Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dichterbij....

U leest om dit moment het verhaal Dichterbij... gepost door Max Carless. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Max Carless
Gepost op: 2009-7-2

Verhaal:

Dichterbij...
Yuki zat op de bak met een bakje noodles op haar schoot. Ze was een beetje aan het zappen, wat kon ze anders doen? Haar moeder was de hele nacht weer weg en zou morgenmiddag pas terugkomen. Haar hondje kwam de kamer inlopen en sprong op de bank. Ze gaf hem een aai over zijn bol. Ze zag een 'interessante' quiz op tv en stopte met zappen. De klok tikte luid en Yuki kreeg steeds meer in de gaten dat het nacht begon te worden.
De mensen op tv waren druk aan het disscucieren over het goede antwoord. Ineens viel de tv uit, en het beeld werd zwart. Yuki zette het bakje op tafel en liep naar de tv. Ze hurkte voor het kleine beeldscherm en drukte op het aan/uit knopje. Het werkte niet meer. Ze keek achter de tv. Alle kabels zaten er gewoon in. Ze vond het maar raar, en vervelend, nu had ze helemaal niks meer te doen. Ze keek op de klok aan de muur, het was 23:49. Ze ging maar naar boven, misschien deed haar tv het wel. Voor de trap lag een klein plasje...water? Ze kon het niet goed zien. Ze doopte haar vinger in de vloeistof, het leek wel kwijl ofzo. Ze keek naar haar hondje. 'ieuw Floeps, niet spugen. Hij had het zeker gedaan. Ze ruimde het op. Ze wilde net naar boven gaan toen ze weer wat hoorde in de woonkamer. Ze keek door de deurpost...het was de tv. Ze zag zichzelf op tv. Haarzelf van achteren. Ze zag zichzelf naar de tv kijken. Ze zag dat het beeld steeds dichterbij kwam. Ze draaide zich om.

Yuki zat rechtovereind in haar bed. Het was maar een droom! dacht ze opgelucht. Ze lachte en ging weer liggen. In haar ooghoek zag ze iets bewegen. Ze keek naar de hoek in haar kamer. Er zat een gedaante. Ze kon niet zien wie het was. Het was zwart. Tenminste dat dacht ze totdat de gedaante bewoog. Het zwart was haar. Er verscheen een witte stip tussen het haar, een gezicht. Yuki schrok.

Yuki snakte naar adem. Het was maar een droom. Ze was opgelucht en zuchtte. Ze lag in haar lekkere warme bedje. Het was muisstil. Ze zag gelukkig geen gedaante meer in de hoek. Haar ogen vielen bijna dicht. De tv naast haar sprong aan. Yuki schrok. Ze zag, op de tv, haarzelf in bed liggen, en naar de tv kijken, waar ze ook echt naar keek. Ze keek naar haar kamer en zag weer een gedaante. Ze ging recht overeind zitten in haar bed. Het was een vrouw met lang zwart haar en een groene Kimono (japanse jurk). De vrouw had een wit gezicht en keek Yuki doordringend aan. Yuki gilde.

Yuki zat recht overeind in haar bed. Het was een nachtmerrie geweest, een rare nachtmerrie. Haar kamer was donker. Ze was nog steeds bang, ook al wist ze dat het een droom was geweest. Naast haar bed zag ze een plasje water liggen. Ze keek er goed naar. Het was een spoor, en het liep onder haar bed door. Ze boog over het bed heen en keek er onderdoor. Het water glinsterde, dus ze kon het goed zien. Het stopte aan de andere kant van onder haar bed. Ze ging aan haar voeteneinde zitten en wilde opstaan. Ze gaf een gil. Het was de enge vrouw weer. De vrouw pakte haar hoofd vast, en deed haar mond open. De vrouw begon, met haar dikke tong te likken aan Yuki' gezicht. Yuki voelde het vieze kwijl op haar schone gezicht.

Yuki zat rechtovereind in haar bed. Ze stond gelijk op, en ademde zwaar. Ze was bang. Haar angst verdween gelijk bij het zien van het zonlicht door haar raam. Ze lachte en werd nog blijer toen haar hondje de kamer in kwam lopen. Ze wreef over haar gezicht en schrok. Er zat kwijl op haar wang. Ze keek naar haar hond die haar voet likte. 'Ow, jij was het!' zei ze, en ze tilde Floeps op. Haar hond liep de kamer uit. Het was gelukkig allemaal maar een droom dacht ze. Ze liep naar de deur en wilde naar buiten gaan. Opeens sprog haar tv aan en ze keek ernaar. Ze zag zichzelf staan in de deurpost, kijkend naar haar tv.

Aantal keer bekeken: 4326
Waardering: 7.27 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online