer. Maar later gaf hij zich volledig over aan de horror van de ring en vermoorden zijn vader,broer en familie. Hij ging in ballingschap naar het noorden waar hij werd verteerd door kwaad. Hij is verminkt en oud geworden.Toch was nog één iemand van zijn familie in leven zijn neefje. Die toevalig in het buitenland was terwijl de gebeurtenissen van deel 1 plaatsvonden.Dit is zijn verhaal,zijn legende en zijn lot..

De jonge man wist al tijden dat zijn oma gestoord was. Een moordenaar die zijn slachtoffer gruwelijk vermoorden en in stukken sneed.Maar toen de dag aanbrak dat zijn jonge vrouw in het ziekenhuis lag veranderde alles. Hij ging er snel heen en daar lag ze gruwelijk verminkt met diepe snijwonden in haar lichaam was ze één hoop bloed en ellende. Ik rende naar haar toe maar was te laat...Mijn oom was haar moordenaar om mij te laten zien dat hij nog steeds actief was en om te laten zien dat ook ik sterven zou.In haar huid was een teken van een ring gekrast...

De dagen erna was onze jongen hoofdpersoon nergens te bekennen en werd zelfs al vermist opgegeven. Sommige vermoedde dat zijn beruchte oom hier achter zou kunnen steken.Maar hij leefde en had één duidelijk doel namelijk het ombrengen van zijn oom. Hij reisde af naar het noorden waar de beruchte meester van de Horror leefde. Ondanks zijn exacte locatie van zijn huis een mysterie was wist iedereen dat hij in de buurt van het dorpje Gargastzjou woonde.Daar scheen al jaren de zon niet meer...

Onze hoofdpersoon kwam daar aan maar wist niets van de verblijfplaats van zijn oom. Maar er was één overlevende van zijn oom zijn aanvallen.Dus hij zocht die man op.Zijn benen waren weg en zijn oog miste maar hij kon vertellen dat hij was aangevallen op de heuvel.Dus daar ging hij naar toe en op de heuvel was niks te zien, niks.. hij zocht en zocht maar vond niks en overmand door emotie schreewde hij: LAAT JE ZIEN OF VERMOORD ME DAN ZOALS JE HUN VERMOORD HEBT!En hij viel op de grond op een rots waar hij zich lelijk open aan haalde en hij vloekte luid maar op de rots was een symbool gekerft een symbool van een ring.. en hij duwde de rots weg en daar was de opening van zijn huis.Dus ik klom naar binnen en viel op iets zacht. Ik stond in een grotachtige ruimte maar de grond was dat niet en ik keek naar beneden en zach mensen!Doden verminkte opengereten mensen naar me kijken.AAAAAaaah! en ik rende over de zee van lijken naar de deur en stond in een ouderwetse kamer.Met vloerkleedjes en zwaarden aan de muur.En er stond een stoel met de rug naar hem toe. Ik liep erheen en draaide hem om...een lichaam,het lichaam van mijn dode vrouw. Ik knielde bij haar neer en huilde.'Ze was knap mijn neef,jammer..tja'Ik draaide me om en zag mijn oom.Ten prooi gevallen aan de ring die om zijn vinger zat. Misvormd en verminkt.'jij'fluisterde ik. Ja ik zei hij.Ik wist wel dat je zou komen en er siste iets en ik zag een slang om zijn schouder.Мой любимый животных fluisterde hij tegen de slang.Ja mijn leven is ook verander nadat ik mijn moeder vermoorde.Ik kreeg de ring opnieuw in mijn bezit en probeerde me te verzetten. Maar dat lukte niet en ik droeg hem altijd.Mijn vader verzette zich hevig,de dwaas zei hij.Hij stak me zelfs met een mes....aaah ondragelijke pijn maar ik kon niet sterven... niet met de ring aan mijn hand snauwde hij. En nu beheerst hij mijn leven en eindigt dat van jouw hier net zoals al die andere.En hij fluisterde tegen de slang op commanderende toon:Убейте его! En ik pakte een zwaard van de muur en sloeg de moordende slang van me af. En die gleed weg...Maar kwam terug en wou me bijten wat lukte en bloed spoot uit mijn borst en ik gilde!Ik wist dat ik ging sterven hier ne dat mijn lichaam opengereten zou worden zoals al die andere hier. Maar de slang richte zich op en ik haalde uit en de slang gleed weg maar was niet dood.Mijn oom liep op me af met een mes en rode ogen.Maar ik stak mijn zwaard in zijn hoofd en hij krijste en bloed spatte in het rond en hij viel neer terwijl de ring op de grond viel...en ik ook alleen de slag gleed en nam de ring mee in zijn bek en gleed weg....

Ik kwam bij en een oud gezicht keek me aan.Hij kwam me bekend voor het was mijn andere oom!Wat mompelde ik ,ik dacht dat je dood was.Nee zei hij ik was bijna dood maar ontsnapte en dook onder.Maar ik heb gehoorden wat je hebt gedaan en mijn broer is dood maar de ring is er nog steeds.Waar?Dat weet ik niet en daarom ben ik hier om die te gaan zoeken met jou.Met mij?Ja met jouw.En ik stond op en ik wist wat me te doen stond.De ring opsporen en vernietigen..

>>>>>>>Einde<<<<<

Van:De Schrijver..




Aantal keer bekeken: 2829
Waardering: 7.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online