Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De vrouw zonder gezicht.

U leest om dit moment het verhaal De vrouw zonder gezicht gepost door pippo Clown. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: pippo Clown
Gepost op: 2011-5-27

Verhaal:

De vrouw zonder gezicht
Een groep jongeren zaten op een bank in het park. Elke dag kwam er een mervrouw langs met een leiband zonder beest eraan. ze droeg altijd een doek, gewikkeld om haar hoofd ozdat je haar gezicht niet zag. Op een dag kwam de vrouw voorbij en de jongeren zaten daar. Een van de jongens vroeg:''Waarom draagt die doek?'' DE vrouw ga geen antwoord en liep verder. De jongen riep nog achterna:''Je bent een oud lelijk mens!'' De vrouw keek om en met haar handen maakte ze een rare beweging. Op dat moment vloog er allemaal glas in het gezicht van de jongen en riep de vrouw:''Nu maak je mee wat ik heb meegemaakt!'' De vruw bond een doek om het hoofd van de jongen zijn hoofd. Een doek die je er nooit meer afkrijgt. De mensen zegen sms al eens de vrouw gezien te hebben samen met de jongen. Ze zijn meestal samen. De jongen moet slaaf zijn voor de vrouw en als beest aan de halsband meelopen. Achter de doek bij de vrouw is geen gezicht. Net een gaatje om te ademen en twee diepe gaten om door te zien. Hoe ze kan praten blijft een mysterie.



Aantal keer bekeken: 3718
Waardering: 3.84 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online