Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Demon of babysit?.

U leest om dit moment het verhaal Demon of babysit? gepost door Jessica. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Jessica
Gepost op: 2011-5-9

Verhaal:

Demon of babysit?
Dat meen je niet.
Het was al redelijk donker en Sharon was alleen thuis. Haar broertje was boven met de babysit nog aan het spelen, Sharon keek naar TV. Wat vond ze het dom dat die Caro hier moest slapen. Zij kon toch ook op haar broertje Killian passen, maar nee haar ouders moetsen op weekend en ze hadden een babysit nodig waar ze die gevonden hadden wist Sharon niet want ineens stond ze voor de deur. Het was net één avond voor Sharon's ouders zouden vertrekken, en wat had ze een mooi kleedje aan vond haar moeder. En nu zat zij ermee opgescheept. Nou leuk zal het niet worden met die Caro of hoe die tuttebella ook heet, dacht Sharon. Sharon zapte de hele tijd, maar opeens kwam ze op een programma op een griezelzender: 'Hoe ontmasker je een demon of heks'. ''Hmm... klinkt goed. Misschien is die Caro wel een demon. Ghihihi.'' grinnikte Sharon. Intussen is het bijna half 11. ''Killiannn!! Je moet slapen, het is al bijna half 11!!'' riep Sharon naar Killian. Ondertussen keek ze naar dat programma. De precenteur zag eruit als Jigsaw van de SAW films en de achtergrond was nogal eng. En als hij iets grappigs zei komt er geen gelach, maar een spookgeluid. Een uur later gaat Sharon ook naar bed, ze keek even of Killian wel sliep en niet speelde op zijn DsI, dat deed hij wel vaker. Hij sliep, net als Caro als een roosje. De volgende ochtend heeft Caro een heel luxe ontbijt gemaakt. Het is ongeveer 8 uur 's morgens. ''Zit er geen vergif in?'' vraagt Sharon met een flauwe stem. ''Nee, helaas niet. Hoezo, ehh Sharon?'' antwoordde Caro, ''Nou volgensmij zie ik daar een beetje zwarte stippen, hoort dat zo op een toast?'' ''Ach, gewoon verbrand. Trouwens is Killian nog niet wakker Sharon?'' Sharon loopt naar boven om kleren aan te doen, ze ging fietsen naar Lilly, haar BFF. Ze wou even weg van die tuttebel. Een half uurtje later zitten Lilly en Sharon bij de hangplek van hun, te roddelen over die stomme Caro. ''Sharon, je weet toch dat mijn zusje doodging?'' ''Ja, hoezo Lilly?'' ''Nou, toen paste die Caro op.'' ''OMG LILLYYY! ZOMETEEN HEEFT ZE OOK MIJN BROERTJE VERMOORDT!!!'' ''Gooi je zakje chips weg en race op je fiets naar je huis. VLUG VLUG VLUG!'' Ze raceten naar het huis van Sharon, rende naar Killian die in zijn kamer gilde, maar het was net te laat. Killian was opgegeten door een demon. Ze stonden midden in de kamer en toen deed iets of iemand de deur dicht, op slot. Lilly en Sharon gilde kei en keihard, maar de demon at hun op. Niemand heeft ooit nog iets vernomen van Killian, Lilly, Sharon of Caro. Het eind, of pas het begin...
We zullen het misschien nooit weten >:)

Dit is niet echt gebeurdt, verzonnen door Jessica. Op gosupermodel: GoMariska Op stardoll: Jessicaaaa.


Aantal keer bekeken: 2818
Waardering: 5.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online