Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Depriheid..

U leest om dit moment het verhaal Depriheid. gepost door A.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: A.
Gepost op: 2009-12-13

Verhaal:

Depriheid.
Lusteloos zit ik voor mijn computer.
Wat doe ik hier toch in godsnaam?
Eigenlijk zou ik nu druk aan het studeren moeten zijn voor fysica, daar heb ik morgen examen van.
Maar ik kan maar niet stoppen met aan jou te denken. Je zit vast in mijn hoofd, als een parasiet. Een leuke parasiet. Een lekkere parasiet.
Ik krijg weer zo'n kriebel in mijn buik als ik aan je denk. Je ogen. Donker en groot. Die blik.
Oh, hoe lang doe je dat al niet. Zo geil naar me kijken. Onbeschaamd.
Oh, hoe lang wil ik je al niet kussen. Je het zwijgen opleggen door mijn lippen op de jouwe te drukken.
Domme dingen zeg je.
Altijd maar weer.
Soms haat ik je.
Soms doe ik alsof ik je haat.

Wat is dat eigenlijk tussen ons?
Zal er ooit iets anders gebeuren dan elkaar woeste, sexy blikken toewerpen en jij die m'n been streelt tot ik er gek van wordt?
Ben je bang van me?
Van mijn hand?
Waarom neem je m'n hand niet, in plaats van mijn been?
Te romantisch?

Ach, ik zit hier weer zo.
Lusteloos voor mijn computer.
Denkend aan jou.

Waar is de tijd dat ik vrolijk was?
Dat ik gewoon door het huis huppelde en dat ik mezelf in de spiegel toelachte?
Zucht.

Dit verhaal heeft geen zin.
Er zal toch niets in gebeuren.
De bel zal niet gaan, je zal niet voor de deur staan met een bos rode rozen, je zal me nooit kussen, je zal nooit m'n hand durven vasthouden, je zal me nooit ontvoeren, je zal nooit zeggen dat je van me houdt.
Soms denk ik dat je dat helemaal niet hoeft te zeggen, dat je praat met die mooie ogen van je.
Was het maar waar.

Aantal keer bekeken: 2031
Waardering: 4.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online