Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Den haag.

U leest om dit moment het verhaal Den haag gepost door Thebosh. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Thebosh
Gepost op: 2010-12-1

Verhaal:

Den haag
Het was midden in de zomer toen ik op vakantie ging naar Scheveningen. Het zou eigenlijk een paar dagen zijn om even met mijn ouders even uit te waaien. Omdat we nogal doe mensen zijn hadden we besloten om een dagje naar Den Haag te gaan, wat ik in de eerste instantie liever niet wilde gaan doen.
Dus ik toch maar mee op de fiets naar Den Haag om daar even een beetje te kijken en wat mooie fotos te knippen.
We hebben echt van alles gezien van het Koninklijke paleis tot de vele musea's die Den Haag heeft.
Op het laatst zouden we nog even naar het Binnenhof gaan om daar even te kijken.
Wat we niet wisten is dat de onderhandelingen voor het nieuwe kabinet aan de gang waren. Nu heb ik eigenlijk helemaal niets met politiek maar ach je bent er toch en je denkt dan kan ik ook net zo goed wel even blijven staan!
Dus wij maar wachten en wachten op het bankje daar op het binnenhof en het duurde en het duurde.
Er kwamen allerlei journalisten aangewandeld en ik werd er zo flauw van dat ik maar naar een journalist ben gegaan om te vragen wanneer die politici nu zouden komen. Ik noemde ze allemaal op Verhagen, Wilders en en en.... ik was het vergeten wie er nog meer bij zat tot ik plotseling een vrouwenstem hoorde roepen RUTTEN!
Ik keek verbaasd op zij om te kijken wie het zei. Het was een mooie jongedame die net als ik ook zat te wachten op de beste Heren.
Toen wij aan het hek kwamen staan stond zij opeens naast me en we raakte wat aan de praat. Dit duurde echter niet al te lang want die politici kwamen er al aan en we wilde toch wel even wat plaatjes schieten. Dus wij als echte paparazzi fotografen er achter aan. Het gekke is dat we iedere keer elkaar weer opzochten. Toen het circus voorbij was dacht ik hier laat ik geen gras over groeien! Ik moet haar telefoonnummer hebben! Dus zo gezegd zo gedaan en met knikkende knieeen heb ik het telefoonnummer gevraagd en gevraagd of we die avond samen wat konden drinken in scheveningen. Dit vond ze goed en inmiddels zijn we meer dan 5 maand bij elkaar!

Aantal keer bekeken: 2225
Waardering: 3.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online