Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De vervloekte spooktocht naar het meer van de verschrikkelijke visser ..

U leest om dit moment het verhaal De vervloekte spooktocht naar het meer van de verschrikkelijke visser . gepost door Amly . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Amly
Gepost op: 2009-11-3

Verhaal:

De vervloekte spooktocht naar het meer van de verschrikkelijke visser .
De vervloekte spooktocht naar het meer van de verschrikkelijke visser.

Het is dinsdag avond en kinderen van groep 8 zitten allemaal bij elkaar.
nu gaat het gebeuren, ze gaan naar het donkere ,enge, niet verlichte bos.
Ze verzamelen buiten in groepjes met een begeleider.
Dan lopen ze om de beurt naar het bos toe.
In het begin van het bos is het stil, heel stil en heel eng.
opeens komen er 2 meisjes vanuit het bos naar hun toe rennen.
Een meisje klampt zich vast aan een leerling en gilt.
Het andere meisje zegt zachtjes: help, ga niet verder, Het zijn monsters.. !!!!!!
Het groepje loopt rustig door, verder het stille bos in.
Iemand uit de groep begint te huilen: Ik vind het heel eng,, ik wil niet verder ik wil terug.
Het is nu te laat , we moeten echt verder, zegt de begeleider.
Verderop ergens bij een boom zien ze een zwarte schim dat zich verstopt.
Ze lopen heel rustig op de schim af , dan opeen.
AAAAHHHHH,,,, Boe !!
Iedereen schrikt en schilt als een baviaan.
Een vampier met grote witte tanden en een lange zwarte cape valt aan.
Ze moeten doorgaan maar dan moeten ze langs die enge zwarte schim bij de boom.
Toch rennen ze met z’n alle weg langs de zwarte schim.
De vampier rent ze achterna en opeens verdwijnt hij in de mist.
Nu word het echt te eng. Ze moeten langs die enge schim bij de boom. Het word nu duidelijker.
Het is een oude dame die achter een tafeltje staat met kaarsjes en een mandje erop.
‘’Hallo lieve kindertjes, jullie mogen niet verder’’ Zegt de oude dame.
Iemand uit de groept fluistert, ‘’ Het is een heks’’
Jullie moeten een spin eten, anders mogen jullie niet door. Zegt de oude dame.
terwijl de oude dame aan het praten is pakt Iemand onder de tafel de enkel vast van een leerling.
de leerling schrikt en gilt : AAAAAHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAHHHHH
Maar niemand komt onder de tafel uit.
Daarna is het doodstil.
Iedereen pakt een spinnetje en loopt door.
‘’Dat vond ik echt heel eng en ik wil niet meer verder’’ zegt de leerling.
De andere groepjes achter je hoor je huilen en gillen.
toch lopen ze verder. Op een gegeven moment zien ze iets wits in de verte.
dat is vast het spook van het bos” fluistert een meisje.
ze was hier drie jaar geleden vermoord. Nu wil ze wraak.
de kinderen rilde van angst.
kom we lopen snel door dan ziet ze ons niet” zegt een jongen.
maar het was al te laat het spook had ze gehoord en keek om haar gezicht was wit als sneeuw en haar irissen hadden geen kleur. En ze huilde, maar geen tranen maar bloed.
de kinderen schreeuwden en rende weg een zijpaadje in.
zo daar waren ze vanaf,maar toen voelde ze iets op hun hoofd.
ze wisten niet wat het was maar ineens zagen ze een flits en hoorde ze onweer. Ze lopen verder.
opeen komt er een man gekleed als zwerver heel onopvallend bij de groep lopen.
heel vaag zegt hij: Eng hé?!!?! Rustig loopt de man weg terug in de bosjes.
nu is het doodstil in het bos.
je hoort alleen het gegil van de andere groepjes die ver achter hun lopen.
Ze kijken achterom.
Als ze weer voor hun kijken staat er een heel raar eng ding voor hun neus.
Ze weten niet wat het is maar het ziet er heel vies uit.
Het rare wezen spreekt tot hun.
Gij betreed hier MIJN bos.
Nu zult gij nooit meer vrij zijn.
U moet eerst de dodelijke opdracht uitvoeren die niemand kan.
De opdracht is heel moeilijk en dodelijk.
Dus betreed mijn domein en pas op voor de dood.
neem dit pad van onheil.
je komt van alles tegen. Maar je moet doorgaan.
op het einde staat jullie beloning, als je het redt.
de kinderen gingen het pad in.
ze waren doodsbang maar ze redde het tot het einde.
na het pad der onheil liepen ze door.
op een gegeven moment zagen ze een lampion.
het groepje liep nietsvermoedend door.
opeens hoorde ze een geluid van een motor en sprong er een man uit de bosjes met een kettingzaag.
de man rende achter hun aan.
de kinderen gilde en renden en raakte elkaar bijna kwijt in een ineens opkomende mist.
toen stopte de motor en hoorde ze ineens een heel mooi gezang.
ze zagen een mooie vrouw in een lange zwarte jurk.
ineens stopte ze met zingen en krijste ze de hele buurt bij elkaar.
toen wees ze naar het meer. het meer van de verschrikkelijke visser. en ze verdween weer in de mist.
het groepje liep naar het meer, daar zagen ze een kaars over het meer zweven.
toen de kaars dichterbij kwam zagen ze dat het een oude visser was.
hij zij: Julie hebben het gehaald. Nu moeten jullie wachten op de rest dan moeten jullie nog één ding doen. Toen iedereen er was kregen ze de opdracht ze op de foto moesten met de monsters en spoken.

Einde !!!!!!!












Aantal keer bekeken: 6553
Waardering: 5.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online