Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De wraak.

U leest om dit moment het verhaal De wraak gepost door fred beenstra . Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: fred beenstra
Gepost op: 2009-11-13

Verhaal:

De wraak
LET OP!!

DIT IS EEN ZEER GEWELDADIG VERHAAL!!

MIN. LEEFTIJD 16 JAAR!!

-------------------------------------

Ja ik had ze gebeld mam en pap, mam nam op.

Ik zei dat ik mijn leven had verbeterd en dat die 10 jaar in de kliniek mij goed had gedaan.

Ze klonk verrast … dus ik ging naar hun flat mam deed open, ze gaf me een knuffel , ze stonk naar goedkope parfum GATVERDAMME, ze zij dat ik er goed uit zag en liet me binnen en toen zag ik hem daar op de bank

.. ow wat is die kerel dik geworden Jezus. ze vroeg me als ik wou gaan zitten op de bank naast die die die klootzak maar dat wou ik niet dus ik ging op een oude krakkemikkige stoel zitten, ik kreeg koffie met een koekje zo’n koekje met een laag chocolade en suiker, toen ik dat op had vroeg ze me als ik het huis wou zien. Ik liep met haar mee, uiteindelijk eindigde we bij de keuken daar ging ze even zitten ze vertelde me dat ze last van astma had en dat ze snel moe was, ik pakte een glas en vulde het met water en ik deed de stop in de gootsteen en liet de kraan lopen, ik vroeg als ze naar mij toe wou komen om het water op te halen omdat ik ‘last van mijn voet had . toen ze dicht bij genoeg was pakte ik haar bij haar nek en duwde haar in het inmiddels volgelopen ……………………………… ow wat voelde dat heer-lijk ik voelde haar tegenstribbelen maar ik was te sterk voor haar, voor een vrouw met asma had ze best veel adem in haar longen. En toen kwam het, het moment waar ik op wachte, ik voelde haar vechten tegen de drang om adem te halen tegen het reflex maar toen gebeurde het ze ademde diep in zodat haar longen vol met water liepen en ze stikte, toen ze dood was liet ik haar vallen op de grond. Toen ging de deur open en die dikke kerel kwam binnen die man die 14 jaar lang mij in een hok had opgesloten hij zij niks hij keek me alleen met een ijzige blik aan hij liep niet eens naar mam toe, ik draaide me om en liep naar de stoel waar mam 1 min. Geleden op had gezeten pakte hem en sloeg hem er mee zo hard en zo vaak dat de stoel kappot ging hij was allang dood maar ik ging gewoon door toen ben ik het huis uitgelopen, en nu, nu ben ik hier en ga ik mijn klus afmaken. Jij bent de laatste pion op mijn schaakbord, en ik ga je nu schaakmat zetten.

Aantal keer bekeken: 3146
Waardering: 6.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online