Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De übergeile leerling..

U leest om dit moment het verhaal De übergeile leerling. gepost door FreakyGeil. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: FreakyGeil
Gepost op: 2011-6-18

Verhaal:

De übergeile leerling.
Ik zat aan mijn bureau en keek naar de mensen in mijn klas. Ikzelf was in de 50, en vond het heerlijk om te kijken naar al die geile dames van 18/20 jaar. Ik fantaseerde me rot, en omdat dat zo makkelijk ging. Hield ik van mijn baan. Maar voor vandaag had ik echte plannen gemaakt. Ik had het geilste meisje uitgekozen, en die mocht vandaag gezellig komen nablijven. Na de les liep ik Sarah even bij me. 'Kom maar even langs als je uit bent, dan kun je mooi wat strafwerk schrijven' De verdere dag kon ik aan niets anders denken als aan Sarah. Dat heerlijke meisje. Toen ik de laatste bel hoorde gaan wachte ik met smacht op haar. Mijn inmiddels harde pik klopte in mijn broek. Helemaal klaar voor Sarah. Ik keek op mijn horloge, en net op dat moment kwam Sarah binnen. Ik keek haar aan. 'je mag deze regel even 10 keer opschrijven' Ik liep naar haar toe en streelde over haar haren. 'Meester is de baas, de geile baas' Fluisterde ik. Ik zag haar geschrokken, maar ontdeugende gezicht. Snel pakte ze een papier en krabbelde ze de zin 10 keer op het papier. Ondertussen had ik de deur van het lokaal al op slot gedaan. 'Ga eens op die tafels liggen' zei ik en wees naar een klein groepje tafels. Tevreden keek ik toe hoe ze ging liggen. Onder haar rokje zag ik de natte vlek in haar onderbroek, en ik liep naar haar toe. Met mijn vingers gleed ik over haar gezicht. Ik gaf haar een snel kusje op haar mond, en plakte er toen tape voor. 'tegen het geschreeuw, niemand hoeft hiervan te weten' zei ik met een knipoog. Ik stopte mijn hand onder haar truitje en trok haar truitje los. Ook haar rok scheurde ik zonder pardon. Daar lag ze dan. Zo geil als ze was, in haar BH en een string. Ik maakte haar bh los en sloeg tegen één van haar lekkere borsten aan. Toen was het tijd om haar handen vast te binden. Toen ik haar ook van haar string had bevrijd konden ook haar voeten vastgebonden worden. Ik was van plan haar helemaal te gaan likken. Ik begon bij haar voorhoofd. Steeds meer naar beneden. Haar heerlijke borsten kregen een grote beurt. Maar onderaan haar buik stopte ik. Zei mocht mij eerst verwennen. Ik ging op haar zitten en zag haar bange gezichtje. Al maakte me dat alleen maar nog geiler. Ik deed mijn broek onhandig uit en stopte mijn harde pik in haar mond. Ik stootte diep. Ik zag dat ze bijna geen adem meer kreeg. Maar ging door tot het moment dat ik voelde dat ze echt niet meer kon. Ik pakte uit de kast een XXl vibrator en stopte de stekken in het stopcontact. Terwijl ik haar omdraaide smeerde ik mijn pik heerlijk in met flink wat glijmiddel. Ik zette de vibrator in een lage stand en duwde hem in één keer naar binnen. Ik smeerde wat glijmiddel op mijn vinger en duwde die tegen het sterretje van Sarah. Ik hoorde hoe ze kreunde, en duwde mijn vinger naar binnen. Ik maakte er al snel 2 vingers van, en na een minuut zaten er 3 vingers in haar heerlijke gat. Ik zette de vibrator nu ineens op de hoogste stand, en tegelijkertijd stootte ik mijn betonharde pik in haar sterretje. Ik hoorde haar gillen door de tape heen. Door haar flinke orgasme klemde haar warme huid om mijn dikke pik heen. Wat ook mij een enorm orgasme gaf. Met gemak spoot ik haar hele kutje vol. Ik heb haar nog even flink geknuffeld, en heb haar daar even laten afkoelen. Na een uurtje ben ik haar weer op komen zoeken. Jammer dat ze nu voorgoed naar een andere school is gegaan, ik had nog veel meer met deze geile meid willen doen.

Aantal keer bekeken: 8928
Waardering: 3.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online