Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De vrouw zonder ogen!!.

U leest om dit moment het verhaal De vrouw zonder ogen!! gepost door Anouk<3. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Anouk<3
Gepost op: 2011-5-12

Verhaal:

De vrouw zonder ogen!!
Er waren eens een jongen en een meisje.
Die speelden elke dag buiten.
Maar iets vonden ze heel erg raar.
Als ze buiten waren,stond er altijd een vrouw hun te begluren.
Die avond om 19.00,gingen ze naar het huis van de vrouw.
Ze zagen haar zitten in een schommelstoel.
Toen draaide ze om en ze had geen ogen!!
Er kropen allemaal spinnen uit!!
Toen zei ze:Als jullie binnen 10 minuten niet uit dit huis komen,gaan jullie eraan.
De jongen vond een oplossing:Hij gooide zijn fiets door het raam en kon ontsnappen,maar het meisje was te laat.
Toen de jongen keek,vermoorde de vrouw het meisje.Ze haalde haar hart eruit en stopte het hart in een potje.
Het jongentje moest heel hard huilen.
Toen was hij thuis.
Z'n ouders zeiden:Waar is je zusje?
Hij zij:Dood
Ouders:Geen verstoppertje spelen,waar is je zusje.
Jongen:Echt.Ze is dood.
Ouders:Waar is ze zeg op!
Jongen:Dood zeg ik toch.
Ouders:Ja hoor!!

Halfuur later eten:

Nu werden ze toch wel ongerust.
Jongen:Als jullie het niet geloven kom dan maar mee.
De ouders gingen mee.
Toen zagen ze het meisje in de vriezer liggen en natuurlijk zat de vrouw weer in haar schommestoel.
Ze zei hetzelfde:Als jullie binnen 10 minuten niet weg zijn gaan jullie eraan.
Ze hadden een oplossing:De vader gaf de jongen een steuntje,toen de moeder maar hij was te laat en de moeder ook.
Hun harten zaten ook in een potje en ze zaten in de vriezer.
De jongen begon weer te huilen en zag de potjes staan.
Toen hij verder keek en huilde zag hij een ander hart staan en er verscheen:Binnenkort ben jij aan de beurt.


XxJes Anouk

P.s:Dit verhaal is verzonnen!!

Aantal keer bekeken: 3623
Waardering: 5.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online